بیزینس پلن شرکت پخش مواد غذایی

بیزینس پلن شرکت پخش مواد غذایی-چگونه کسب و کار خود را اغاز کنیم؟!

بیزینس پلن شرکت پخش مواد غذایی:وقتی برای اولین خود را پشت فرمان یک اتومبیل می‌بینید،  اولین سوالی که برایتان پیش می‌آید اینست :

چگونه آغاز کنیم !؟

و برای هر اتفاق تازه ای این سوال در ذهنمان مطرح خواهد شد.
همانطور که شما برای تجربه یک رانندگی موفق نیازمند جزئیات خاصی هستید ، برای شروع موفقیت آمیز

کسب و کار نیز نیاز به جزئیات و یک نقشه‌ی راهبردی خواهید داشت.
بیزنس پلن و یا نقشه‌ی راهنمای موفقیت درکسب و کار
اگر شما ساکن شهر الف هستید و می‌خواهید به شهر ب که هیچ گونه شناختی هم از آن ندارید سفر کنید

نیازمند جزئیات راه و اماکن مورد نیاز خاصی در آن شهر هستید.
اول شرایط آب و هوا برای آمادگی با آن ، چه در مسیر رفت و برگشت و چه در مقصد .

دوم محاسبه و برآورد مخارج سفر و به موازات آن انتخاب اقامتگاه ، نوع تفریحات ، اماکن گردشگری و این چنین موارد.
سوم پیش بینی اتفاقات قریب الوقوع و یا ناخواسته و راهکارهای مرتفع ساختن مشکلات.

چهارم تخمین زمان سفر از زمان شروع تا زمان پایان و حتی در نظر گرفتن یک تلورانس کوچک با توجه به پیش بینی ها
پنجم هماهنگی ها ، رزرو اقامتگاه و یا اماکن دیگر ، هماهنگی با نفر ویا نفرات همسفر
ششم هماهنگی برای دریافت مرخصی کاری
این شش بند مقدمات واجب یک سفر بین شهری است و حتی در بعضی موارد ممکن است بند های بیشتری نیز داشته باشد .
‌کلیات به همراه جزئیات این بندها ، یعنی تراول پلن یا همان نقشه سفر.
با توضیحات مذکور ، متوجه شدیم که یک سفر چقدر نیازمند به تامل و تفکر است . حال برای شروع یک

کسب و کار خانگی کوچک تا داشتن یک کارخانه بزرگ نیازمند داشتن نقشه و پیش بینی های

لازم راه هستیم ، این می‌شود بیزینس پلن.

 

بیزینس پلن شرکت پخش مواد غذاییبیزننس پلن

بیزینس پلن شرکت پخش مواد غذایی: برای تنظیم یک بیزینس پلن شرکت پخش مواد غذایی شما میتوانید در ابتدا با جمع اوری لیست محصولاتتان و ایجاد یک کاتالوگ محصولاتتان را گرد آوری کنید

و بعد برای عرضه محصولاتتان بیزینس پلن انتخاب کنید.

 

 

هدف کجاست!؟

وقتی شما شهری  را برای سفر انتخاب می‌نمایید،  در اصل دارید هدف را مشخص می‌نمایید.  یک هدف کلی

که وقت رسیدن به آن به هدف های جزئی تری تقسیم می‌گردد. مثال وقتی که شما به شهر ب رسیدید دنبال

مقاصد دیگری در همان شهر هستید ، مثل رفتن به فلان مکان گردشگری که در همان شهر ب قرار دارد .

در بیزینس پلن شما یک هدف کلی خواهید داشت و پس حاصل شدن آن می‌بایست هدف جزئی تری را دنبال کنید.

پس زمانی شما یک بیزینس پلن کاملی دارید که جزئیات اهداف کاری مشخص باشد .

 

بیزینس پلن شرکت پخش مواد غذایی

من تصمیم گرفتم که یک شرکت

پخش مواد غذایی بزرگی شوم ، باید در پلن مشخص کنم که اهداف کوچک تر چیست ، مثل داشتن انواع حبوبات در

سبد کالا ، یا خشکبار و یادهر چیز دیگری ، ولی باید جزئیات آن در پلن نوشته شود . اشتباه افراد ناموفق همین است

که در زمان تاسیس می‌گویند یک شرکت پخش مواد غذایی تاسیس میکنیم و اگر از آنان بپرسیم چه موادی ؟ در جواب

می‌گویند هر چی که خوب بود و یا سود داشت. این بزرگترین اشتباه است در طول مسیر از کجا عبور خواهیم کرد
یکی از مسائلی که موسسان موفق از آن هرگز غافل نخواهند شد مسیر حرکت است . در طول مسیر به مشکلاتی

برخواهیم خورد . تا به اینجا هدف را مشخص کردیم ، اما باید بدانیم چه فراز و نشیب هایی در طول مسیر همراه ما خواهد بود .
برای رسیدن به اهداف خود ، حتما باید پیش بینی اتفاقاتی که ممکن است ما را در رسیدن به مقصد دچار مشکل کند را بکنیم.
برای طی نمودن موفقیت آمیز مسیر تا رسیدن به شهر ب ، بدانیم چقدر نیاز به سوخت داریم ، اگر در طول راه قسمتی برف می‌آید پیش بینی زنجیر چرخ و ضد یخ بکنیم و دیگر مواردی اینچنین.

پیش بینی چه اتفاقاتی رو باید کرد یا به اصطلاح بیزینس پلن داشته باشیمبیزننس پلن

اگر در طول مسیر پنچر شدیم ، اگر طول مسیر تصادف کردیم ، اگر در طول بیماری سراغمان آمد .
اگر در راه رسیدن به اهداف کاری ، با مشتری بد حساب طرف شدیم ، اگر چک برگشتی به سراغ ما آمد و ما را درگیر مسائل مالی کرد .
اگر های زیادی که هم می‌توان و هم نمی‌توان پیش بینی کرد در طول مسیر همراه ما شدند را چگونه تجزیه و

تحلیل کنیم ، باید برای این دسته از  مشکلات  بیزینس پلن خاص خود را داشته باشیم.

بیزینس پلن برای مشتری و نیازهایش

توی این مسیر حداقل یک همسفر داریم ، حتی اگر تنها برویم ، باز هم یک همسفر داریم .

باید بدانیم این من که همسفر ماست اول چه شخصیتی دارد و در طول این سفر چه نیاز هایی دارد.
بزرگترین پله ی صعود برای هر کسب و کاری داشتن شناختی کامل از بازار و مشتریانش است

که منجر به فروش موفق گردد.
این نیاز به تیمی متفکر و آنالیزور است تا بتوانند همواره این قسمت حیاتی از بیزینس پلن را به تپش آورد.
رقبا
وقتی در طول مسیر مجبور به گرفتن سبقت از ماشینی کند رو می‌شوید در چند لحظه کوتاه باید

پیش بینی خیلی چیزها رو کنید .

آیا توی این فاصله که در  حال سبقت هستید از لاین مخالف خودرویی دیگر می‌آید یا خواهد آمد ؟ آیا شرایط

سبقت از نظر سرعت خود و ماشین پیش رو را دارید ؟ اینجا اشتباه یعنی حادثه و شاید حادثه ی تلخ .
همینطور که فروش پله ی صعود بود ، عدم شناخت از یک رقیب و مواجه شدن با آن در طول مسیر و نداشتن

راهکار های رقابتی می‌تواند مانند سبقت غیر مجاز خطرناک باشد .
پیش بینی شکست
گفتم سبقت غیر مجاز نگیرید ، اما اگر شما در مسیر درست بودید و به یکباره خودرویی از مسیر خود منحرف شد و به شما اصابت کرد چی ؟
پیش بینی اتفاقات و حتی شکست از قوانین رسیدن به موفقیت در کسب و کار است . چرا اگر پیش بینی حوادث را نکرده باشید قطعا با پدیدار شدن اولین شکست ، به علت نداشتن عدم امکانات منجر به سقوط خواهد شد و اینبار ته دره.

بیزینس پلن برای وقایع بعد پیروزی

همانطور که باید درصدی به شکست فکر کنید تا توان بلند شدن را داشته باشید ، همینطور هم

درصدی به پیروزی فکر کنید تا اگر در آن زمان با مشکلات خاص خودش مواجه شدید آنجا شکست نخورید.
شما به سلامت مسیر را طی کردید و به مقصد ب رسیدید . اگر زمان خاموشی شهر رسیدید ، در به در

دنبال اقامتگاهی برای رفع خستگی خود نگردید و یا اینکه تازه از همسفر خود بپرسید خب اینم شهر ب ، حالا کجاش بریم .
یک مدیر موفق کسی است که بیزینس پلن بعدی خود را بلافاصله قبل از با موفقیت به پایان رساندن

پلن قبلی آماده و در دست اجرا قرار دهد . کارخانه های بزرگی که روزی با تولید یک محصول موفقی

شروع کردند و به واسطه داشتن مدیریت قوی امروزه تنوع محصولات زیادی دارند و البته که افرادی بودند

که با انشعابات زیادی آغاز کردند و امروز خبری از آنان نیست.
حتی پایان
قشنگ ترین لحظه ی این سفر طول و دراز همین‌جاست،  وقتی تمام شهر ب را گشت و گذار کردید ، حال نوبت چیست ؟
اینجا با شخصیتی هستیم که در خصوص مدیریت خود بی نقص عمل کرده ، و با انتساب مدیری جدید

پیش به سوی شهر دیگری قدم برمی‌دارد،  و من آن را کار آفرین نام می‌گذارم.
امیدوارم مقاله ی تولد یک ایده را بخوانید.

برای داشتن یک بیزینس پلن مناسب شما به یک مشاور تبلیغات حرفه ای نیازمند خواهید بود.

writer:ov team

مقالات اموزشی
H Mira

ایمیل مارکتینگ، آموزش ساخت کمپین ایمیل

ایمیل مارکتینگ، اهمیت، آموزش ساخت کمپین و نکاتی که باید به آن دقت نمود. ایمیل مارکتینگ یک بازاریاب موفق همیشه کمپین های بازاریابی ایمیلی را در سرویس گیرنده ایمیل آزمایش می کند! در هر

Read More »
مقالات اموزشی
H Mira

بازاریاب اینترنتی چیست؟؟

.بازاریاب اینترنتی چیست؟؟ نوشته میرا   بازاریاب اینترنتی-وب استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان در حال افزایش است. در حقیقت ، در سال 2021 بیش از 4.8 میلیارد نفر در سراسر جهان

Read More »
الگوریتم میرا
مقالات اموزشی
H Mira

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: