5 نوع تبلیغات گوگل برای فروش بیشتر

5 نوع تبلیغات گوگل و نحوه استفاده از آنها برای فروش بیشتر
تبلیغات گوگل چیست؟ گوگل ادورز که قبلا Google AdWords و Google AdWords Express نامیده می شد یک راه حل تبلیغات آنلاین است که مشاغل برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در جستجوی Google، YouTube و سایر سایت ها در سراسر وب استفاده می کنند. Google Ads همچنین به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا اهداف خاصی را برای تبلیغات خود انتخاب کنند، مانند تماس تلفنی یا بازدید از وب سایت. با یک حساب Google Ads، تبلیغ کنندگان می توانند بودجه و هدف خود را سفارشی کنند و تبلیغات خود را در هر زمانی شروع یا متوقف کنند.
گوگل ادورز راهی مؤثر برای هدایت ترافیک واجد شرایط یا مشتریان مناسب به سمت کسب و کار شما است، در حالی که آنها در جستجوی محصولات و خدماتی مانند مواردی است که شما ارائه می دهید. با گوگل ادز می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، تماس های تلفنی بیشتری دریافت کنید و بازدید از فروشگاه خود را افزایش دهید.

Google Ads به شما امکان می دهد تبلیغات به موقع (از طریق موبایل و دسکتاپ) در بین مخاطبان هدف خود ایجاد و به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که در لحظه ای که مشتریان ایده آل شما از طریق جستجوی Google یا Google Maps به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند، کسب و کار شما در صفحه نتایج موتور جستجو SERP نشان داده می شود. به این ترتیب، زمانی که برای آنها منطقی است که با تبلیغ شما مواجه شوند، به مخاطبان هدف خود می رسید.
کاربرد انواع تبلیغات در گوگل با بهترین روش
تبلیغات گوگل: اصطلاحات اصلی که باید بدانید! قبل از اینکه به انواع تبلیغات گوگل و بهترین شیوه های آن بپردازیم، اجازه دهید به سرعت به اصطلاحات اصلی که برای درک نحوه عملکرد تبلیغات گوگل باید بدانید، می پردازیم.
تبلیغات گوگل ادز
گوگل ادز که قبلا به نام گوگل ادوردز شناخته می شد، یک سرویس تبلیغاتی است که توسط گوگل ایجاد شده است که به افراد امکان می دهد کسب و کار خود را با تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل و شبکه آن تبلیغ کنند. این یک راه حل تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیکPPC است که در آن تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیک یا نمایش روی یک تبلیغ پرداخت می کنند.
مناقصه
تبلیغات گوگل مانند یک حراج عمل می کند. اگر میخواهید در Google تبلیغ کنید، باید حداکثر مقدار پولی (پیشنهاد خود) را انتخاب کنید که مایلید برای یک اقدام خاص در تبلیغ خود بپردازید. به طور طبیعی، پیشنهادهای بالاتر، تبلیغات بهتری را دریافت می کنند.
CPCهزینه ای است که به ازای هر کلیک مبلغی، برای یک کلیک روی تبلیغ خود پرداخت می کنید.
CPMهزینه در هر میلیونT مبلغی که برای 1000 بار نمایش تبلیغات خود پرداخت می کنید. (مقابله که تبلیغ شما به مردم نشان داده می شود).
کمپین تبلیغاتی
مجموعه ای از تبلیغات که دارای بودجه، مکان یابی و سایر تنظیمات مشابه هستند.
کلید واژه ها
کلمات یا عباراتی که محصول یا خدمات شما را توصیف می کنند. کلمات کلیدی تعیین می کنند که تبلیغات شما چه زمانی و کجا نمایش داده شود، بنابراین کلمات کلیدی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با هدف جستجوی مشتریان ایده آل شما مطابقت داشته باشد.
تبدیل
زمانی که کاربر اقدام مورد نظر شما را انجام می دهد خرید می کند، در خبرنامه شما ثبت نام می کند و غیره.
همانطور که اولین کمپین های تبلیغاتی خود را شروع می کنید، اصطلاحات بیشتری را یاد خواهید گرفت، اما در حال حاضر، برای دنبال کردن این مقاله آشنایی با نحوه تبلیغات در گوگل کافی است.
هزینه تبلیغات گوگل چقدر است؟
هزینه تبلیغات گوگل شما با تنظیمات بودجه شما تعیین می شود. Google Ads به شما امکان کنترل کامل بر بودجه تبلیغات خود را می دهد.
فقط زمانی از شما هزینه دریافت می شود که کاربران با تبلیغ شما تعامل داشته باشند، مانند کلیک کردن برای بازدید از وب سایت یا تماس با کسب و کار شما. هزینه یک کلیک یا تماس می تواند بر اساس چند عامل متفاوت باشد.
چگونه تبلیغات در گوگل را شروع کنیم؟
برای شروع کار با Google Ads، باید ثبت نام کنید. فرآیند راه اندازی هدایت شده مجموعه ما شما را در ایجاد و راه اندازی اولین تبلیغ خود راهنمایی می کند. اگر برای ثبت نام به کمک نیاز دارید، کارشناسان Google Ads نسخ اصلی برای راه اندازی حساب جدید شما در دسترس هستند و حتی می توانند بدون هزینه اضافی در ایجاد اولین کمپین شما کمک کنند.
چرا در گوگل نیاز است تبلیغ کنیم؟
گوگل پر استفاده ترین موتور جستجو است که روزانه بیش از 5 میلیارد جستجو دریافت می کند. ناگفته نماند که پلتفرم گوگل ادز نزدیک به دو دهه است که وجود داشته است و به حوزه تبلیغات پولی برتری می بخشد. گوگل منبعی است که توسط مردم در سراسر جهان برای پرسیدن سوالاتی که با ترکیبی از تبلیغات پولی و نتایج ارگانیک پاسخ داده می شود، استفاده می شود.
و به گفته گوگل، تبلیغ کنندگان به ازای هر 1 دلاری که در تبلیغات گوگل خرج میکنند، 8 دلار درآمد دارند. بنابراین، چند دلیل وجود دارد که چرا میخواهید تبلیغات در گوگل را در نظر بگیرید.
بهترین روش های تبلیغات گوگل کدامند؟
- از یک الگوی برنامه ریزی PPC استفاده کنید
- از کلمات کلیدی گسترده خودداری کنید.
- تبلیغات بی ربط اجرا نکنید.
- امتیاز کیفیت QS خود را بهبود بخشید.
- صفحه فرود آگهی خود را بهینه کنید
عنوان و توضیحات لازم که باید بدانید.
کپی تبلیغ شما می تواند تفاوت بین کلیک بر روی تبلیغ شما و کلیک بر روی تبلیغ رقیب شما باشد. مهم است که نسخه تبلیغاتی شما با هدف جستجوگر مطابقت داشته باشد، با کلمات کلیدی هدف شما همسو باشد و با راه حلی واضح به نقطه درد پرسونا بپردازد.