افزایش فالور اینستاگرام

افزایش فالور اینستاگرام_فالور فیک نخرید

 

افزایش فالور اینستاگرام:این روزها یکی از بزرگترین دغدغه و چالش های کسب و کار های اینترنتی که بر بستر اینستا فعالیت می کنند افزایش فالور و بازدید کننده پیج هستند.
امروز می خواهیم چند نکته بسیار مهم را راجع به پلتفرم اینستاگرام، آموزش دهیم.

فالور فیک
اولین عنوان و ساده ترین راهکار می تواند فالور فیک باشد اما اگر می خواهید به دست خود کسب و کار خود را آتش بزنید بنزین و فندک این کار رو بدون درد انجام میدن اما فالور فیک مرگ تدریجی کسب و کار شماست.

فالور فیک نخرید!!!
افزایش فالور اینستاگرام:اینستاگرام بر اساس هوش مصنوعی ساخته شده است

مانند موتورهای جستجو و این ساختار این امکان رو به اینستاگرام می دهد تا پیج شما رو آنالیز کند.
حالا فرض کنید اینستاگرام در آنالیزهایش متوجه شود که ۵۰ هزار نفر شمارو دنبال کردند اما فقط ۳۰۰ نفر پست های شما رو لایک میکنند
و ویو پست های شما خیلی پایین است.
خب بنظر شما حالا چه اتفاقی می افتد؟
اینستاگرام می فهمد که پیج شما یا از کیفیت محتوای بسیار پایینی برخوردار است که هیچ یک از فالور های خود پست هایتان را لایک نمی کند
پس در نتیجه کاربران شما را دوست ندارند و اینگونه وارد مراحل پایین اولویت های اینستا می شوید.

یا می فهمد که شما از فالور های فیک استفاده می کنید و مطمئنا از افراد سودجو حمایت نمیکند؛

پس در دو حالت رتبه پیج شما پایین می آید.

فعالیت مرتب افزایش فالور اینستاگرامافزایش فالوور واقعی

اگر کسب و کارتان برایتان اهمیت دارد،پس به آن توجه داشته باشید.
اگر به اینستاگرام به چشم یک شغل واقعی نگاه نکنید پس درآمد واقعی بدست نمی آورید.
ایستاگرام شغل شماست،پس دقیقا ساعت ورود و خروج خود را از محل کار خود را کنترل کنید.
ساعت انجام فعالیت های روزانه تان را کنترل کنید:
ساعت گذاشتن پست و استوری
– ساعت تبلیغات
– تاریخ کمپین ها
– محوریت محصولی
بعنوان مثال شما اگر لوازم آرایشی زنانه می فروشید؛پس پبج های مرتبط را فالو و تگ و تبلیغ کنید.
چون به هیچ عنوان نه برای کاربران شما نه برای اینستاگرام خوشایند نیست که پیج شما که محصولات بهداشتی زنانه می فروشد برای یک پیج املاک تبلیغ بگذارد.
برای مشاوره رایگان میتوانید به واحد مشاوره تیم تبلیغاتی نسخه اصلی مراجعه بفرمایید.

داشتن یک فروشگاه اینترنتی بر پایه سایت

افزایش فالور اینستاگرام:هرچقدر اینستا طرفدار های بیشتری داشته باشد
اما هیچوقت نمی تواند خدمات سایت را به مشتری های خود عرضه کند.
اگر مقاله طراحی سایت را نخواندید پیشنهاد میکنم همین حالا مطالعه کنید.

از چهره خود استفاده کنید مهم نیست که شما چهره خود سینمایی باشد یاخیر،
چون شما فروشنده و عرضه کننده خدمت هستید نه مدلینگ
استفاده از چهره می تواند هم روی اعتماد سازی شما تاثیر خوبی بگذارد.
از محل کارتان،فروشگاه،دفتر عکس و فیلم تهیه کنید مخاطب شما باید بداند که شما واقعا در این حیطه فعالیت حرفه ای دارید،

در اینستاگرام برای افزایش فالور، جمع دوستانه تشکیل دهید.

تعامل با فالور ها فرایند بسیار مهم و جدی است که شما باید به آن عمل کنید.افزایش فالوور واقعی
– جواب سوال هارو در کوتاه ترین زمان ممکن بدید.
– معرفی محصولات را به درستی انجام دهید.
– و پاسخگوی ۲۴ ساعته داشته باشید.

و در آخر هر کاری نیاز مند زمان است پس صبور باشید.اگر وقت برای انجام فعالیت های روزانه اینستاگرام ندارید این کار را برون سپاری کنید.

مقاله بعدی ما مبنی بر افزایش لایک و کامنت را حتما بخوانید…

هزینه ی تبلیغات در اینستاگرام وابسته به نوع تبلیغ است باید بدانیم که تبلیغات گسترده وتیلیغات گزینشی در میزان هزینه برای تبلیغات متفاوت است.
با ما در نظر گرفتن مزایا ومعایب هر کدام وبررسی ابعاد آن می توانیم روشی که برای مناسب تر است را انتخاب کنیم وکمپین خود را پیش ببریم.

تعداد فالوورها،مهمترین ملاک تعیین کننده در نرخ تبلیغات به حساب می آید. وهمچنین مواردی مانند
نحوه ی استراک ویدئو وعکس، واستوری ومدت زمان ماندن تبلیغ در صفحه متفاوت است وباتوجه به آن قیمت تبلیغ تغییر می کند.

به طور کلی می توانیم تبلیغات در اینستاگرام را به سه دسته تقسیم کنیم.

اینفلوئنسرها که افراد تاثیر گذار در اینستاگرام هستند ودر صفحه ی ایفلوئنسر در اینستاگرام تبلیغ کرد.
تبلیغات اسپانسری اینستاگرام که ازطریق پرداخت هزینه به خود اینستاگرام ویا فیس بوک انجام می شود.
وهمچنین تبلیغات در صفحه هایی که به نام یک شخص نیستند وروی موضوعاتی مختلف مثل متن های
جالب واطلاعات عمومی انجام تبلیغات می کنند.

تبلیغات در صفحه ی اینستاگرامی ایرانی بیشتر مورد توجه بعضی از برندها هستند چون هزینه ی پایین تری دارند.
تبلیغات اسپانسری اینستاگرام در ایران، به دلیل برخی مشکلات کمتر انجام می شود وکمتر مورد توجه کاربران ایرانی قرار دارد.

ولی تبلیغ اینفلوئنسرمارکتبنگ از محبوب ترین شکل تبلیغ است ومیزان بازدهی آن بالا است اینفلوئنسرها توانسته اند رابطه ی خوبی با مخاطبان برقرار کنند ومحصولات وخدمات را متناسب با نوع زندگی خودشفان ارائه دهند.
یک اینفلوئنسر می تواند با منتشر کردن یک پست ویا استوری تبلیغ کند ودر قالب عکس، ویدئو و گرافیک می تواند انجام شود
وباتوجه به نوع فعالیت، همکاری با اینفلوئنسر ایجاد می شود.

قیمت تبلیغ در پیج اینفلوئنسر های ایرانی

در ایران اینفلوئنسرها هنوز قیمت تبلیغ را باتوجه به تعداد فالوور مشخص می کنندویکی از ملاک های قیمت گذاری تعداد فالوور است.
واین مورد ملاک مناسبی برای تعیین قیمت تبلیغ در اینستاگرام نیست چون بسیاری از فالوور ها غیر فعال هستند
ودر میزان دیده شدن تبلیغات نمی توانند موثر باشندولی در نظر گرفتن تعدادصفحه می تواند معیار بهتری برای تعیین قیمت باشد.

تبلیغ استوری در اینفلوئنسر هم می تواند با میزان ایمپرشن ویاتعداد صفحه تعیین شود ولی به دلیل 24ساعته بودن
آن میزان تخفیف بالایی برای آن در نظر گرفته می شود ودر برخی موارد که برندها می خواهند در بیش از یک استوری تبلیغ انجام شود
وابعاد مخختلف کار آنها توسط اینفلوئنسر انجام شود قیمت بالاتری نسبت به تبلیغ یک استوری دارند ومی تواند تاثیر خوبی در مخاطب
برای کلیک کردن وبازدید از محتوا داشته باشد.

میزان تعرفه ی استوری وپست اینفلوئنسر در اینستاگرامافزایش فالوور حرفه ای

اگر همکاری بلند مدت بین کمپین های تبلیغاتی وایفلوئنسرها باشد، اینفلوئنسر به دلیل طولانی بودن همکاری تخفیف هایی
رادر نظر می گیرد واگر یک پست ویک استوری به طور همزمان ایجاد شود قیمت ارزانتری نسبت به ایجاد یک پست ویک استوری
به طور جداگانه دارد. در ابن موارد همکاری به ثورت پکیج زمانی توصیه می شود.
که از بازدهی تبلیغ در صفحه ی اینفلوئنسر مورد نظر مطمئن شوید.

 

جذب فالوور اینستاگرام

اگر شما جز کسانی هستید به دنبال جذب فالوور اینستاگرام می توانیم چهار روش اصلی را در اینستاگرام را برای شما در اینجا شرح دهیم.
اینستاگرام از
شبکه های محبوب در میان مردم است. در اینستاگرام شما می توانید عکس، ویدئو واستوری به اشتراک بگذارید
وکسانی که شما را دنبال می کنند از ان بازدید می کنند ومی توانند لایک وکامنت بگذارند.
لایک به معنی پسندیدن ودوست داشتن در لغت است وکامنت به معنای نظر دادن وتوضیح دادن است که می توانید در زیر پست نظر
ویا کامنت خود را بگذارید.
در اینستاگرام راههای زیادی برای جذب فالوور وجود دارد. در اینستاگرام صفحه ای به نام اکسپلور اینستاگرام قرار دارد که
پست های کاربران اینستاگرام در آنجا نمایش داده می شود.

واین پستها بازدید، لایک وکامنت بیشتری دارند.

واین بخش در اینستاگرام در پایین صفحه اینستاگرام با آیکون ذره ببن نشان داده شده است
در اکسپور ابنستاگرام علاوه بر پست ها، استوری هم نمایش داده می شود که یک امتیاز برای جمع کردن فالوور است.
برای اینکه نمایش محتوا در اکسپلور به خواسته ی شما نزدیک باشد چند نکته باید رعایت شود.
پست هایی با محتوا وکیفیت عالی بسازید.
از هشتک مناسب استفاده کنید.
از کپشن مناسب استفاده کنید.
پست های خود را زمان بندی کنید.

راه دیگر ربات اینستاگرام است که کار هایی که برای آن برنامه نویسی شده با بیشترین سرعت ودقت انجام می شود.
رباط اینستاگرام تمام فعالیت های فالو، لایک، بازدیداستوری و… که در اینستاگرام است
به صورت 24ساعته وبدون نیاز به ابنترتت ا نجام می دهد.
ربات اینستاگرام به میزان زیادی امار فالو را برای شما افزایش می دهد.
یکی دیگر از راههای جذب فالوور تبلیغات در اینستاگرام است.
در تبلیغات اینستاگرام باید همیشه فعال باشید وپست های جذاب داشته باشید تا در جذب فالوور موفق باشید.

روش چهارم فالوور فیک اینستاگرام

در این روش به فالوور های غیر واقعی گفته می شود که آفلاین هستند واز آن برای ایجار اعتماد بین مشتری
و صاحب صفحه استفاده می شود ومی توانید یک بار از این نوع فالوور استفاده کنید
تبلیغات هدفمند وارزان و اینکه به طور منظم ومدام فعال باشید وبه طور منظم وروزانه عکس وپست بگذارید ودیگران را لایک کنید.
ومی توانید در سایت های پر طرف دار وپر بازدید پیچ خود راتبلیغ کنید.بااین روش شما از بازدید کننده هایسایت ها هم استفاده میکنید
وفالوور های بیشتری به دست می آورید.

 

writer:ov team

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به

Read More »

نمودار سینوسی میرا

مهم است که شما بدانید در هر یک از روزهای سال، چقدر پتانسیل فروش دارید. لذا با ترسیم نمودار و گزارش آمار فروش خود در

Read More »

کلید موفقیت

با هر کسی که صحبت می کنیم، یک نظر خاصی برای رسیدن به موفقیت دارند و از آن به عنوان کلید موفقیت نام می برند.

Read More »

تبلیغات روانی

تبلیغات روانی یا بهتره بگیم تبلیغات با بعد روانشناسی، گیرا ترین نوع تبلیغات است. تبلیغات روانی یکی از بزرگترین راه کار های تبلیغاتی این است

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: