حقوق دیجیتال مارکتینگ

حقوق دیجیتال مارکتینگ

حقوق دیجیتال مارکتینگ
آماده شدن برای کاری که تقاضای آن بیشتر از پیشنهاد است، حرکتی مفید و ارزشمند است.

در دوران رکود، فارغ التحصیلان نگران یافتن شغل دلخواه خود هستند.

یادگیری مهارت‌های جدید مورد نیاز در بازار امروز باعث تقویت این حرفه در آینده، افزایش امنیت شغلی و افزایش پیشرفت شغلی می‌شود.

در حرفه دیجیتال مارکتینگ، بازسازی اعتماد و بررسی مجدد قابلیت‌ها بسیار مهم است.

بازار همچنان به مهارت‌های شما نیاز دارد، حتی در شرایط رکود، اگر آن‌ها را به دیجیتال تبدیل کنید!

مشاغل مرتبط با بازاریابی دیجیتال در سال گذشته (2017) 38 درصد افزایش یافته است.

این نشان می‌دهد که با افزایش قابلیت دیجیتال خود سود خواهید برد.

برای بحث در مورد تغییرات شغلی و آنچه می‌خواهید بعدا بخوانید، ممکن است بخواهید در مورد مزایای بازاریابی دیجیتال بدانید.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ کیست؟

به زبان ساده، کارشناس دیجیتال مارکتینگ متخصص با انواع روش‌های بازاریابی دیجیتال مانند سئو، تبلیغات، مدیریت رسانه‌های اجتماعی است.

دارای طراحی سایت، تولید محتوا، بهبود نرخ تبدیل و آشنایی و ارائه خدمات در این زمینه‌ها می‌باشد.

ببینید، ما دو دسته از کارشناسان بازاریابی دیجیتال داریم:

گروه اول کارشناسان دیجیتال مارکتینگ هستند که دوره جامعی را در این زمینه گذرانده‌اند،

با انواع مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ آشنا هستند یا در برخی از آن‌ها تجربه بسیار کمی دارند.

این عزیزان می‌توانند در عرض چند سال و به تدریج ضمن کسب تجربه با توجه به آموخته‌های خود برای سایت بازاریابی اینترنتی یک کسب و کار یا کسب و کار جدید راه اندازی کرده و آن را توسعه دهند.
اما دسته دوم کارشناسانی هستند که بیش از 7.6 سال تجربه در دنیای دیجیتال مارکتینگ دارند.

اساساً این متخصصان دانش و تجربه گسترده‌ای در مورد هر یک از مهارت‌های بازاریابی دیجیتال یا حداقل مهم‌ترین آنها دارند.

این افراد اغلب به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال برای شرکت‌های بزرگ کار می‌کنند و به ندرت مایل هستند که به عنوان نیروی بازاریابی دیجیتال برای یک تجارت کوچک کار کنند.

مدیر دیجیتال مارکتینگ:

یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید با تمام موارد ذکر شده آشنا باشد و حتی تجربه کار در زمینه‌های فوق را داشته باشد.

مدیر دیجیتال مارکتینگ

یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید دانش کافی سئو داشته باشد، با تبلیغات دیجیتال مارکتینگ آشنا باشد، بتواند شبکه‌های اجتماعی مختلف را مدیریت کند،

با نرم افزارهای ویرایش تصویر و ویرایش ویدئو، کپی رایتینگ، بازاریابی و ایمیل مارکتینگ و … آشنا باشد.

آشنا باش. بنابراین، یک مدیر بازاریابی دیجیتال باید حداقل دو سال تجربه حرفه‌ای کار داشته باشد.

حقوق دیجیتال مارکتینگ

این مژده را به شما می‌دهیم که اگر انگیزه کافی داشته باشید و مهارت و اطلاعات خود را در زمینه دیجیتال مارکتینگ افزایش دهید، حقوق دیجیتال مارکتینگ حقوق خوبی است.

اما در چه زمینه‌هایی می‌توانید کار کنید تا از حقوق دیجیتال مارکتینگ خود بیشترین بهره را ببرید؟

دیجیتال مارکتینگبیایید نگاهی به بازاریابی دیجیتال بیاندازیم.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط شرکت ایران تلنت، بر اساس آمار به دست آمده از 15 هزار و 478 جویای کار، این جدول را در نتیجه تحقیقات خود آورده است.

این جدول حوزه‌های فعالیت در دیجیتال مارکتینگ و قانون دیجیتال مارکتینگ را نشان می‌دهد.

برای اینکه این مقاله اطلاعات جامعی در مورد حقوق دیجیتال مارکتینگ به شما بدهد، بیایید نگاهی به فعالیت‌های افرادی که در این محل کار مشغول به کار هستند بیندازیم.

کارشناس تولید محتوا

کارشناس تولید محتوا یکی از مهم‌ترین مشاغل در بازاریابی دیجیتال است.

کارشناس تولید محتوا

تولید محتوا شامل متن، تصویر و ویدئو می‌شود وقتی فردی در زمینه تولید محتوا کار می‌کند، باید مجموعه‌ای از مهارت‌های متنی و بصری را توسعه دهد.

مهارت‌هایی که به عنوان مثال می‌توانند از طریق فتوشاپ عکس خوبی برای مقاله شما طراحی کنند.

یا به اصول نوشتن برای نوشتن مقاله خود مسلط است یا اگر می‌خواهد ویدیویی بسازد، اصول ویرایش آن را بداند یا می‌تواند در وردپرس محتوا تولید کند، به ویدیوهای داخل صفحه و خارج از صفحه مسلط است.

همچنین اگر بخواهد در شبکه‌های اجتماعی با الگوریتم در اینستاگرام کار کند، این‌ها مزایایی هستند که در قانون بازاریابی دیجیتال نیز موثر خواهند بود.

نگاهی به یکی دیگر از زیر مجموعه این شغل بیاندازیم:

کارشناس سئو

متخصص سئو یکی از فعال‌ترین بخش‌های دیجیتال مارکتینگ است که به صاحبان سایت‌ها توصیه می‌شود همیشه یک متخصص سئو به همراه داشته باشند تا در زمینه سئو و رتبه بندی گوگل به شما کمک کند.کارشناس سئو

کار یک متخصص سئو نیاز به تخصص لازم دارد. او باید آمار سایت را از طریق ابزارهایی مانند Search Console و Google Analytics پیدا کند.

تجزیه و تحلیل رقبا، شناخت سئو داخلی و خارجی و بسیاری موارد دیگر.

کارشناس شبکه های اجتماعی

آخرین موردی که می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم، کارشناس رسانه‌های اجتماعی است

که امروزه می‌توان به عنوان یک فرد خوداشتغال در نظر گرفت که مرتبط‌ترین حقوق بازاریابی دیجیتال را کسب می‌کند.

کارشناس سوشال مدیا

وظیفه یک متخصص رسانه‌های اجتماعی ایجاد کمپین‌های مختلف برای کاربران است.

یا اینکه بتوانید استراتژی درستی داشته باشید و به صورت هدفمند با مخاطبان خود ارتباط خوبی برقرار کنید.

به نظر می‌رسد که او با آفیس، ایلاستریتور، فتوشاپ نیز آشنایی دارد.

و کنترل کافی بر پلتفرم‌های لینکداین، اینستاگرام، توییتر و غیره داشته باشید.

چند مورد از مهم ترین مزایای شغل دیجیتال مارکتینگ

 

1.یک متخصص مورد تقاضا می شوید

پیش از این در این مقاله در مورد نرخ بالای رشد شغلی در دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم.

در شغلی که به طور فزاینده‌ای مورد تقاضا است، حرفه‌ای‌تر می‌شوید و این حرکت خوبی است.

حتی در زمان رکود اقتصادی، شرکت‌ها به تخصص شما نیاز دارند.

2.مشاغل بیشتری در دامنه انتخاب شماست

در حوزه دیجیتال مارکتینگ، هر ساله عناوین بیشتری اضافه می‌شود.

عناوین زیادی در فضای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که می‌توانید تحت آنها فعالیت کنید.

بنابراین شما حق انتخاب و ابتکار بیشتری دارید.

به عنوان مثال، در سال 2015، طبق این مقاله، مایکروسافت قصد داشت 100 فرد تحصیلکرده دیجیتال را استخدام کند.

با چنین تقاضای بالایی برای محل کار دیجیتال، متخصصان آن می‌توانند نوع شرکت مورد نظر خود را تعیین کنند.

3.از همسالان خود حقوق بیشتری دریافت می کنید

در مورد افزایش تقاضا برای دانش تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم.

در سیستم سنتی بازار، می‌دانیم که با افزایش تقاضا برای یک کالا یا خدمات، قیمت آن بالا رفته و گران‌تر می‌شود.

این امر در مورد تخصص بازاریابی دیجیتال نیز صدق می‌کند.

4.کسب و کار خود را به سرعت شروع می کنید

در اکثر مشاغل سنتی مانند تبلیغات، برای کسب تجربه و تهیه رزومه باید منتظر یک دوره کارآموزی یا فارغ التحصیلی باشید.

در حالی که دنیای دیجیتال مارکتینگ فرصت‌های زیادی برای شروع فوری دارد. بدون اینکه حتی وارد محل کار شوید.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با یک شغل جدید پردرآمد دیجیتال مارکتینگ و مشاغل فرعی آن و تا حدودی حقوق دیجیتال مارکتینگ در صورت استخدام آشنا کنیم تا بدانید در صورت استخدام چه شانسی دارید.

هر روزی که در بازاریابی دیجیتال کار نمی‌کنید، شما در حال از دست دادن درآمد بسیار خوبی هستید.

اگر نظرات خود را با ما در میان بگذارید خوشحال خواهیم شد.

امتیاز خود را ثبت کنید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here