تحقیق کلمه کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمه کلیدی به چه صورت است و چگونه می توان آن را انجام داد؟

کلمه کلیدی چیست؟ هنگامی که به دنبال اطلاعاتی در مورد کلمات کلیدی در رابطه با استراتژی SEO هستید، با اطلاعاتی در مورد تحقیقات کلمات کلیدی بمباران می شوید. و البته، اگر می خواهید صفحه شما رتبه بندی شود، این بسیار مهم است. اما درک اصل اساسی یک کلمه کلیدی نیز مهم است. و این چیزی است که در اینجا توضیح خواهم داد. من همچنین پیشنهاداتی را در مورد نحوه و مکان افزودن کلمات کلیدی برای SEO به اشتراک خواهم گذاشت.

همه چیز درباره کلمه تحقیق کلمه کلیدی

(کلمه کلیدی یا همان طور که برخی آن را کلمه کلیدی متمرکز می نامند، کلمه ای است که محتوای صفحه یا پست شما را به بهترین شکل توصیف می کند.) این عبارت جستجویی است که می خواهید با یک صفحه خاص برای آن رتبه بندی کنید. بنابراین زمانی که افراد آن کلمه یا عبارت کلیدی را در گوگل یا سایر موتورهای جستجو، جستجو می کنند، باید آن صفحه را در وب سایت شما پیدا کنند.

فرض کنید یک وب سایت در مورد پیانو دارید: شما انواع و اقسام پیانو را می فروشید. شما درباره مواردی که هنگام خرید پیانو باید به آن توجه کنید وبلاگ می نویسید و نظرات خود را در مورد پیانوهایی که در فروشگاه آنلاین خود ارائه می دهید به اشتراک می گذارید. شما پیانوهای دیجیتال می فروشید، بنابراین یک صفحه دسته بندی محصول درباره پیانوهای دیجیتال ایجاد کرده اید. این را از خود بپرسید:

چه نوع عبارت جستجویی را می خواهید پیدا کنید؟

فکر می کنید مردم از کدام کلمات در موتورهای جستجو برای یافتن شما استفاده می کنند؟

پرس و جوی جستجو چگونه خواهد بود؟

احتمالا [پیانوی دیجیتال] درست است؟ زیرا این کلمه کلیدی آنچه را که در صفحه است به بهترین شکل منعکس می کند. اگر بخواهید اصل محتوای خود را توضیح دهید، چگونه به نظر می رسد؟ از چه کلماتی استفاده می کنید؟ این کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی شماست، اگر از چند کلمه تشکیل شده باشد.

ما همیشه از کلمه کلید واژه استفاده می کنیم. این بدان معنا نیست که فقط از یک کلمه تشکیل شده است. اغلب اوقات از چند کلمه تشکیل شده است. بنابراین زمانی که در مورد کلمات کلیدی صحبت می کنیم، اغلب به جای یک کلمه، یک عبارت را معنا می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر از انتخاب کلمات کلیدی و آموزش کلمات کلیدی به همراه تعداد کلمات کلیدی در مقاله می توانید وبلاگ ما را تا انتها مطالعه نمائید.

چرا جایگاه کلمات کلیدی به عنوان ابزاری تحقیقاتی مهم هستند؟

یکی از مواردی که گوگل هنگام رتبه بندی یک صفحه به آن توجه می کند، محتوای آن صفحه است. به کلمات روی صفحه نگاه می کند. حالا این را تصور کنید، اگر هر کلمه، به عنوان مثال، یک پست وبلاگ در مورد یک پیانوی دیجیتال 2 بار استفاده شود، آنگاه همه کلمات از اهمیت یکسانی برخوردار هستند. گوگل سرنخی نخواهد داشت که کدام یک از این کلمات مهم هستند و کدام یک نیستند. کلماتی که استفاده می کنید سرنخ هایی برای گوگل هستند. به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گوید که صفحه یا پست در مورد چیست. بنابراین اگر می‌خواهید به گوگل بفهمانید که صفحه شما در مورد چیست، باید اغلب از آن استفاده کنید .

مطالعه بیشتر: چگالی کلمات کلیدی چیست؟

اما گوگل تنها دلیل مهم بودن عبارات کلیدی نیست. در واقع، اهمیت کمتری دارد، زیرا همیشه باید روی کاربر تمرکز کنید: روی بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه خود. با SEO شما می خواهید که افراد هنگام استفاده از یک عبارت جستجو یا عبارت کلیدی خاص، در وب سایت شما قرار بگیرند. شما باید به ذهن مخاطبان خود وارد شوید و از کلماتی که هنگام جستجو استفاده می کنند، استفاده کنید. اگر از عبارت کلیدی اشتباه استفاده کنید، هرگز بازدید کنندگانی را که می‌خواهید یا نیاز دارید به دست نمی‌آورید، زیرا متن شما با آنچه مخاطبان بالقوه شما در جستجوی آن هستند مطابقت ندارد. به همین دلیل است که داشتن کلمات کلیدی مناسب بسیار مهم است.

نحوه استفاده از کلمات کلیدی در مقاله به چه صورت است؟

زمانی وجود داشت که می‌ توانستید کلمات کلیدی زیادی را به صفحات و پست‌های خود اضافه کنید، کلمات کلیدی قدیمی را پر کنید و در موتورهای جستجو رتبه‌ بندی می‌ شدید. اما متنی با کلمات مشابه زیاد خواندنی نیست. و از آنجایی که کاربران این نوع کپی را برای خواندن وحشتناک می دانند، گوگل نیز آن را وحشتناک می داند. به همین دلیل است که رتبه بندی در گوگل با انجام پر کردن کلمات کلیدی، خوشبختانه انجام آن سخت شد. امروزه، باید با نوشتن محتوای متمرکز، عبارت کلیدی خود را به روشی طبیعی اضافه کنید. به موارد زیر هنگام نحوه استفاده از کلمات کلیدی در مقاله دقت کنید:

  • از آنها در حد اعتدال استفاده کنید
  • از آنها به طور طبیعی استفاده کنید
  • کجا کلمه کلیدی خود را اضافه کنید

“نکته: سعی کنید برای کلمات کلیدی صفحات فرود (لندینگ پیچ) ایجاد کنید”.

 نتیجه گیری:

تحقیق کلمات کلیدی بخش مهمی از استراتژی سئوی شما و اولین گام در فرآیند کپی رایتینگ سئو است. قبل از ایجاد محتوای سایت خود، باید دریابید که مخاطبان شما از چه عباراتی برای جستجو استفاده می کنند. عبارات جستجوی آنها کلمات کلیدی شما هستند . بر اساس این کلمات کلیدی می توانید شروع به نوشتن محتوای مفید، با کیفیت بالا و قابل یافت کنید. در اینجا، شما را از طریق مراحل مربوط به تحقیق کلمه کلیدی و انواع کلمات کلیدی راهنمایی می کنیم.

کلمات کلیدی بخشی از سئو (بهینه سازی موتور جستجو) است که با استفاده از ابزار کلمات کلیدی انجام می شود. این کاری است که کسی انجام می دهد تا فهرست گسترده ای از کلمات کلیدی را ارائه کند که می خواهند وب سایتی برای آنها رتبه بندی کند.

 

برای دریافت خدمات استراتژی تولید محتوا کلیک کنید.

امتیاز خود را ثبت کنید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here