محتوای سئوشده

محتوای سئو شده چیست؟

محتوای سئو شده چیست؟ چرا باید تولید محتوایی بپردازیم که ارزش سئو داشته باشد؟

سئو به معنای “بهینه سازی برای موتورهای جستجو” است. این اصطلاح تمام تکنیک های پیاده سازی شده برای بهبود موقعیت یک وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) را تعریف می کند. به آن ارجاع طبیعی نیز می گویند. هدف یک متخصص ارجاع طبیعی، بهبود دید وب ‌سایت‌هایی است که از آنها پشتیبانی می ‌کند، با قرار دادن آنها در موتورهای جستجو (گوگل، یاهو، بینگ و غیره). هدف گردآوری کاربران اینترنتی علاقمند به محصولات، خدمات یا محتوای آموزنده است.

“ما می گوییم که یک سایت به خوبی بهینه سازی شده یا به آن ارجاع داده شده است که در اولین موقعیت موتور جستجو در مورد درخواست های مورد نظر باشد”.

تولید محتوای سئو شده

مقاله نویسی برای سئو اقدامی از نوشتن محتوای متنی است که برای انتشار در وب در نظر گرفته شده است و این به روشی بهینه برای ترویج ارجاع طبیعی است. هدف آن قرار دادن بهتر صفحه وب روی کلمات کلیدی خاص، به منظور به دست آوردن موقعیت در نتایج جستجو و افزایش ترافیک در یک سایت است. بیایید انواع مختلف محتوایی را که می توان در یک استراتژی بازاریابی سئو نوشت و همچنین انواع نوشتن سئو شده را که امکان پذیر است، مرور کنیم.

محتوای سئو شده برای رنکینگ وب سایت شما بسیار مهم است. محتوای خوب سئو باعث می شود سایت شما در نتایج موتورهای جستجو از جمله نتایج گوگل قابل مشاهده باشد. این به شما این امکان را می دهد که ترافیک ارگانیک سایت خود را افزایش دهید و دید خود را افزایش دهید.

تعریف محتوای سئو

محتوای سئو شده محتوایی است که برای موتورهای جستجو بهینه شده است. تمامی متون و تصاویر وب سایت شما را می توان بهینه سازی سئو کرد.

چرا محتوای سئو ایجاد کنیم؟

به لطف این چند رقم از سهم بازار گوگل در جستجوی وب، اولین پاسخ را خواهید یافت. این به شما کمک می کند تا بهتر درک کنید که چرا تولید محتوای بهینه شده سئو برای وب سایت شما ضروری است.

این چند رقم به تنهایی نشان می دهد که چرا باید الزامات محتوای Google را برآورده کنید. برای دیده شدن خوب در گوگل، محتوای سئو پادشاه است.

محتوای متنی بهینه شده سئو

برای اینکه وب سایت شما در موتورهای جستجو و به ویژه در گوگل قابل مشاهده باشد،

محتوای متنی بهینه شده سئو
محتوای متنی بهینه شده

باید حاوی محتوای متنی و بهینه شده برای سئو باشد. محتوای متنی بهینه شده برای سئو حداقل بایدشامل موارد زیر باشد:

  • یونیک، جذاب و با کیفیت
  • سازگار با نیازهای وب و گوگل
  • مختصر و به سرعت قابل درک
  • قدرت ارتباط

دستورالعمل‌های کیفیت Google به این فهرست کوتاه اضافه شده است:

  • محتوا را با فکر کردن به بازدید کنندگان خود به جای موتورهای جستجو، طراحی کنید.
  • بازدی دکنندگان خود را فریب ندهید.
  • استفاده از تکنیک‌های سئو بر خلاف دستورالعمل‌های گوگل که برای ارتقای رتبه ‌تان است، خودداری کنید.
  • سایت خود را منحصر به فرد، جذاب و متمایز از رقبای خود کنید.

چگونه برای وب سایت خود محتوای سئو بنویسیم؟

  • برای به دست آوردن لینک روی ایجاد محتوای سئو شده و قابل اشتراک گذاری تمرکز کنید.

لینک ها برای سئو ضروری هستند. اگر سایت‌های دیگر فکر می ‌کنند محتوای شما ارزش پیوند دادن (لینک‌های ورودی) را دارد، موتورهای جستجو آن را نشانه ‌ای از کیفیت می ‌داند. در عین حال، پیوندهایی به سایت‌های دیگر (پیوندهای خروجی) به خوانندگان کمک می‌ کند تا منابع بیشتری در مورد موضوع شما پیدا کنند.

  • یک قالب محتوا را انتخاب کنید

در حالی که بهینه سازی متن برای موتورهای جستجو ساده ترین راه است، خوب است که در صورت امکان از قالب های دیگر استفاده کنید. تصاویر، ویدئوها و اینفوگرافیک ها همگی بین بازدید کنندگان بسیار محبوب هستند و می توانند منبع عالی برای لینک های ورودی باشند.

  • کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهید

کلمات کلیدی دم بلند خاص هستند و باید ترافیکی را جذب کنند که احتمالا تبدیل می شود.

به عنوان مثال، کلمه کلیدی “رستوران ساوی” ممکن است در ماه زیاد جستجو شود، اما رقابت زیادی دارد.

کسب و کار شما برای رتبه بندی برای آن کلمه کلیدی مشکل خواهد داشت، حتی اگر محتوای مناسب سئو ایجاد کنید.

کلمات کلیدی دم بلند
کلمات کلیدی دم بلند
  • کلمات کلیدی را در تگ عنوان قرار دهید

تگ عنوان شما سیگنال مهمی را به گوگل و همچنین سایر موتورهای جستجو ارسال می کند. به همین دلیل است که ایجاد محتوای سئو شامل نوشتن یک برچسب عنوان بهینه شده است. به یاد داشته باشید که تگ‌های عنوان در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند، آنها مانند تگ‌های سرصفحه در صفحه شما ظاهر نمی‌شوند.

  • کلمات کلیدی را در تگ های هدر قرار دهید

اگر با HTML آشنا نیستید، تگ‌های عنوان به خوانندگان کمک می‌ کنند تا ببینند صفحه شما درباره چیست و در آن حرکت کنند. تگ های عنوان مانند نام فصل های یک کتاب هستند. اگر شخصی می خواهد به موضوع خاصی بپرد، می تواند از تگ های سرصفحه شما برای یافتن آن استفاده کند. تگ های هدر از H1 تا H6 متغیر است.

  • کلمات کلیدی مرتبط را در کپی بدن مشخص کنید

هر محتوای سئو پسند باید بیش از یک کلمه کلیدی را هدف قرار دهد. این به این دلیل است که افراد از کلمات یا عبارات مختلفی برای پرسیدن یک سوال استفاده می کنند. برای مثال، فردی که نمی ‌داند چگونه سوشی درست کند، ممکن است عبارت «چگونه سوشی را در خانه درست کنیم» را جستجو کند، در حالی که دیگری عبارت «چگونه سوشی برای مبتدیان درست کنیم» را جستجو کند.

  • مرور محتوای سئو را آسان کنید

قابلیت استفاده یک عامل رتبه بندی SEO است که اغلب نادیده گرفته می شود. شما می توانید یک راهنمای عالی در مورد نحوه درست کردن سوشی در خانه تهیه کنید، اما اگر نتوانید محتوای خود را طوری قالب بندی کنید که خواندن آن آسان باشد، برای به دست آوردن رتبه بندی صفحه اول، و همه ترافیک ناشی از آن، دچار مشکل خواهید شد.

  • لینک هایی را در صفحه اضافه کنید که از کلمه کلیدی مورد نظر استفاده می کنند

بهترین روش برای ایجاد محتوای سئو این است که پیوندهای داخلی یا پیوندهایی از سایر صفحات سایت خود را به آخرین محتوای سئو ارسال کنید. این به گوگل و همچنین کاربران کمک می کند تا محتوای جدید شما را فهرست کرده و وب سایت شما را بخزند.

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *