تولید محتوا

تولید محتوا سایت

در حال حاضر بیش از چهار میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد که 88 درصد آنها روزانه به جستجوی انواع اطلاعات دسترسی دارند. امروزه وب سایت ها، وبلاگ نویسان، بازاریابان و هرکسی که به دنبال حضور آنلاین است بر تولید محتوای با کیفیت تمرکز می کند تا مخاطبان هدف خود را به پلتفرم های مختلف جذب کند. به همین منظور سایت هایی تحت عنوان سایت فروش و تولید محتوا شروع به تاسیس نمودند.

بیش از یک دهه است که گفته می شود محتوا سلطان اینترنت است، این به دلایل زیادی است و یکی از آنها این است که مهم ترین موتورهای جستجو مانند گوگل به محتوایی که در سایت ها و پلتفرم های وب یافت می شود، زیرا این امر برای کاربران تعیین کننده است تا اطلاعات و سرگرمی مورد نظر خود را پیدا کنند.

سایت فروش محتوا

از سوی دیگر، روبات‌های گوگل، پرکاربردترین موتور جستجو در سراسر جهان، هر روز از میلیاردها وب‌سایت بازدید می‌کنند تا آنها را طبقه‌بندی کرده و به فهرست خود اضافه کنند. این عمل با پرش از پیوندی به پیوند دیگر انجام می شود تا اخبار وب سایت هایی را که قبلاً می شناسید و سایت های جدیدی که در شرف آشنایی با آنها هستید را بیابید. هنگامی که یک وب سایت به روز رسانی محتوای خود را متوقف می کند، ربات هایی که عنکبوت نامیده می شوند، بازدید از صفحه را متوقف می کنند یا کمتر این کار را انجام می دهند، زیرا آنها چیز جدیدی پیدا نمی کنند و پیامد آن از دست دادن موقعیت در SERP ها است.

با این حال، بسیار رایج است که وب سایت ها، فروشگاه های آنلاین و حتی شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسان استراتژی مشخصی برای تولید محتوا ندارند، بنابراین ممکن است فرصت دسترسی به هزاران کاربر را که به دنبال محصولات و/یا خدمات خود هستند از دست بدهند. ، یا اطلاعاتی که در وب سایت آنها وجود دارد، به دلیل برنامه ریزی استراتژیک ضعیف یا فقدان.

در یک وب سایت حجم زیادی از محتوا وجود دارد، از صفحه اصلی، برگه های محصول، خدمات گرفته تا وبلاگ و برگه هایی که می خواهید در موتورهای جستجو قرار دهید. به منظور بهینه سازی صحیح وب سایت های مشتریان خود، در بهینه سازی آنلاین با متون ویژه ای کار می کنیم که کلمات کلیدی را در فوتر سایت پیدا کنید و وقتی روی آنها کلیک کنید، به صفحه ای با تمام اطلاعات مربوط به محصولات و/یا خدمات وب سایت وارد خواهید شد.

این برگه ها باید حاوی اطلاعات بسیار ارزشمندی باشد که علاوه بر تمام داده های مورد نیاز برای تماس با وب، راه حل هایی را برای نیازها و مشکلات کاربرانی که از آنها بازدید می کنند ارائه می دهد. این محتوا بسیار مهم است و به کاربران اجازه می دهد تصمیماتی مانند خرید محصول یا خدمات بگیرند. پس از بهینه سازی صفحه وب و با اطلاعات موجود در URL های مربوطه، انتشار مقالات وبلاگ راحت است که به وب سایت قدرت لازم را می دهد تا بتواند در موتورهای جستجو رتبه بندی کند، بدون نیاز به پرداخت هزینه. در اولین نتایج جستجو ظاهر می شود.

مزایای داشتن استراتژی محتوای وبلاگ عبارتند از:

فروش تولید محتوا سایت

زمان صرف شده بازدیدکنندگان در وب را افزایش دهید

هنگامی که ما موفق به تولید محتوا ارزشمند در سایت می شویم، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که خوانندگان مدت طولانی تری در صفحه وب باقی می مانند، زیرا علاوه بر خواندن یک مقاله مورد علاقه، می توانند اطلاعات بیشتری پیدا کنند، وبلاگ را مرور کنند، و اگر موفق به تحریک آنها شویم. با کنجکاوی و جلب اعتماد شما، ما به احتمال زیاد سرنخ دریافت می کنیم: تماس تلفنی، ثبت نام در خبرنامه، ایمیل و غیره.

کاهش نرخ پرش

نرخ پرش یا نرخ پرش یک عامل بسیار مهم در رتبه بندی وب سایت ها است. از آنجایی که این پارامتر زمانی را که کاربران در سایت می گذرانند اندازه گیری می کند، به ربات های گوگل این امکان را می دهد که بدانند آیا اطلاعات یافت شده در سایت برای کاربر جالب یا مرتبط بوده است یا خیر.

بیشتر بخوانید: تاثیر نرخ پرش بر سئو سایت چیست؟

هر چه نرخ پرش بیشتر باشد نشان می دهد که کاربران به سرعت وارد سایت می شوند و از آن خارج می شوند و بنابراین، اطلاعات یافت شده آن چیزی نیست که آنها به دنبال آن بودند یا مورد علاقه آنها نبوده است. در حالی که درصد کمتری نشان‌دهنده علاقه بیشتر و زمان طولانی‌تر صرف شده در سایت است، و بنابراین، ربات‌ها آن را مرتبط‌تر می‌دانند و آن را با جایگاه بهتری در SERP ها ترجیح می‌دهند.

ایجاد اقتدار

وب سایتی که دارای وبلاگ باشد، با انتشار مطالبی با کیفیت و بسیار معتبر، امکان کسب اعتبار در زمینه خود را دارد. بیایید به مثال یک متخصص سلامت فکر کنیم، وقتی فردی به دنبال اطلاعاتی در مورد یک بیماری می‌گردد، به داده‌های ارائه شده توسط پزشک بیشتر از اطلاعات ارائه شده در یک انجمن، در یک وبلاگ عمومی یا حتی در یک مجله یا روزنامه اعتماد می‌کند.

بیشتر بخوانید: سئو سایت پزشکی

با انتشار محتوای باکیفیت که به سوالات کاربران اینترنتی و با داده های واقعی پاسخ می دهد، یک وب سایت می تواند اعتماد خوانندگان را جلب کند و در بین رقبا اقتدار ایجاد کند و همچنین می تواند ترجیح افرادی را به دست آورد که مرتبا شما را دنبال کنند.

اشتراک

شخصی که اطلاعات ارزشمندی پیدا می‌کند معمولاً آن‌ها را در میان مخاطبین خود به اشتراک می‌گذارد، به‌ویژه اگر فکر می‌کند که به آنها مربوط است یا می‌تواند در مورد خاصی به آنها کمک کند. واداشتن مخاطبان ما به اشتراک گذاری محتوای وبلاگ برای افزایش تعامل بسیار مفید است، اما همچنین به انتشار سریع اطلاعات از طریق شبکه های مختلف کمک می کند که علاوه بر افزایش دید و ترافیک، تأثیر بسیار جالبی در موقعیت یابی ارگانیک دارد.

همانطور که می دانیم، برای گوگل تجربه کاربری بسیار مهم است، بنابراین اگر بسیاری از افراد فکر کنند که یک صفحه وب، مقاله یا وبلاگ خاص جالب است، بازدیدهای زیادی دارد و محتوای آن به اشتراک گذاشته شده است، آن را در جایگاه بهتری در نتایج ارگانیک قرار می دهد.

تولید محتوا سایت به موقعیت یابی وب کمک میکند.

همزمان با نکته قبلی، وبلاگ کمک بزرگی به موقعیت‌یابی صفحه وب می‌کند، به‌ویژه زمانی که با یک استراتژی برنامه‌ریزی شده درست کار می‌کنید، که در آن کلمات کلیدی، لینک‌های داخلی و همچنین ترکیبی از عناصر چندرسانه‌ای در نظر گرفته می‌شوند. تصاویر، فیلم ها، فایل های PDF و غیره) برای ارائه اطلاعات به شیوه ای جذاب تر.

جالب اینجاست که بسیاری از سایت‌ها در جستجوهای ارگانیک با یک ورودی وبلاگ رتبه بهتری نسبت به صفحه اصلی یا صفحه‌ای دارند که می‌خواستند موقعیت‌یابی کنند، با این حال، وقتی کاربر از وبلاگ بازدید می‌کند، ما یک مشتری بالقوه داریم که می‌توانیم به اندازه کافی به او علاقه مند باشیم تا به آن برسد. جایی که می‌خواهیم، ​​و می‌توانیم سرنخ یا بهتر از آن: فروش داشته باشیم.

در نسخه اصلی ما می دانیم که ایجاد محتوای ارزشمند برای وبلاگ ها، وب سایت ها و شبکه های اجتماعی کار سختی است که مستلزم سرمایه گذاری زیادی در زمان است، بنابراین ما یک تیم نویسندگی حرفه ای را پیشنهاد میدهیم که می تواند به تولید محتوای ارزشمند کمک کند تا کیفیت را جذب کند. ترافیک، ایجاد محتوای مرتبط برای خوانندگان از مناطق مختلف و رعایت معیارها و دستورالعمل های مورد علاقه گوگل.

در حالت ایده‌آل، مشتریان افرادی هستند که برای نوشتن تمام اطلاعاتی که وب‌سایت شما در آن وجود دارد، مشخص شده‌اند، زیرا آنها متخصصان حوزه‌های مختلفی هستند که خدمات خود را به آن‌ها هدایت می‌کنند. با این حال، می دانیم که همه افراد زمان یا توانایی نوشتن را ندارند، بنابراین ما به آنها خدمات تولید محتوای با کیفیت را پیشنهاد می دهیم. برای این منظور توصیه می شود که با هر مشتری و تیم نویسندگی یک گزارش مختصر انجام دهید که در آن به دنبال شناخت عمیق اهداف، دامنه، خدمات و محصولات برند مورد نظر است تا تیم نویسندگی بتواند به آنها اطلاع رسانی کند. صدای برند و کمک به شما در دستیابی به اهدافتان باشد.

رهنمودهای تولید محتوا برای صفحه وب سایت من چیست؟

به منظور رعایت مقررات گوگل و اجرای استراتژی کلاه سفید، توصیه می شود:

محتوای 100% اصلی بنویسید. اگرچه اطلاعات را می توان از منابع مختلف موجود در وب جمع آوری کرد، توصیه می شود مرتبط ترین داده ها را گردآوری کنید و آن ها را ترکیب یا بازنویسی کنید، به طوری که بتوان محتوای تازه و اصلی را با الگوریتم های گوگل ارائه کرد، زیرا در غیر این صورت ممکن است سایت پنالتی دریافت کند.
مقالات آموزنده به یاد داشته باشید که گوگل به تجربه کاربر علاقه مند است، بنابراین از آن مقالات آکادمیک، آموزنده و طولانی، بین 1000 تا 1500 کلمه استفاده می کند، زیرا آنها را جالب تر از مقالات کوتاه تر می داند.
کلمه کلیدی. تمام مقالات در صفحه وب باید بر اساس یک کلمه کلیدی باشد که اطلاعات ارائه شده را مشخص می کند. این کلمه کلیدی باید در عنوان ظاهر شود و در سرتاسر محتوا حداکثر پنج بار ذکر شود تا موتورهای جستجو آن را به عنوان یک کلمه کلیدی تشخیص دهند، اما در عین حال آن را به عنوان دستکاری موتورهای جستجو تلقی نکنند، زیرا یکی از استراتژی های کلاه سیاه است. این است که این عبارات کلیدی را بارها تکرار کنید تا موتورهای جستجو را دستکاری کنید.
املا، دستور زبان و نحو خوب. هیچ کس دوست ندارد متنی را بخواند که بد نوشته شده، نامفهوم یا اشباع از اشتباهات املایی باشد، و گوگل نیز این کار را نمی کند. الگوریتم کیفیت این جنبه را بر عهده دارد و از وب سایت هایی حمایت می کند که محتوای درست نوشته شده و بدون اشتباهات املایی را ارائه می دهند.

محتوای وب سایت من برای چه کسانی است؟

اگرچه محتوا کارکرد بسیار مهمی را برای رتبه بندی در موتورهای جستجو انجام می دهد، اما باید بر خواننده نهایی متمرکز شود، کسی که اطلاعات یافت شده در وبلاگ یا وب سایت را جستجو کرده و به اشتراک می گذارد.

برای این منظور نوشتن محتوای دوستانه با استفاده متوسط ​​از کلمات فنی توصیه می شود تا خوانندگان بتوانند اطلاعات ارائه شده به آنها را به خوبی درک کنند. به همین ترتیب توصیه می شود هدف را بشناسید، یعنی افرادی که علاقه مند به آوردن اطلاعات برای آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: 11 نکته برای نوشتن یک پست وبلاگ

علاوه بر متون، یک صفحه وب چه نوع محتوای دیگری می تواند داشته باشد؟

انواع مختلفی از محتوا در وب یافت می شود، مانند تصاویر، پادکست ها، ویدئوها، فایل های PDF، اینفوگرافیک ها و غیره، و همگی می توانند به تنهایی یا ترکیبی استفاده شوند. با این حال، این مقالات یا محتوای متنی هستند که بالاترین رتبه را در موتورهای جستجو دارند.

اگر صفحه وب من محتوا یا متن نداشته باشد چه اتفاقی می افتد؟

به یاد داشته باشید که سئو مجموعه ای از استراتژی ها برای بهینه سازی وب سایت ها است، به طوری که آنها برای موتورهای جستجو دوستانه و خوشایند باشند. با این حال، یک وب سایت را نمی توان بدون اطلاعات به طور کامل بهینه کرد، زیرا علاوه بر پیروی از دستورالعمل های گوگل، به خوانندگان اعتماد به نفس می دهد و می توانند پس از یافتن دقیقاً چیزی که به دنبال آن بودند، مشتری شوند.

از سوی دیگر، به یاد داشته باشیم که عنکبوت ها دائماً از وب سایت ها بازدید می کنند و به دنبال اخبار و به روز رسانی هستند و وقتی این سایت ها به روز نمی شوند، ربات ها دیگر از آنها بازدید نمی کنند، بنابراین از دست دادن موقعیت ها آسان است.

بیشتر بخوانید: گوگل چگونه کار میکند؟

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا