طراحی لوگوewe

طراحی لوگو:چه لوگویی مناسب کسب و کار من است؟

طراحی لوگو

هر کسب و کاری نیاز به یک لوگو دارد
اگر صاحب کسب و کار هستید مطمئنا اسم لوگو را شنیده اید و پیرامون اهمیت لوگو مطالعاتی داشته اید

انواع طراحی لوگو

لوگو ها انواع مختلفی دارند که به دو دسته لوگو تایپ (لوگویی با استفاده از حروف)
یا لوگو تصویری( استفاده از تصاویر)

و انواع دیگر مانند: آرم،مونوگرام،انتزاعی،مسکات

اما براستی لوگو چرا اهمیتی دارد
امروزه همه کسب و کار ها برای هویت بخشیدن به کسب و کار خود یک لوگو احتیاج دارد اما با کمی تحقیق در میابیم که طراحی لوگو اصلا کار راحتی نیست

لوگو هویت شماست

یک لوگوی خوب در نظر اول باید به مخاطب حس اعتماد،ومفهوم کارشما را توضیح دهد
بعنوان مثال اگر شما کسب و کارتان مربوط به پوشاک است باید لوگوی شما بدون عنوان شما این را به مخاطب بفهماند
که صنف کاری شما چیست

تاحالا به لوگو های معروف دقت کردید؟
وقتی به لوگو های معروف دقت میکنیم به مطالب جالبی پی میبریم
لوگوی نایکی

لوگوی محبوب و مشهور نایکی چه چیزی را بیان میکند؟

نایکی اسم یک الهه ی یونانی است که میتوانست پرواز کند و اقای کرولین دیویدسن خالق این لوگو  این الهه را الگوی خود قرار داده

و دو زاویه ی چک مارک این لوگو نماد سرعت است و اقای کرولین به وضوح و با کمی درک معنایی نشان داده
شما میتوانید با کفش های نایک پرواز کنید
البته معنای پیروزی را هم باید در نظر بگیریم
پیروزی یا همان انجام کار که چک مارک یا (تیک) معنا دارد

چه  طراحی لوگویی مناسب است

خب با المان هایی که ذکر شد باید بگوییم یک طراحی لوگو باید نمایانگر کار ما باشد
پس قبل از اقدام به طور مفصل به آن فکر کنید
و درباره معنای لوگوهای معروف فکر کنید

خصوصیات لوگوی خوب

زیبایی بصری یکی از خصوصیات یک لوگوی خوب است حتی اگر لوگو تمام
ادراک هنری را دارا باشد اما زیبایی بصری نداشته باشد آن لوگو مناسب نیست
زیبایی چشم نوازی که همانطور که گفتیم حس اعتماد بدهد و چشم مخاطب را با خط های آمیخته در هم اذیت نکنیم

خصوصیت دیگر لوگو را میتوان استفاده از آیکن شیپ ها در نظر گرفت
استفاده از آیکن شیپ ها زیبایی لوگوی شما را دوچندان میکند به شرط آنکه از آیکن شیب یا تصویر بسیار مناسبی استفاده کنید

رنگ سازمانی درطراحی لوگو

هیچوقت استفاده از رنگ سازمانی تان را در طراحی لوگو فراموش نکنید

طراحی لوگو آمیزه ای از هنر و کار است و اگر هنوز در مورد آن فکری نکرده اید میتوانید از مشاوران تیم ما مشاوره بگیرید
واحد پشتیبانی فنی:۰۲۱۸۸۳۲۱۷۱۰

Writer:reza

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به

Read More »

نمودار سینوسی میرا

مهم است که شما بدانید در هر یک از روزهای سال، چقدر پتانسیل فروش دارید. لذا با ترسیم نمودار و گزارش آمار فروش خود در

Read More »

کلید موفقیت

با هر کسی که صحبت می کنیم، یک نظر خاصی برای رسیدن به موفقیت دارند و از آن به عنوان کلید موفقیت نام می برند.

Read More »

تبلیغات روانی

تبلیغات روانی یا بهتره بگیم تبلیغات با بعد روانشناسی، گیرا ترین نوع تبلیغات است. تبلیغات روانی یکی از بزرگترین راه کار های تبلیغاتی این است

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: