دیجیتال مارکتینگ

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ برمیگردد به اولین تبلیغی که در رادیو پخش شد و در آن گوینده از اپرایی صحبت میکرد که قرار بود آن شب اجرا شود و بعد از استقبال بی سابقه از آن اپرا این نوع تبلیغات خیلی مورد استفاده قرار گرفت
شاید بتوان گفت اولین مورد برای دیجیتال مارکتینگ همان سالن اپرا بوده است
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
هر فرایند تبلیغی که در هر نوع رسانه ای به مرحله اجرا برسد به آن دیجیتال مارکتینگ

می گویند

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

چطور دیجتال تبلیغ کنیم؟

در این خصوص باید گفت که اولین چیزی که نیاز داریم استراتژی تبلیغ یا همان پلن بیزینس است
بعد از ساختن بیزینس پلن مناسب بنابر نیاز سنجی کسب و کارمان میتوانیم اقدام به تبلیغات کنیم

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ: در این مورد باید گفت خیلی از تحلیلگران این حوزه اکنون تاریخچه دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ را یک رشته علمی میشناسند

دیجیتال مارکتر کیست؟
خب ممکن است هرکسی نخواهد اعداد و ارقام تجزیه بازار را تحلیل کند و در ضمن باید گفت که قبل از هرچیزی سالهای  زیادی اموزش تخصصی  نیاز است تا یک نفر تبدیل به دیجیتال مارکتر شود
برای همین اکثرا افراد و مدیران این کار را برون سپاری میکنند و به دست انسان های متخصص می سپارند
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مشتریان شما،شما را نمیشناسند…دیجیتال مارکتینگ شوتاریخچه دیجیتال مارکتینگ

به گفته اقای برایان تریسی ۸۰ درصد مشتریان بالقوه شما،شما را نمیشناسند
و اگر با عملکرد درست تبلیغ کنید ۱۰۰ درصد موفقیت از آن شماست
مثالی که اقای تریسی استفاده میکند؛
یک شرکت کشتیرانی تفریحی که در معرض شکست بود برای حل این معضل به اقای تریسی روی می اورند
و بعد از تحلیل، اقای تریسی متوجه میشوند که این شرکت
سه مشکل اساسی دارد
۱ تبلیغات
۲ عدم نیاز سازی مردم
۳ و عدم معرفی درست خدمت یا محصول

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ را که مینگریم افراد زیادی پایه گذار این علم بخصوص بودند.

با این تفاصیل قرار بر این شد که سه سوال اصلی از مردم بپرسند.
۱ ایا مردم این شرکت را میشناسند
۲ چرا با کشتی سفر کنند
۳ و ساختن کاتالوگی از دیدگاه کسانی که با این شرکت به مسافرت دریایی رفته بودند

و شاید بتوانید حدس بزنید که سرانجام این شرکت به کجا ختم شد دیجیتال مارکتینگ تاثیر بسزایی روی روند کار شرکت کشتیرانی گذاشت.

افزایش ۱۰۰۰ درصدی سود این شرکت
فقط با سه مرحله کار
معرفی
نیاز سازی
نظر کاربران قبلی

و اگر هنوز برای کسب و کار تصمیمی نگرفتید پیشنهاد می کنم

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ خلاصه میشود در همان سالن اپرا و هر تبلیغی که در ابتدا از رسانه پخش شد

 

در اینجا ما به انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می پر دازیم.

  • مدیریت شبکه های اجتماعی وتحلیل آن
  • تبلیغات کلیلی
  • کوتاه کننده ی لینک
  • چت انلاین
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • ایمیل مارکتینگ و..

در این ابزار شما به ازای کاربری که از تبلیغ بازدیدکرده ان را دیده هزینه پرداخت می کنید.
ودررایندمورد میزان کلیک کار بران وهزینه ی تبلیغ شما متناسب می باشد وبا توجه به ابن موضوع
شما هر چه کلیک کاربران بیشتری راشته باشید هزینه شما افزایش پیدا می کند.
ودر تبلیغات کلیلی با توجه به قیمتی وه تعیین می ونید برای کلیک، وباتوجه به نیزان
بودجه ای که در نظر می کیرید ،کلیک دریافت کرده وهزینه می پردازید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نقش مهمی در زندگی وکسب وکار مادارد.
وما بااستفاده از شبکه های اجتماعی نی توانیم فرصت مناسبی برای برند
مورددنظررایجاد کنیم ودر ذهن مخاطبان زیادی برنددما جای بگیرد ودر قراردادن
در شبکه های اجتماعی پر طرفدار می توانیم فرصتی خوب برای رشد درآمد وکسب وکار خود ایجاد کنیم.

لینک اینستاگرام نسخه اصلی

متریکس

از دیگر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ایرانی است که کمک زیادی به استارت آب ها می کند.
متریکس یک ابزار تحلیلگر است که نتایج کمپین ها در شبکه های تبلیغاتی
رادر کزارش هایی مشخص وقابل فهم به تبلیغ دهندگان می دهد که کاملا بی طرف است ودور از قضاوت است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا