تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی:دوست دارید یک تیزر تبلیغاتی عالی بسازید؟ 

تیزر تبلیغاتی:دوست دارید یک تیزر تبلیغاتی عالی بسازید؟
اگر میخواهید برای تبلیغ کار و یا کالای خود یک تیزر تبلیغاتی با استفاده از تجهیزات تلفن همراه تان بسازید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

اول از همه مسیر خروجی تیزر تبلیغاتی خود رو مشخص کنید،

مثال: هدف ساخت تیزر برای اینستاگرام، فیسبوک و یا هر شبکه مجازی دیگری است.
دوم باید بدونید مخاطب این تیزر چه کسانی هستند! یعنی برای چه سبک و سلیقه ای تیزر را میخواهید تولید نمایید. مثال: من تولید کننده پوشاک بانوان هستم و مشتریان من خانم های جوان و شیک پوش هستند.

سوم باید فیلمنامه تیزر تبلیغاتی خود را روی کاغذ بنویسید.

شاید این سخت ترین قسمت ماجرا باشد، اما راه کار ساده ای دارد و جدایی از آن اگر هم بتوانید با کمی ذوق و سلیقه شخصی که گرایش همگانی داشته باشد، تلفیق نمایید، قطعا یکی از بهترین تیزرهای تبلیغاتی را خواهید ساخت. بر همین موضوع مقاله نویسنده میتواند شما را در نوشتن فیلمنامه تیزر راهنمایی نماید.
اما چند نکته کوتاه در خصوص فیلمنامه تیزر تبلیغاتی، داستان سرایی کنید، یعنی شروع و پایان داشته باشد. محل فیلمبرداری و یا لوکیشن را برای خود مشخص کنید، دانستن لوکیشن از قبل نگارش، سبب تقویت رویاپردازی شما خواهد شد. زمان یکی دیگر از مهمترین ها است، روز یا شب؟ زمستان و یا تابستان؟

چهارم برای ساخت ،نیاز است از قبل تمرین کنید.

برای ساختن یک کلیپ تبلیغاتی برای اینستاگرام و یا هرجای دیگر، باید تمرین واقعی داشته باشید، رویاپردازی ها کاملا زیبا هستند، اما باید ببینید در واقعیت نقش بسته خواهند شد؟ من در تصورم یک آدم فضایی را برای تبلیغ محصول انتخاب میکنم، اما باید ببینم که میتوانم در واقعیت و جلوی دوبین فیلمبرداری این نقش را به همان وضوح رویا، بسازم!
تمرین لازمه کار است، حتی بازیگران خوب دنیا هم تمرین میکنند. شاید تعداد انگشت شماری در دنیا باشند که نیازی به تمرین ندارند، صرفا یادگیری دیالوگ برای ایشان کفایت کند. اما آنان استثنا هستند. توپوق زدن، پوزیشن نا مناسب، میکاپ، حتی نوع مینیک صورت در بیان دیالوگ نیاز به تمرین، آن هم تمرین جلوی دوربین دارد. بهترین تیزر تبلیغاتی دنیا هم وقت زیادی صرف تمرین آن شده.

پنجم، چشم مردم از تکرار خسته شده، تیزر تبلیغاتی تکراری نسازید.

یک فیلنامه تیزر مناسب تهیه کنید. دنبال تکرار از فلان برند و یا فلان شخص نباشید. باور کنید بیننده های تیزر تبلیغاتی، از دیدن مکررات خسته هستند.
جدایی از خستگی، به آن توجه نمیکنند، تشابه زیاد به کارهای قبلی، باعث ندیده شدن تبلیغ شما میشود. پس متفاوت عمل کنید و فیلمنامه خوب برای تیزر خود بنویسید. اما صرفا تفاوت فیلم نامه تیزر کافی نیست، پس در نوع صدابرداری، لوکیشن و خیلی موارد دیگری که میخواهید به تبلیغ محصول خود بپردازید متفاوت عمل کنید.
پیشنهاد میکنیم مقاله نویسنده تبلیغاتی را مطالعه کنید

ششم فیلمبرداری تیزر  را جدی بگیرید.

نوع فیلمبرداری، زاویه دید دوربین، نوع حرکت دوربین، زوم کردن ، نورپردازی و هر نکته دیگر در خصوص فیلمبرداری مهم است. اینکه با دوربین تلفن همراه فیلمبرداری میکنید و یا با یک دوربین صنعتی مهم نیست، در هر صورت نیاز به اکسسوری هایی دارید که بتوانید یک فیلم برداری تاپ داشته باشید. میتوانید یک سری تجهیزات ارزان، مثل پروژکتور، رینگ لایت، استند و غیره تهیه نمایید.
برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی همراه خود، میتوانید به فایل های تصویری و مقاله های تخصصی، در وب سایت و شبکه های مجازی نسخه اصلی مراجعه نمایید.

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به

Read More »

نمودار سینوسی میرا

مهم است که شما بدانید در هر یک از روزهای سال، چقدر پتانسیل فروش دارید. لذا با ترسیم نمودار و گزارش آمار فروش خود در

Read More »

کلید موفقیت

با هر کسی که صحبت می کنیم، یک نظر خاصی برای رسیدن به موفقیت دارند و از آن به عنوان کلید موفقیت نام می برند.

Read More »

تبلیغات روانی

تبلیغات روانی یا بهتره بگیم تبلیغات با بعد روانشناسی، گیرا ترین نوع تبلیغات است. تبلیغات روانی یکی از بزرگترین راه کار های تبلیغاتی این است

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: