سئو کلاه سفید چیست و چه مزایایی برای یک سایت دارد؟

سئو کلاه سفید چیست و چه مزایایی برای یک سایت دارد؟

سئوی کلاه سفید مجموعه ای از روش های ارجاع و بهینه سازی طبیعی است که به توصیه های رسمی گوگل، پیشرو در جستجوی اینترنتی، احترام می گذارد. هدف بهبود عملکرد فنی سایت است.

بنابراین سئوسفید مجموعه ای از فرآیندها است که توسط موتورهای جستجو “اخلاقی” در نظر گرفته می شود. این ها به ویژه در راستای گوگل هستند، که دائما به دنبال تقویت ارتباط و کیفیت نتایجی است که ارائه می دهد. بنابراین یک استراتژی دید بلند مدت است. اگر قبل از ارائه نتایج به زمان کمی نیاز دارد، از طرف دیگر این نتایج چند ساله هستند.

سئو کلاه سفید: تعریف و مزایا

سئو کلاه سفید مجموعه ای از شیوه های سئو است که از قوانین و دستورالعمل های گوگل برای بهبود سئوی سایت استفاده می کند. این روش با سئو کلاه سیاه به دلیل توانایی آن در ارائه موقعیت بهتر به سایت در موتورهای جستجو و در عین حال قانونی بودن متفاوت است. راه حل سئو کلاه سفید چندین مزیت را ارائه می دهد. این اول از همه یک تکنیک قانونی است که از سایتی که از آن استفاده می کند در برابر تحریم های احتمالی گوگل محافظت می کند.

این جایگزین نیز یک راه حل دائمی است. تکنیک های سئو کلاه سفید به یک شرکت، برند یا فعالیت اجازه می دهد تا به تدریج شهرت آنلاین خوبی ایجاد کند، ترافیک بیشتری را در سایت ایجاد کند و به اهداف مورد انتظار برسد.

سئو کلاه سفید: تکنیک های خوب سئو چیست؟

  • محتوای با کیفیت بنویسید
  • کلمات کلیدی خود را به خوبی انتخاب کنید
  • بک لینک های با کیفیت دریافت کنید
  • زمان بارگذاری سایت خود را بهبود بخشید
  • یک درخت ساختار یافته داشته باشید
  • برچسب های عنوان و متا توضیحات خود را بهینه کنید
  • شبکه داخلی خود را توسعه دهید
  • وب سایت خود را ریسپانسیو کنید

 

سئو کلاه سفید برای چیست؟

بزرگترین مزیت سئو کلاه سفید این است که یک روش سئوی پایدار است. در واقع، نه تنها تکنیکی است که با الگوریتم‌های Google مطابقت دارد. بلکه همچنین یک راه حل عالی برای به دست آوردن موقعیت پایدار در موتورهای جستجو است. در واقع، به دست آوردن یک مرجع پایدار در طول زمان با سئو کلاه سیاه دشوار است.

با سئو کلاه سفید، می توانید:

  • به تدریج یک شهرت الکترونیکی خوب ایجاد کنید
  • ترافیک وب خود را بهبود بخشید
  • به حداقل رساندن نرخ پرش

“به طور خلاصه، سئو کلاه سفید بهترین راه برای بهینه سازی یک وب سایت در طولانی مدت است”.

سئو کلاه سفید، کلاه سیاه، کلاه خاکستری: چه تفاوت هایی با هم دارند؟

باید درک کرد که روش های مختلفی برای ارجاع به وب سایت ها وجود دارد. با این حال، استفاده از کلاه سیاه و کلاه خاکستری اغلب توسط گوگل ممنوع است.

سئو کلاه سیاه مجموعه استراتژی هایی است که فقط برای ماشین ها و الگوریتم های گوگل در نظر گرفته شده است تا بهترین موقعیت را به دست آورند. استفاده از این تکنیک امکان ارجاع سریع ‌تر را فراهم می ‌کند، اما در مدت زمان کوتاه ‌تری. علاوه بر این، سایتی که از این روش استفاده می کند ممکن است زمانی که گوگل متوجه این مانور شود، توسط گوگل تحریم شود.

سئو کلاه سیاه اغلب منجر به موارد زیر می شود:

  • ارسال مطالب تکراری
  • استفاده از صفحات درگاه
  • ایجاد هزاران لینک
  • استفاده از اسکریپت نویسی
 سئو-کلاه-سفید-سیاه-و-خاکستری
ویژگی سئو کلاه سفید سیاه و خاکستری

در مورد سئو کلاه خاکستری، این یک استراتژی است که تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه را متحد می کند. این روش ارجاع اغلب به الگوریتم‌های گوگل احترام می ‌گذارد، در حالی که از تکنیک‌های بهینه‌ سازی دیگر مانند خرید لینک، ثبت نام‌های دامنه قدیمی یا منقضی شده، یا ثبت سایت در فهرست راهنما استفاده می‌ کند. در صورت عدم تسلط، تکنیک سئو کلاه خاکستری نیز می تواند توسط گوگل تحریم شود.

کلاه سفید: استراتژی های اساسی برای دانستن

برای اینکه بهترین استراتژی سئو کلاه سفید خود را طراحی کنید، باید با تکنیک های ضروری مرتبط با این راه حل آشنا شوید. در اینجا پنج چیز اساسی وجود دارد که باید بدانید.

محتوای با کیفیت را توزیع کنید

محتوا پادشاه است” اولین قانون برای بهینه سازی صحیح یک وب سایت است. بنابراین ضروری است که به طور منظم مقالات با کیفیت برای سایت خود ایجاد کنید. برای مطابقت با الگوریتم های گوگل، محتوا باید:

  • پاسخ به سوالات کاربر
  • منحصر به فرد باشد، بدون سرقت ادبی
  • حداقل شامل 1000 کلمه باشد
  • خوب نوشته شود، بدون اشتباهات املایی یا نحوی
  • با عناوین و پاراگراف های کوتاه به خوبی ساختار یافته باش

مراقب کلمات کلیدی باشید

طبق تعریف، کلمات کلیدی کلمات یا مجموعه ای از کلمات مرتبط با یک فعالیت هستند که توسط کاربران اینترنت در حین جستجو در گوگل تایپ می شوند. از این نظر، برای اینکه در وب به خوبی ارجاع داده شود، محتوای منتشر شده در یک سایت باید حاوی عبارات کلیدی باشد. هدف این است که کاربران اینترنت بتوانند سرعت سایت را با استفاده از یک کلمه کلیدی خاص پیدا کنند.

چندین ابزار به صورت آنلاین برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط برای یک فعالیت مشخص در دسترس هستند. با این وجود، باید توجه داشت که این عبارات کلیدی نباید بیش از حد در یک متن استفاده شوند. برای بهترین نتایج، آنها اغلب در عنوان، در متا تگ ها و گاهی در پاراگراف های متنی قرار می گیرند.

 بک لینک های مرتبط را دریافت کنید

راه حل سئو سفید همچنین امکان اجرای یک استراتژی ساخت لینک را فراهم می کند. در واقع، گوگل معتقد است که پیوندها دلیلی بر قابلیت اطمینان و کیفیت محتوا هستند. دو نوع پیوند برای بهینه سازی وب سایت وجود دارد: پیوندهای داخلی از یک سو و پیوندهای خارجی از سوی دیگر. اولی پیوندهایی را مشخص می کند که محتویات همان سایت را به هم متصل می کند. از طرف دیگر مورد دوم مبادله پیوندها بین دو سایت مختلف را نشان می دهد. راه های مختلفی برای دریافت لینک های خارجی وجود دارد.

  • چندتایی این جاست
  • تبادل لینک
  • وبلاگ نویسی مهمان
  • طعمه گذاری لینک

 سرعت بارگذاری سایت را بهینه کنید

همچنین برای اینکه گوگل به خوبی ارجاع دهد، باید نرخ پرش در سایت را تا حد امکان کاهش داد. نرخ پرش با نرخ بازدید کنندگانی که بلافاصله از یک سایت خارج می شوند بدون بازدید از سایر صفحات آن سایت تعریف می شود.

سرعت سایت
سرعت سایت و نرخ پرش

برای حفظ بازدیدکنندگان، باید:

  1. مراقب ظاهر سایت (ساختار، طراحی و غیره) باشید.
  2. اطمینان حاصل کنید که سایت بدون توجه به اتصال اینترنت و دستگاه مورد استفاده (تلفن، تبلت، رایانه) به سرعت بارگذاری می شود.
  3. با مدیریت لینک ها به دسترسی به سایت توجه ویژه ای داشته باشید.

بهبود ناوبری سایت

برای اینکه یک سایت به خوبی توسط گوگل تجزیه و تحلیل شود، باید ساختار خوبی داشته باشد و به راحتی پیدا شود. برای این کار ابتدا لازم است که صفحات سایت منحصر به فرد، کاربردی، خوشایند و ریسپانسیو باشند.

یک سایت با ساختار مناسب حداقل باید شامل یک صفحه اصلی، یک صفحه پیشنهادات، یک صفحه تماس، یک صفحه “درباره” و سایر صفحات مفید باشد، بدون اینکه زیاده روی شود.

در نهایت، یک سایت ساختاریافته، سایتی است که محتوای آن به زبان های قابل درک توسط گوگل قابل درک باشد. در نتیجه، مقاله ای که در وب منتشر می شود باید از زبان های html استفاده کند، به استفاده از برچسب های مختلف احترام بگذارد و محتوای تصویر، PDF یا ویدیو را به درستی بهینه کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *