رپرتاژ

کسب درآمد از سئو؛ ۴ روش متداول

سئو می‌تواند بسیار سودآور باشد، اما برای کسب درآمدهای کلان نیاز به زمان، تلاش و تلاش های مرتبط دارد. شایان ذکر است که افرادی که بیشترین درآمد را در سئو کسب می‌کنند همیشه متبحرترین سئوکاران فنی نیستند.

اما مهم این است که آنها می‌دانند چگونه از مهارت های خود برای کسب درآمد از سئو استفاده کنند. در این مقاله به شما خواهیم گفت کسب درآمد از سئو چه روش هایی دارد و در ادامه با روش های آن آشنا خواهیم شد.

پس از چه مقدار یادگیری می‌توانیم از سئو درآمد داشته باشیم؟

سئو یک هدف سریع برای ثروتمند شدن نیست – اغلب سالها کار سخت طول می‌کشد تا از طریق آن امرار معاش کنید. با این حال، نکته مهم، تطبیق پذیری آن است. راه های زیادی برای کسب درآمد از مهارت های سئو وجود دارد که همگی برای افراد مختلف مناسب است.

هارد اسکیل و سافت اسکیل؛ دو شرط لازم برای کسب درامد از سئو

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید نحوه کسب درآمد آنلاین با سئو را یاد بگیرید. برخی از ساده‌ترین راه‌ها برای شروع عبارتند از ارائه خدمات سئوی مستقل خود در سایت‌ها، ارائه خدمات میکرو در یا فروش خدمات کپی‌نویسی سئوی آزاد.

با کسب نتایج و تجربه بیشتر، می‌توانید مهارت های خود را با گرفتن یک شغل SEO در یک آژانس یا شرکت یا راه اندازی کسب و کار خود ارتقا دهید.

اگر رویکرد خدمات سئو را ترجیح می‌دهید، می‌توانید آژانس سئوی خود را تشکیل دهید و شروع به جذب مشتریان در مقیاس بزرگ خود کنید.

گزینه نهایی شما در زمینه سئو این است که وب سایت یا کسب و کار خود را برای مشتری ایجاد کنید. رایج ترین رویکردها شامل موارد زیر است:

  • ایجاد یک وبلاگ محبوب از طریق ترافیک ارگانیک و کسب درآمد از طریق تبلیغات و فروش وابسته
  • ایجاد یک رتبه بندی وب سایت محبوب در موتورهای جستجو و فروش محصولات مرتبط فیزیکی یا دیجیتالی تجارت الکترونیک
  • ایجاد یک وبلاگ محبوب سئو و آموزش آنچه که آموخته اید (و آنچه که کار می‌کند) با یک دوره سئو

4 روش متداول برای کسب درآمد از سئو

1- فروش خدمات سئوی تولید شده

فروش خدمات سئوی تولید شده یا به عبارت دیگر، ایجاد نسخه های استاندارد از خدماتی که به عنوان محصولات فروخته می‌شوند، یک راه عالی برای کسب درآمد با سئو است.

مزیت این روش نسبت به ارائه خدمات سئوی کامل این است که سریعتر ارائه می‌شود، به این معنی که معمولاً به طور منظم حقوق بیشتری دریافت خواهید کرد.

خدمات سئوی تولید شده می‌تواند شامل موارد زیر باشد اما محدود به آنها نیست:

  • ممیزی SEO
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • لینک بیلدینگ

یکی دیگر از مزایای خدمات سئوی تولید شده این است که می‌توان آنها را در وب‌سایت‌های فریلنسر فروخت، جایی که خریداران به‌جای یک سرویس سئو کاملاً مدیریت شده، به دنبال وظایف خاص سئو می‌گردند.

2- نوشتن محتوا

اگر از نوشتن لذت می‌برید، ایجاد محتوا برای وب سایت‌ها ممکن است یکی از سریع ترین راه‌ها برای کسب درآمد باشد. همیشه تقاضای ثابتی برای نویسندگان محتوای باکیفیت در سئو وجود داشته است و به نظر می‌رسد این روند بر اساس روند حجم جستجوی زیر برای عبارت «سازنده محتوا» ادامه خواهد داشت.

از بین همه روش‌های اینجا، این یکی کمترین مانع ورود را دارد. تا زمانی که یک نویسنده نسبتاً خوب هستید، می‌توانید درآمد شش رقمی‌برای نوشتن محتوا بسازید.

3- niche سایت راه اندازی کنید

اگر در زمینه سئو تازه کار هستید، ممکن است تعجب کنید که “niche سایت” چیست. این عبارت اصطلاحات سئو برای “وبلاگ در مورد یک موضوع خاص” است.

در اینجا دو نمونه از سایت های تخصصی که بر یک موضوع خاص تمرکز می‌کنند آورده شده است:

  • The Coffee Maven –  یک سایت خاص که بر روی هر کاری که با قهوه انجام می‌شود تمرکز دارد.
  • Spaniel King – یک سایت خاص که بر مراقبت از سگ اسپانیل متمرکز شده است.

بنابراین چگونه می‌توانید با یک سایت خاص درآمد کسب کنید؟

اولین کار این است که برای سایت خود ترافیک ایجاد کنید. هنگامی‌که کمی‌ترافیک دارید، می‌توانید شروع به کسب درآمد کنید. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار استفاده از Amazon Associates است، اما شایان ذکر است که کمیسیون در سال‌های اخیر نسبتاً کم بوده است.

مقدار پولی که با یک niche سایت به دست می‌آورید می‌تواند ماه به ماه متفاوت باشد. اما واضح است که اگر به آن پایبند باشید، درآمد می‌تواند در بلندمدت قابل توجه باشد.

4- یک سایت تجارت الکترونیک یا dropshipping ایجاد کنید

هر دو سایت تجارت الکترونیک و dropshipping به دلیل درآمد شش رقمی‌خود شناخته شده هستند. مرور سریع Flippa به ما نشان می‌دهد که بسیاری از سایت‌ها با شش رقم یا بیشتر تغییر می‌کنند.

 

اگر می‌خواهید با تجارت الکترونیک یا دراپ‌شیپینگ درآمد کسب کنید، ابتدا باید حداقل یک محصول را شناسایی کنید که می‌توانید به طور منطقی مطمئن باشید که آنلاین می‌فروشد.

نتیجه گیری

همانطور که می‌بینید، طیف گسترده ای از فرصت‌ها برای ارائه خدمات و کسب درآمد با سئو وجود دارد.

با صرف زمان برای یادگیری سئو، مهارت ارزشمندی را یاد می‌گیرید که می‌تواند برای راه اندازی کسب و کار خود یا ارزش بخشیدن به هر پروژه آنلاینی که بخشی از آن هستید استفاده شود. شما به راحتی می‌توانید به این سوال پاسخ دهید: شرکت های سئو چگونه درآمد کسب می‌کنند؟

به یاد داشته باشید که برای کسب درآمد با سئو لازم نیست متخصص باشید. هنگامی‌که بر اصول اولیه تسلط یافتید، آنچه را که آموخته اید به کار گرفتید و به نتایجی رسیدید، می‌توانید شروع به کسب درآمد کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین و کارشناسان وب رمز تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا