اینستاگرام

اینستاگرام مارکتینگ چیست و چرا باید از اینستاگرام استفاده کرد؟

برنامه اینستاگرام یک سرویس شبکه اجتماعی اشتراک‌ گذاری عکس و ویدیو است که “توسط کوین سیستروم و مایک کریگر” تأسیس شده است. این برنامه به کاربران این امکان را می دهد رسانه هایی را بارگذاری کنند که می توانند با فیلترها ویرایش شوند و با هشتگ ها و برچسب های جغرافیایی سازماندهی شوند . پست ها را می توان به صورت عمومی یا با دنبال کنندگان از قبل تایید شده به اشتراک گذاشت. کاربران می‌ توانند محتوای سایر کاربران را بر اساس برچسب و مکان مرور کنند، محتوای پرطرفدار مانند عکس‌ها را مشاهده کنند و سایر کاربران را دنبال کنند تا محتوای خود را به فید شخصی اضافه کند.

اساس کار اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک برنامه رایگان و آنلاین اشتراک گذاری عکس و پلت فرم شبکه اجتماعی است که در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد. اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که عکس ها و فیلم های کوتاه را از طریق یک اپلیکیشن موبایل ویرایش و آپلود کنند. هر پست توسط یک کاربر در فید اینستاگرام فالوورهای او ظاهر می‌ شود. کاربران همچنین می توانند نمایه خود را خصوصی کنند تا فقط دنبال کنندگان آنها بتوانند پست های آنها را مشاهده کنند.

همانند سایر پلتفرم‌های شبکه ‌های اجتماعی، کاربران اینستاگرام می‌توانند پست‌های دیگران را لایک کنند، نظر بدهند و بوکمارک کنند و همچنین از طریق ویژگی دایرکت اینستاگرام برای دوستان خود پیام‌های خصوصی ارسال کنند. عکس ها را می توان با یک کلیک در یک یا چند سایت رسانه اجتماعی دیگر از جمله توییتر، فیس بوک و تامبلر به اشتراک گذاشت.

برنامه اینستاگرام چه کاربردی دارد؟

کاربرد مهم اینستاگرام برای مشاغلین

اینستاگرام “instagram” نه تنها ابزاری برای افراد، بلکه برای مشاغل های مختلف نیز می باشد. برنامه اشتراک گذاری عکس به شرکت ها این فرصت را می دهد که یک حساب تجاری رایگان برای برندینگ و فروش محصولات خود راه اندازی کنند. شرکت‌ هایی که حساب‌ های تجاری دارند به معیارهای تعامل و تأثیر رایگان دسترسی دارند. طبق وب ‌سایت اینستاگرام، بیش از ۱ میلیون تبلیغ‌ کننده در سراسر جهان از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن استوری‌های خود و ایجاد نتایج تجاری استفاده می‌کنند. علاوه بر این، 60٪ از مردم می گویند که محصولات جدید را از طریق برنامه کشف می کنند و به کمک قیف فروش به نتیجه می رسانند.

 

ابزارها و ویژگی های ویرایش اینستاگرام به چه صورت می باشند؟

برنامه اینستاگرام طیف گسترده ای از فیلترهای دیجیتالی را ارائه می دهد که می توانند روی عکس های کاربران اعمال شوند، از جمله فیلترهایی که ظاهری قدیمی یا محو می کنند. سایر ویژگی های ویرایش عبارتند از lux افکتی که سایه ها را روشن می کند، نقاط برجسته را تاریک می کند و کنتراست را افزایش می دهد، و ابزارهای تنظیم عکس به کاربران اجازه می دهد تا روشنایی، کنتراست، اشباع، وضوح، ساختار، صافی و رنگ را تنظیم کنند. یک تغییر شیب دستی و افکت وینیت نیز می‌تواند به عکس‌ها اضافه شود.

“در سال 2017، اینستاگرام قابلیتی را ارائه کرد که به کاربران اجازه می ‌دهد چندین عکس یا ویدیو را به صورت همزمان ارسال کنند”.

اینستاگرام با الهام گرفتن از اپلیکیشن محبوب اسنپ چت، در سال 2016 یک ویژگی Stories را معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد لحظاتی از روز خود را که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند، به اشتراک بگذارند. استوری اینستاگرام شامل قابلیت ترکیب فیلترهای چهره مبتنی بر واقعیت افزوده و استیکرها و امکان افزودن متن، نقاشی، ایموجی، لینک و برچسب جغرافیایی به طور مستقیم به عکس یا ویدیو است. در آوریل 2017، استوری اینستاگرام 200 میلیون کاربر فعال ثبت کرد و از کاربران فعال اسنپ چت، بزرگترین رقیب خود، پیشی گرفت.

راهنمای کامل دانلود اینستاگرام و ایجاد حساب کاربری

برای شروع استفاده از برنامه اینستاگرام، باید برنامه را دانلود کرده و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. این به صورت رایگان در دستگاه‌های iOS،Android  و Windows در دسترس است. در حالی که برنامه‌ای کاملا برای iPads بهینه ‌سازی نشده است، همچنان می ‌توانید با تغییر تنظیمات App Store خود برای یافتن برنامه، از تجربه کامل IG در iPad خود لذت ببرید .

پس از باز کردن برنامه برای اولین بار، از شما خواسته می شود یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یا با حساب فیس بوک خود وارد شوید. اگر انتخاب کنید یک حساب کاربری جدید بسازید، این فرآیند ساده است: از شما شماره تلفن یا آدرس ایمیل، نام کامل، نام کاربری دلخواه و رمز عبور خواسته می شود. هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد می کنید، شایان ذکر است که می توانید بدون خروج از سیستم چندین اکانت اینستاگرام ایجاد کرده و بین آنها سوئیچ کنید، اگر می خواهید مثلا حساب های جداگانه برای استفاده شخصی و حرفه ای اجرا کنید، یک ویژگی بسیار مفید است.

اگرچه برنامه اینستاگرام عمدتا برای گوشی‌ هوشمند طراحی شده است، تجربه دسکتاپ زمانی بسیار محدود بود، در طول سال‌ها به طور پیوسته بهبود یافته است. امروز، می‌ توانید از رایانه خود وارد اینستاگرام شوید و از یک مرورگر وب برای ویرایش پروفایل خود، مشاهده فید، لایک کردن و نظر دادن در مورد پست‌ها و ارسال و دریافت پیام‌های مستقیم استفاده کنید.

تنها کاری که نمی توانید در رایانه خود انجام دهید؟ عکس و فیلم ارسال کنید. به هر حال نه به طور رسمی اگر نمی‌ دانید چگونه عکس‌ها و ویدیوها را از رایانه خود پست کنید، یک راه حل در تنظیمات مرورگر شما وجود دارد که می توانید با یک سرچ ساده این راه حل را دریابید.

مهم ترین مزایای اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام مانند بسیاری از محبوب ترین وب سایت های شبکه های اجتماعی، در حالی که خطراتی در آن وجود دارد، مزایایی نیز دارد. در این پلتفرم همه چیز در مورد تشویق خلاقیت است. در واقع، اینستاگرام احتمالا یکی از دلایل افزایش محبوبیت عکاسی است. این برنامه به کاربران جوان خود اجازه می دهد تا زندگی خود را در عکس های عجیب و غریب، فیلتر شده، هشتگ ها یا کلیپ های ویدیویی کوتاه به اشتراک بگذارند و مطمئنا اکثر کاربران از آن به خوبی استفاده کرده اند.

جوانان همچنین این واقعیت را دوست دارند که می توانند افراد مشهور یا تأثیرگذاران را در برنامه دنبال کنند، از کسب و کارهای جدید، اخبار و با دوستان خود به روز باشند.

برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر، از کاربرد اینستاگرام و مدیریت پیچ های بیزنسی (ادمین اینستاگرام) می توانید وارد سایت نسخه اصلی شوید و یا با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید. مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ نسخه اصلی آماده خدمت رسانی و انجام پروژه های شما دوستان عزیز است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *