اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

نحوی اشتراک گذاری اجتماعی مطالب در سایت و شبکه های اجتماعی به چه صورت است؟

تعریف: اشتراک گذاری اجتماعی زمانی را توصیف می کند که کاربران رسانه های اجتماعی محتوای وب را در یک شبکه اجتماعی برای ارتباطات، گروه ها یا افراد خاص خود پخش می کنند. یکی از اهداف اصلی استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌ها، ایجاد آگاهی از برند با استفاده از اهرم مخاطبان موجود برای اشتراک‌ گذاری محتوا است.

اشتراک اجتماعی به چه معناست؟

به عبارت ساده، کلمه “اشتراک اجتماعی” از “اجتماعی” و “اشتراک گذاری” تشکیل شده است. معمولاً با توضیح کلمه می توانید آن را درک کنید. اجتماعی به معنای شبکه های اجتماعی است، اشتراک گذاری به انتشار اطلاعات در آن شبکه های اجتماعی اشاره دارد. به طور خلاصه، تعریف اشتراک گذاری اجتماعی به عنوان کاربران رسانه های اجتماعی است که محتوای وب را در چندین پلت فرم اجتماعی برای ارتباطات، گروه ها یا افراد خاص خود پخش می کنند.

مزایای اشتراک گذاری اجتماعی چه می باشد؟

به گفته Social Media Examiner، حدود 96 درصد از مشاغل تجارت الکترونیک در حال حاضر به بازاریابی رسانه های اجتماعی ملحق شده اند.

مزایای اشتراک گذاری
اشتراک گذاری برای بازریابی بسیار مهم میباشد

مزیت کلیدی که آنها از این تاکتیک می خواهند این است که افراد بیشتری در مورد شرکت خود بدانند. لذا اشتراک ‌گذاری اجتماعی برای هر کسب ‌و کاری در بازاریابی رسانه ‌های اجتماعی بسیار مهم است. در زیر 4 مزیت کلیدی که اشتراک گذاری اجتماعی برای سازمان شما به ارمغان می آورد آورده شده است تا به تعامل ارگانیک بیشتری برسید.

 

نرخ تبدیل بالاتر

افزایش آگاهی از برند

رضایت مشتری بهتر

مرجع برند

چگونه اشتراک گذاری اجتماعی می تواند به بازاریابان کمک می کند؟

اگرچه قبلا در مورد اینکه چگونه اشتراک گذاری اجتماعی باعث بهبود آگاهی از برند در بین مخاطبان هدف شما می شود صحبت کرده ایم، مزایای بسیار بیشتر از این وجود دارد. که به صورت زیر بیان شده است:

بهبود ترافیک وب سایت

یکی از مزایای اصلی اشتراک گذاری اجتماعی این واقعیت است که سبب افزایش ترافیک سایت خواهد شد. پست های وبلاگ و مقالاتی که در قالب پست های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند، راه بسیار خوبی برای جلب توجه خوانندگان جدید هستند.

بیشتر بخوانید: همکاری ووکامرس و پینترست برای تبلیغ محصولات“.

نسل سرب

اشتراک گذاری اجتماعی راهی عالی برای مشتریان بالقوه برای ابراز علاقه به تجارت و محصولات شما است. اینگونه است که در نهایت برای کسب و کار خود سرنخ ایجاد می کنید که در نهایت می توانند به مشتریان بلندمدت تبدیل شوند.

افزایش فروش

با افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی، اشتراک گذاری اجتماعی و سایت های شبکه های اجتماعی برای جستجوی محصول و تجارت الکترونیک بسیار مهم شده اند.

هر زمان که شخصی محتوای وب سایت شما را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد، اشتراک گذاری اجتماعی به شما کمک می کند تا محصول و خدمات خود را بفروشید و در نهایت خریداران جدید را جذب کنید.

اعتبار ایجاد می کند

وقتی تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در نهایت از دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن محتوا، محصول و خدمات شما با مخاطبان خود استفاده می کنند، برند شما در نهایت نام و اعتبار بیشتری به دست می آورد و شما را برای فروش بیشتر آماده می کند.

تبلیغات دهان به دهان به عنوان یک استراتژی بازاریابی درخشان عمل می کند و به طور کلی می تواند توجه بیشتری را به برند شما جلب کند.

محتوا را تبلیغ می کند

اشتراک گذاری اجتماعی یک راه عالی برای تبلیغ محتوای خود در کانال های رسانه های اجتماعی است. شما می توانید محتوای هوشمندانه و خوب تحقیق شده خود را در مقابل افراد جدید به نمایش بگذارید و تخصص خود را به نمایش بگذارید و مخاطبان خود را افزایش دهید.

ویروسی شوید

همانطور که افراد بیشتری شروع به لایک کردن، نظر دادن و اشتراک گذاری پست های اجتماعی شما می کنند، محتوای شما در معرض مخاطبان جدید دوستان و دنبال کنندگان آنها قرار می گیرد! هنگامی که محتوای شما ویروسی می شود، در سراسر اینترنت پخش می شود و هزاران اشتراک اجتماعی به دست می آورد که کار شما را بسیار آسان تر می کند!

ویروسی شدن بسیار سودمند است زیرا همه این اشتراک‌ گذاری‌ها، لایک‌ها، افزودن نظرات، ارتباط موجود با برند و شرکت شما را به نمایش می‌گذارند.

7. منبع محتوا

بر اساس تعاملی که در پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود مشاهده می ‌کنید، می ‌توانید ایده‌هایی برای محتوایی که خودتان می‌ توانید ایجاد کنید، ارائه دهید! شما اساسا چیزی را به مردم می‌ دهید که می‌ خواهند، که راهی مطمئن برای ایجاد محتوایی که مردم بخواهند بخوانند به اشتراک بگذارند!

با مزایای بسیار زیادی که در انتظار بهره برداری هستند، تنها چیزی که اکنون نیاز دارید مجموعه کامل ابزارهایی است که می تواند به شما کمک کند ویژگی اشتراک گذاری اجتماعی را در وب سایت خود اضافه کنید!

چرا کسب و کارها بر سهام اجتماعی تمرکز می کنند؟

برخلاف تبلیغات یا سایر دارایی های بازاریابی، سهام اجتماعی شکلی ارگانیک از تبلیغات است که توسط مردم ایجاد می شود. مصرف کنندگان محصولات، پست های وبلاگ و تصاویر الهام بخش را به اشتراک می گذارند زیرا می خواهند.

هنگامی که ارتباطات اجتماعی از جمله دوستان، خانواده و همکاران محتوای به اشتراک گذاشته شده را می بینند، بیشتر از پیامی است که مستقیما توسط یک تجارت نمایش داده می شود. “فوربس در سال 2014 مقاله ای نوشت که نشان می داد فعالیت اجتماعی فیس بوک نسبت به تبلیغات فیس بوک چقدر ارزشمندتر است”. هر بار که شخصی مقاله، پیوند یا تبلیغی را به اشتراک می گذارد، این پتانسیل را دارد که در شبکه گسترده ای از مشتریان بالقوه دومینو شود. هنگامی که یک پست به اشتراک گذاشته می شود، توسط یک مخاطب کاملا جدید دیده می شود که می تواند آن را در سراسر شبکه خود پخش کند. پست هایی که با هدف قرار گرفتن در معرض عموم از طریق اشتراک گذاری مکرر ایجاد می شوند، بازاریابی ویروسی نامیده می شوند.

اشتراک گذاری اجتماعی و روش برندینگ

فراتر از توصیه های محصول و فروش یا تبلیغات، اشتراک گذاری اجتماعی نیز مکان مهمی برای تعریف برند است. مصرف کنندگان نه تنها از وب سایت یک شرکت دیدن می کنند تا بفهمند چه کسانی هستند و چه چیزی ارائه می دهند بلکه آنها همچنین به صفحه فیس بوک یا توییتر خود می روند.

رسانه‌های اجتماعی به کسب‌ و کارها این فرصت را می ‌دهند تا تعریف کنند که چه چیزی را مطرح می ‌کنند، به چه چیزی می‌ خواهند دست یابند و چگونه به جامعه کمک می ‌کنند. رسانه های اجتماعی بسیار تعاملی تر از یک وب سایت هستند. دیدن که چگونه یک شرکت با مشتریان خود درگیر می شود بسیار مهم تر از ادعای ساده وب سایت است. مهمتر از همه، هنگامی که کاربران پست ها یا محتوای یک شرکت را به اشتراک می گذارند، آنها را در چشم مصرف کنندگان معتبر می کند. اثبات اجتماعی برای شهرت یک کسب و کار بسیار ارزشمند است و با ایجاد یک بنیاد تمایل به افزایش تصاعدی دارد.

سه نکته برای افزایش سهم اجتماعی

شبکه اجتماعی را که بیشتر توسط مخاطبان هدف استفاده می شود، پیدا کنید. اگر پایگاه مشتری عمدتا مشاغل و شرکت ها هستند، پس روی لینکدین تمرکز کنید. فیس بوک بیشتر برای روابط اجتماعی و گاه به گاه است که به مشتریان خرید آنلاین بهتر کمک می کند. توییتر تمایل دارد که مرز بین معمولی و رسمی را طی کند.

محتوای معنادار ایجاد کنید. بدترین کار این است که در شبکه های اجتماعی به یک هرزنامه تبدیل شوید. ارسال پیوندها و ارسال به دیوارها باید با دقت انجام شود. محتوا را طوری بسازید که برای مصرف کننده ارزشی فراتر از تبلیغات یا تخفیف داشته باشد.

مقاوم باش. سعی کنید محتوا را به طور منظم به هر یک از حساب های رسانه های اجتماعی کسب و کار اضافه کنید. اگر پیام های رسانه های اجتماعی به صورت تصادفی اتفاق بیفتد و فقط با اطلاعات بازاریابی همراه باشد، مصرف کنندگان شروع به دیدن پیام های رسانه های اجتماعی به عنوان نویز خواهند کرد. محتوا را به طور منظم، اما نه خیلی مکرر، ارائه دهید تا به مشتریان یادآوری کنید که سایت را بررسی کنند.

در مقالات بعدی سعی داریم شما را با نحوی برچسب گذاری پست و تبلیغات در گوگل بیشتر آشنا کنیم.

 

 

امتیاز خود را ثبت کنید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here