استارت اپ

استارت آپ مارکتینگ و سقوط برندهای سنتی

استارت آپ مارکتینگ: روزی در کنار خیابان شاهد ایستادن آدمهایی بودیم که منتظر تاکسی بودند.
برای هر ماشینی که رد میشد
فریاد می‌زدند مستقیم تا تاکسی مورد نظر را بیابند.اما امروز آدم ها با یک دست گوشی خود را نگه داشته و
با دست دیگر تاکسی خود را انتخاب و به موازات آن مبدا و مقصد
را نیز تعیین می‌نمایند.  اما این آغاز یک ماجراست!
یک فاجعه‌ی بزرگ و شکست یک برند قدیمی و
به موازات آن پیروزی یک برند نوپا.

سقوط کسب و کارهای سنتی

زمانی بود که اگر حال و حوصله‌ی رفتن به خیابان و خرید را نداشتید ، باید قید خرید را می‌زدید،
چون راه دیگری نداشتید. اما امروزه تنها با یک تلفن اسمارت همه چیز در دست شماست .

خرید سوپر مارکت ، پوشاک ، لوازم آرایشی ، حتی خرید لوازم خانگی و هر چیز دیگری امکان پذیر است .
در گذشته ای نه چندان دور باید برای پرداخت قبوض در صف های طولانی بانک ها به انتظار می‌ایستادید ،
اما امروز تنها با چند کلیک پرداخت قبوض میسر شده است.

به علت نداشتن بستری مناسب کارشناسان در خصوص این سبک زندگی دغدغه های زیادی دارند.

تولیدات کارخانه ها رو به سمت مکانیزه و اتوماتیک شدن رفته ، همچنان که جمعیت روند رو به رشدی دارد ، سطح تعاملات مستقیم و کار برای انسان ها رو به کاهش است.

در گذشته ده نفر در تولید یک محصول دخیل بوده اند و امروز تنها یک اپراتور و یک دستگاه اتوماتیک این محصول را تولید می‌نماید.

استارت آپ مارکتینگ و تغییرات در سبک زندگی بشریت

آنچه که در اینجا مطرح است ، سقوط برندهای سنتی است و به موازات آن بیکار شدن انسان ها،
مخصوصا در کشورهای نیمه توسعه یافته و یا کلا سنتی و جهان سومی. تغییراتی این چنین،
وقتی هم با تورم اقتصادی همراه باشد ، برای خود یک فاجعه به حساب می‌آید.

یک سوپر مارکت در محلی با شرایطی خاص تحت اجاره و شروع به فعالیت نموده است. وقتی هم فروش اینترنتی سوپرمارکت ظهور می‌کند ، درآمد روزانه‌ی آن افول می‌نماید و از طرفی در قرارداد سال بعد با افزایش چشم گیر نرخ اجاره ‌دیگر جایی برای ماندن نمی‌بیند و اینچنین یک کاسب موفق محلی، خانه نشین خواهد شد.

در سالیان گذشته با استقبال مردم از تاکسی های اینترنتی( استارت آپ مارکتینگ ) و افزون شدن آن، شاهد بسته شدن درب های آژانس‌های تاکسی سرویس بوده ایم. دفاتر بیمه با رکود کار به سبب اینترنتی شدن خرید بیمه، بسته شدند.
آژانس های مسافرتی، شرکت های ترابری بین شهری، سرویس کاران فنی،
الکتریکی ها تاسیساتی ها، فروشگاه های پوشاک، لوازم رایانه ای، فروشندگان تلفن همراه و شاید می‌شود به جرات گفت که تمامی مشاغل، تحت شعاع ظهور استارت آپ مارکتینگ ها روندی رو به سقوط داشته اند.

با ظهور استارت آپ مارکتینگ، آنان که از شیوه سنتی خود فاصله نگرفتند، شکست خوردند!

تغییرات به موازات استارت آپ مارکتینگ

نکته ی حائز اهمیت نیز همین است، فرض کنید هوا به یکباره سرد خواهد شد، ما به صورت ناخودآگاه سراغ لباس های گرم تری خواهیم رفت، این یعنی واکنشی مناسب به تغییرات آب و هوا.
در هر شرایط کاری که هستیم و با ظهور پدیده های اینترنتی اگر آینده کسب و کار خود را تحت خطردیدیم، باید به فکر پوشیدن لباس جنگ باشیم.

زمانی بود که راه اندازی کسب و کارها نیازمند به داشتن مهارت نسبی و یا سرمایه کم و اعتباری در بازار مربوطه بود.

شعار سحر خیزی برای کسب روزی بیشتر بر سر زبان ها نقل میشد.

اما امروز باید نوآوری، ایده، خلاقیت و عواملی اینچنین داشته تا بتوانیم برای کسب روزی خود موفق عمل کنیم.
یک سوپر مارکت در محل در واکنش به کنش استارت آپ مارکتینگ ها نیازمند تغییراتی است تا بتواند همچنان مشتریان خود را حفظ نماید.

مثال با آوردن کالاهایی خاص، سرویس های ارسال رایگان، تخفیف های ویژه، خدمات پاسخ گویی عالی به مشتریان،
شکستن زمان انتظار،
ارائه فاکتور مناسب و ترجیحا چاپی،
ارائه محصولات ارگانیک و چند فعالیت منحصر به فرد دیگر می‌تواند در پس این حمله ی اینترنتی و اقتصادی پیروز عمل کند.

اما بدانیم(در خصوص بعضی از کسب و کارها) وقتی هوا سرمای بی رحمی را برایمان به ارمغان می‌آورد دیگه پوشیدن یک لایه لباس بیشتر پاسخگو نیست و می‌بایست فکر چاره ای دیگر برای گرم شدن بود!
چگونه آغاز کنیم، مقاله ای در خصوص یک بیزینس و طرز تهیه پلن اجرایی آن میباشد.

با OV وارد دنیای استارت آپ مارکتینگ ها شوید!

یکی از آیتم هایی که “نسخه اصلی” به صورت تخصصی به آن می پردازد، رویکرد “دیجیتال مارکتینگ” و ایجاد بستر استارت آپ مارکتینگ برای کسب و کارهای سنتی است. نسخه اصلی به این باور است که برای هر کاری می توان ایده ای نو، با توجبه اقتصادی برای پیشرف و موفقیت داشت. 

اگر آمادگی مهاجرت به استارت آپ مارکتینگ ها را دارید همین حالا با OV تماس حاصل فرمایید
021-8832-1710   0912-330-1710   0935-290-1384

نویسنده:میرا

مقالات اموزشی
H Mira

ایمیل مارکتینگ، آموزش ساخت کمپین ایمیل

ایمیل مارکتینگ، اهمیت، آموزش ساخت کمپین و نکاتی که باید به آن دقت نمود. ایمیل مارکتینگ یک بازاریاب موفق همیشه کمپین های بازاریابی ایمیلی را در سرویس گیرنده ایمیل آزمایش می کند! در هر

Read More »
مقالات اموزشی
H Mira

بازاریاب اینترنتی چیست؟؟

.بازاریاب اینترنتی چیست؟؟ نوشته میرا   بازاریاب اینترنتی-وب استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان در حال افزایش است. در حقیقت ، در سال 2021 بیش از 4.8 میلیارد نفر در سراسر جهان

Read More »
الگوریتم میرا
مقالات اموزشی
H Mira

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: