smart business

کسب و کار هوشمند

 

کسب و کار هوشمند چیست؟
مطلقا به هرکسب و کاری که از سیستم های مدیریتی های آنالیزی تبعیت کند را کسب و کار هوشمند می گویند.

چطور کسب و کارمان را هوشمند کنیم؟
شما می توانید با آنالیز داده های کسب و کار خود کسب و کارتان را هوشمند کنید.مانند:

  • آنالیز فروش
  • آنالیز محصولات پرفروش
  • آنالیز جذابیت محصول
  • آنالیز نیاز سنجی محصول
  • آنالیز رفتار کاربران
  • آنالیز بازار
  • آنالیز رفتار جامعه

آنالیز فروش:

آنالیز فروش یعنی ارزیابی نرخ فروش محصولات شما در شهر ها و کشور های مختلف و توسعه و تقویت بازارشما در حد نیاز آن بازار به محصول شما

آنالیز محصولات پرفروش کسب و کار هوشمند

آنالیز محصولات پرفروش یعنی بررسی نرخ فروش محصولات.
شاید برایتان سوال شود آنالیز فروش و آنالیز محصولات پرفروش چا تفاوتی باهم دارند؟
در جواب باید گفت: آنالیز محصولات مربوط به مسائل داخلی کسب و کار شماست و آنالیز فروش مربوط به مسائل خارجی محصولات شماست.

آنالیز جذابیت محصول

در این باره باید گفت که محصولات به دو دسته تقسیم می شوند.
دسته اول:محصولاتی که نیاز مهم جامعه به حساب می آیند.
دسته دوم: محصولاتی که نیاز مهم جامعه به حساب نمی آیند.
اما گاهی ممکن است محصولات شما با اینکه نیاز جامعه باشند و از کیفیت خوبی برخوردار باشند اما جذابیت بصری کافی را  در مدل دسته بندی یا عرضه نداشته باشند.

آنالیز نیاز سنجی محصول

آنالیز این مورد را می توان به راحتی انجام داد.
به عنوان مثال: خرید آب خیلی بیشتر از خرید لباس اهمیت دارد!
پس باید دید محصول شما در درجه چندم از نیاز جامعه است.

آنالیز رفتار کاربران(مشتریان)

این فرآیند برای بخش مشتری سازی بسیار لازم است که شما با کمک ابزار های وب مسترینگ رفتار کاربران سایت خود را آنالیز کنید و بدانید چه نکاتی برای کاربران شما جذاب است و چه نکاتی جذاب نیست.
با بدست آوردن این اطلاعات رشد خوبی عاید کارتان خواهد شد.
یکی از ابزار های کار آمد این آنالیز گوگل آنالیتیکس است که می تواند به خوبی این اطلاعات را به شما بدهد.

آنالیز بازار کسب و کار هوشمند

این جزء سخت ترین آنالیز هایی است که پیش رو دارید.
چون روند بازار به شدت متغیر است و نیاز مند صبر بسیار زیاد و تلاش بی وقفه زیادیست که فروشنده باید به خرج دهد.
در مجموع کسب و کار هوشمند درصد موفقیت و آینده کسب و کارتان را برایتان نمایش می دهد و رشد شما را تضمین می کند.

در این خصوص می توانید با مشاورین تیم تبلیغاتی نسخه اصلی تماس بگیرید.

آنالیز رفتار جامعه

این نوع آنالیز  رابطه نزدیکی با آنالیز بازار دارد اما با یکدیگر یکی نیستند بلکه مکمل یکدیگر هستند.
به عنوان مثال شما با آنالیز بازار به آنالیز رفتار جامعه نمی رسید.
اما با آنالیز رفتار جامعه ممکن است اطلاعات مفیدی در مورد بازار کاریتان بدست آورید.

در مجموع آنالیز کسب و کار فرآیند پیچیده ای از اعداد و ارقام است که می توانید برای این کار از متخصصین این رشته بهره ببرید.

 

writer:ov team

مقالات اموزشی
H Mira

ایمیل مارکتینگ، آموزش ساخت کمپین ایمیل

ایمیل مارکتینگ، اهمیت، آموزش ساخت کمپین و نکاتی که باید به آن دقت نمود. ایمیل مارکتینگ یک بازاریاب موفق همیشه کمپین های بازاریابی ایمیلی را در سرویس گیرنده ایمیل آزمایش می کند! در هر

Read More »
مقالات اموزشی
H Mira

بازاریاب اینترنتی چیست؟؟

.بازاریاب اینترنتی چیست؟؟ نوشته میرا   بازاریاب اینترنتی-وب استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان در حال افزایش است. در حقیقت ، در سال 2021 بیش از 4.8 میلیارد نفر در سراسر جهان

Read More »
الگوریتم میرا
مقالات اموزشی
H Mira

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: