پرسنال برندینگ

پرسنال برندینگ-پرسنال برندینگ در اینستاگرام

پرسنال برندینگ یا برندسازی شخصی ،به فرآیند تحلیل،درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی برونی از شما است.

پرسنال برندینگ(برند سازی شخصی)بیان داستان یک فرد است؛با بیان این داستان،فرد به دنبال جلب توجه دیگران است.

هر فرد دارای برند شخصی است؛اطلاعات شما در ذهن مخاطبان ، قابل پاک شدن نیست اما

قابل هدایت است؛یک مدیر برندینگ حرفه ای می تواند با برنامه ریزی های خود،برند شخصی

خود را به درستی رهبری و هدایت نماید.نقش این فرد همانند نقش مدیر ارکستر است؛فرد نباید

از برند شخصی خود فرار کند،اگر مشکلی وجود دارد سعی کند آن را رفع و مدیریت نماید.

موفقیت در پرسنال برندینگ

برند سازی درواقع یک قدرت نرم است.همانند اصول برند سازی محصول و برند سازی اشخاص که

بسیار مهم است.خواه ناخواه برند سازی و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگی تاثیرگذار است؛اینکه دیگران

راجع به ما و توانمندی های ما چه فکری میکنند بسیار مهم و حائز اهمیت است.

برند مجموعه ای از تعریف ها و خاطرات مشتریان و اطرافیان از شماست که نوع نگاه اطرافیان درباره

شما را شکل می دهد.درواقع برند،مجموعه ویژگی های منحصر به فرد است که به کسب و کار و روابط آن با جامعه معنا می دهد.

یک مدیر حرفه ای ، برای داشتن یک برندینگ قدرتمند در تلاش است که برندی پایدار و استوار بنیان گذارد و

با تداعیات برند ویژه در تعامل بین ویژگی های شخصی و ارزش های درک شده توسط مخاطب ،پایدار سازد .

برندینگ شخصی معمولا با ایجاد فهرستی از شایستگی های اصلی(مزیت های رقابتی اصلی)توانایی ها، تخصص ،قدرت درک و شناخت تحقیقات بازار، یا بازخورد از محیط تعریف می گردد.

اگر به دنبال ساخت برند شخصی خود هستید باید با پاسخ دادن به برخی سوالات ، برندینگ شخصی خود

را برنامه ریزی و راه اندازی کنید.

  • چه کسی هستم؟
  • چه کاری را انجام می دهم؟
  • چرا شما بهترین گزینه هستید؟
  • چه کسی نیاز به شناخت شما دارد؟
  • چه چیزی موجب شناخت شما از دیگران می گردد.

چرا پرسنال برندینگ اهمیت دارد؟

یک برند سازی شخصی باکیفیت، متناسب و حرفه ای فرصت های بیشتر و بهتری برای شما فراهم خواهد کرد.

تلاش برای تهیه یک تصویر واضح از خود و توانایی های خود باعث می شود که شناخت بهتری نسبت

به خود یافت کنید ؛ نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسید و برای ضعف خود نیز برنامه ریزی کنید.

به مرور موقعیت های شغلی بهتری به شما پیشنهاد شود، در حرفه خود شناخته شوید و ارتباط ارزشمندی

با متخصصین حوزه خود پیدا کنید.

پرسنال برندینگ یک رستوران

برند سازی رستوران یعنی مجموعه فعالیت هایی که باید انجام داد تا نام یک رستوران به یک برند معتبر تبدیل شود؛

تمام آن فعالیت هایی که رستوران های معروف و مشهور انجام داده اند و اکنون به یک برند معتبر در این زمینه تبدیل شده اند.

البته این یک پروسه طولانی و زمانبر است و نیاز به اقدامات برنامه ریزی شده دارد که توسط مشاورین تبلیغاتی صورت می گیرد.

ساختار ایده رستوران، راهکاری مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار موفق است.

فرض کنید صاحب یک رستوران هستید و موقعیت رستوران شما به اندازه ای نیست که مشتریان کافی را برای

شما به ارمغان بیاورد برای همین شما به تبلیغات نیاز دارید.

درگام اول

شروع به تحقیق می کنید:

شما شروع به تحقیق راجع به رستوران خود می کنید و نقاط قوت و ضعف کسب و کار خودرا پیدا می کنید .

گام دوم

شما مشورت می کنید:

اما اینکه با چه کسی مشورت کنید اهمیت بسیار بالایی دارد برای همین شما ملزوم به مراجعه به یکی از مشاوران تبلیغاتی خبره در این زمینه می شوید.

اگر به مشاور تبلیغاتی حرفه ای مراجعه کنید متوجه می شوید که تبلیغات در فضای مجازی و برندینگ لازمه زمان و پروسه ای از پیش تعیین شده می باشد که اصلاحا به آن بیزینس پلن میگویند.

در گام اول در پرسنال برندینگ از بیزینس پلن، شما باید زیر ساخت های تبلیغ کسب و کارخود  را ایجاد کنید.

برای این کار لازم است که شما یک سایت مناسب با کسب و کارخود داشته باشید و در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام.تلگرام واتساپ و… اکانت هایی با نام تجاری خود ایجاد کنید.

برای برند سازی یک رستوران فاکتور هایی را باید در نظر داشت که حتما باید مورد توجه قرار گیرد؛مانند:

  • مکان رستوران
  • قیمت گذاری مناسب محصولات بر اساس قیمت بازار
  • کیفیت غذای ارائه داده شده
  • سلامت و بهداشت محصولات غذایی

برای اینکه بتوانید یک برندی با ارزش و پر فروش داشته باشید می توانید با راه اندازی یک وب سایت آغاز کنید.

برندینگ رستوران فعالیتی یک باره و همیشگی نیست ، شما باید آن را با مشتریان اساسی خود همراه سازید؛برندینگ را رابطه ای درنظر بگیرید که با آن هم کسب و مشتری و هم کسب و کار خود را پرورش می دهیم.

توجه داشته باشید که برند شمابه اندازه نقاط ضعف آن قدرت دارد و توانایی تاثیر گذاری شما در این امر تنها با ارتباط با مشتری ممکن است.

writer:ov team

مقالات اموزشی
H Mira

ایمیل مارکتینگ، آموزش ساخت کمپین ایمیل

ایمیل مارکتینگ، اهمیت، آموزش ساخت کمپین و نکاتی که باید به آن دقت نمود. ایمیل مارکتینگ یک بازاریاب موفق همیشه کمپین های بازاریابی ایمیلی را در سرویس گیرنده ایمیل آزمایش می کند! در هر

Read More »
مقالات اموزشی
H Mira

بازاریاب اینترنتی چیست؟؟

.بازاریاب اینترنتی چیست؟؟ نوشته میرا   بازاریاب اینترنتی-وب استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان در حال افزایش است. در حقیقت ، در سال 2021 بیش از 4.8 میلیارد نفر در سراسر جهان

Read More »
الگوریتم میرا
مقالات اموزشی
H Mira

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: