تولید محتوا

محتوای وبلاگ خود را بروزرسانی کنید: اگر این کار را نکنید اینها خطرناک هستند

مطمئناً محتوای وبلاگ شما حاوی پست های زیادی است که خوانندگان شما از آنها لذت برده اند و از آنها یاد گرفته اند. در واقع، هر کاربر جدید آنها را به همان اندازه مفید می یابد. این محتوای همیشه سبز ارزش خواندن توسط هر چه بیشتر افراد را دارد. متأسفانه، به دلیل ساختار بیشتر وبلاگ ها، هنگامی که این پست های قدیمی در صفحه اصلی سایت شما ظاهر نمی شوند، دسترسی به بازدیدکنندگان شما متوقف می شود.

چرا پست های قدیمی را بروزرسانی کنیم؟ جدا از اینکه متن های جالب و باکیفیتی هستند، دلایل دیگری نیز وجود دارد که توصیه می کنیم آنها را ویرایش کنید.

اولین مورد غلبه بر بلوک نویسنده است. در روزهایی که در ایجاد مقاله جدید با مشکل مواجه هستید، بروزرسانی پست های قدیمی یک نجات دهنده است. به علاوه، تعاملی که اکنون از خوانندگان دریافت می‌کنید می‌تواند الهام بخش ایده‌ها یا موضوعات جدیدی برای نوشتن باشد.

از طرف دیگر، در سطح سئو، شما هرگز نمی دانید که آن پست قدیمی چه معنایی می تواند داشته باشد (افزایش اعتبار دامنه، افزایش ترافیک و غیره)، اما چگونه می توانید پست های قدیمی را برای حداکثر سود بازیافت کنید؟ دو تکنیک وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید:

پست وبلاگ را بازنشر کنید.

دوباره در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
وقتی در مورد ارسال مجدد به وبلاگ خود صحبت می کنیم، پیشنهاد نمی کنیم که فقط تاریخ را تغییر دهید و آن را به صفحه اصلی بیاورید. در عوض، اطلاعات جدیدی را به آن پست اضافه کنید و آن را با آخرین داده ها و آمار به روز کنید.

اطمینان حاصل کنید که تاریخ را به تاریخ آینده تغییر ندهید، زیرا وردپرس پست را با یک پیوند ثابت جدید دوباره منتشر می کند و قدیمی شروع به دادن خطای 404 می کند.

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی به میان می آید، اشتراک گذاری مجدد پست های قدیمی همیشه می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. به خصوص اگر در حال اجرای یک استراتژی بازاریابی محتوا هستید، بهتر است مطالب قدیمی را مجدداً راه اندازی کنید تا آن را تازه نگه دارید.

خطرات بروزرسانی نکردن وبلاگ شما

اینها خطرات اصلی عدم بازیافت محتوای شما هستند.

سئو سایت

خطر اصلی بازیافت نشدن وبلاگ شما این است که می تواند دید خود را از دست بدهد و ترافیک را برای شما به ارمغان بیاورد. بیایید از دید کاربر به آن نگاه کنیم. شما یک پست وبلاگی دو سال پیش نوشتید و یکی از پرترافیک ترین مطالب است، اگرچه در این مدت باید چیزهای جدید و به روز رسانی های زیادی در رابطه با آن موضوع وجود داشته باشد.

هنگامی که پست وبلاگ قدیمی را با آخرین اطلاعات به روز می کنید، ارزش آن افزایش می یابد و رفتار کاربر بهتری را در آن صفحات در تجزیه و تحلیل خود مشاهده خواهید کرد.

همچنین فراموش نکنید که الگوریتم گوگل تعامل کاربر (نرخ پرش و میانگین زمان در صفحه) و سایر عوامل را برای تعیین رتبه در نظر می گیرد. اگر ترافیک صفحه‌ای را دریافت می‌کنید که قدیمی است، ممکن است در به‌روزرسانی بعدی Google شاهد بهبود رتبه‌بندی باشید.

ایده این است که اطلاعات فوق به روز نگه داشته شود و برای خوانندگان مفید باشد. از طرف دیگر، در این فرآیند شما پست های وبلاگ قدیمی را برای ایجاد ترافیک بیشتر تبلیغ می کنید.

قابلیت مشاهده محتوای قدیمی

ما می دانیم که هر ورودی نیاز به تلاش زیادی از جانب شما دارد، بنابراین طبیعی است که بخواهید از آن بیشترین بهره را ببرید. و بدون یک استراتژی بروزرسانی به موقع، برای شما دشوار خواهد بود که تمام محتوایی را که هنوز مرتبط هستند در دسترس خوانندگان خود قرار دهید (اگر هر از چند گاهی آن را به روز کنید بهتر است). این خطری است که می تواند منجر به بازدیدهای کمتر و به طور کلی هدر رفتن پتانسیل کامل وبلاگ شما شود.

برای جلوگیری از این امر، در صورت امکان، سعی کنید پست های قدیمی خود را به پست های جدید پیوند دهید. البته باید از مرتبط بودن موضوعات نیز مطمئن شوید.

یکی دیگر از ساده‌ترین راه‌ها برای تبلیغ یک پست وبلاگ قدیمی، اضافه کردن ویجت مقالات مرتبط بعد از پست است.

به روز نگه داشتن محتوای وبلاگ خود و همیشه در حال حاضر به شما کمک می کند تا ترافیک را افزایش دهید و به بالا رفتن از موقعیت ها در موتورهای جستجو ادامه دهید. فراموش نکنید که متون با کیفیت ارائه دهید و پست های قدیمی خود را با خوانندگان جدید خود به اشتراک بگذارید، آنها مطمئناً به این جواهرات آموزنده علاقه مند خواهند شد.

بخوانید: لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست؟

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا