success-in-business

موفقیت در کسب و کار

 

موفقیت در کسب و کار چیست؟
سوالی که شاید ذهن خیلی ها را درگیر کند این است که موفقیت چیست؟
باید گفت موفقیت را به راه های مختلفی می شناسند.
بعضی ها با نرخ فروش بالا می سنجند..
برخی ها با روال کسب و کارشان…
و هرچیزی که برای هر شخص مهم هست می شود ،نماد موفقیت همان شخص در کسب و کار خود.

اما یک دیجیتال مارکتر خوب میگفت:
موفقیت در کسب و کار یعنی رضایت مخاطب از محصول یا خدمت شما
به این صورت که: برای خودم بارها پیش آمده که بخاطر خریدن دوغ مورد علاقه ام چندین مغازه را جستجو کردم
تا برند محبوب خودم را پیدا کنم.

خب این وفاداری شخص بنده بخاطر نسبت فامیلی بین من و صاحب برند نیست در واقع این وفاداری بخاطر کیفیت و اصالت کالاست.

مردی در یکی از شهر های کشور خودمان روی سوهان هایش می نوشت بهترین تبلیغ کیفیت است و با همین تئوری مشتریان زیادی داشت.

چطور رضایت مخاطب را کسب کنیم؟

خب در این باره باید گفت: هیچوقت کیفیت را فدای قیمت نکنید.
مشتری شما را پیدا می کند.

در این روزها که نرخ تورم مانند موج های دریایی طوفانی بالا و پایین می رود خیلی ها سعی می کنند با ثابت نگه داشتن قیمت و پایین آوردن حجم یا کیفیت محصول با تورم مبارزه کنند.
اما این یک خیانت در حق مشتریست
زیرا مشتری شما را با کالا و کیفیت قبلی انتخاب کرده است،
پس شما نباید ب هیچ عنوان کیفیت کارتان را متزلزل کنید.

البته که شرکت هایی هستند که اصلا برای مشتری احترام قائل نیستند؛ مانند این تیتر
افت شدید کیفیت محصولات ایران خودرو در اوج گرانی!
خب همه می دانیم که ایران خودرو قیمت خود را ثابت نگه نداشته اما با این اخبار می شود فهمید که کیفیت خود را نیز ثابت نگه نداشته است و این رفتار حرفه ای تلقی نمی شود.

چگونه با تورم مبارزه کنیم؟
اگر می خواهید با تورم مبارزه کنید بهترین راه این است که کیفیت خود را ثابت نگه دارید.
گفتم بهترین راه؛بهترین راه همیشه شامل کاملترین راه نیست؛در اوضاع بازار فعلی کار دیگری از کسی بر نمی آید.

موفقیت در کسب و کار و رضایت مشتری

بارها در دوره های تخصصی سئو سایت اساتید بزرگ شنیده ام،اگر سایت شما برای مخاطب جذاب باشد،
مطمئن باشید سئوی خوبی بدست می آورد.

سئو و دیجیتال مارکتینگ و هرچیزی که قول سهم بازار بیشتر را به شما می دهد،تنها یک چیز است.
بهترین هارا برای مشتریان خود بخواهید؛یا به عبارتی دیگر هرچه برای خود می خواهید برای مشتریان خود نیز بخواهید.

تبلیغات را جدی بگیرید!
اما همین کیفیت بالا هم نیاز به تبلیغات برنامه ریزی شده دارد.
هیچ وقت یادم نمی رود بستنی فروشی محبوبم بخاطر نداشتن مشتری کسب و کار خود را رها کرد.
باید گفت کیفیت بستنی هایش خیلی عالی بود،اما فروشش منحصر شده بود به محله ما و دخل و خرجش جور نمی شد
شاید اگر ۵ سال پیش با این تجربه او را می دیدم به او پیشنهاد می دادم.
مشاور تبلیغاتی اش شوم تا خود را از این بحران نجات دهد و خودم هم از خدمت و محصول کم نظیرش استفاده می کردم.

وقتی آن بستنی فروشی کسب و کار خود را رها کرد،من بعنوان یک مشتری هم ضربه خوردم.
پس متوجه شدید؟
یک کسب و کار بدون کیفیت با تبلیغات بالا بدرد نمی خورد؛و یک کسب و کار با کیفیت بالا و بدون تبلیغات استوار نمی ماند.

در واقع کیفیت و تبلیغات دو بال برای پرواز و اوج گرفتن یک برند یا کسب و کار است.

 

writer:ov team

مقالات اموزشی
H Mira

ایمیل مارکتینگ، آموزش ساخت کمپین ایمیل

ایمیل مارکتینگ، اهمیت، آموزش ساخت کمپین و نکاتی که باید به آن دقت نمود. ایمیل مارکتینگ یک بازاریاب موفق همیشه کمپین های بازاریابی ایمیلی را در سرویس گیرنده ایمیل آزمایش می کند! در هر

Read More »
مقالات اموزشی
H Mira

بازاریاب اینترنتی چیست؟؟

.بازاریاب اینترنتی چیست؟؟ نوشته میرا   بازاریاب اینترنتی-وب استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان در حال افزایش است. در حقیقت ، در سال 2021 بیش از 4.8 میلیارد نفر در سراسر جهان

Read More »
الگوریتم میرا
مقالات اموزشی
H Mira

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: