برندسازی دیجیتال

برندسازی دیجیتال
برندهای بزرگ از ابزار دیجیتال برای برندسازی خود بهره میبرند

برندی که حضور دیجیتالی نداشته باشد مانند خودرویی بدون چرخ میباشد. به این زودی ها هیچ چیز به دست نمی‌آید. در حالی که برندسازی قدیمی «آنالوگ» به طور کامل از بین نرفته است، امروزه کسب‌وکارها برای تثبیت حضور خود در دنیای واقعی به مجموعه متنوعی از ابزارهای برندسازی دیجیتال نیاز دارند.

استراتژی برندسازی خود را با راهنمای ضروری برندسازی دیجیتال نسخه اصلی شروع نمایید. ما همه چیز را از رسانه های اجتماعی گرفته تا سئو و تأثیرگذاران گرفته تا ایمیل بررسی خواهیم کرد تا بتوانید مطمئن شوید که کمپین برند دیجیتالی شما مطابق با انتظارات خواهد‌ بود.

برندسازی دیجیتال شامل موارد بسیار زیادی میباشد. اما آنچه که در ادامه خواهید خواند عبارت است از:

هر آنچه باید در مورد برندینگ دیجیتال بدانید
دیجیتال برندینگ چیست؟
برندسازی دیجیتال در مقابل بازاریابی اینترنتی
9 اصل یک برند دیجیتال موفق

برندسازی اینترنتی
What is digital branding?

برندسازی چیست؟

برندسازی فرآیندی خلاقانه و استراتژیک می‌باشد که به مشتریان بالقوه می‌گوید کسب و کار شما چیست. شما که هستید، اما چه چیزی برای شما مهم خواهد بود؟ چرا آنها باید با شما کار کنند و از شما چه انتظاری دارند؟

پس از شروع یک تجارت یا طراحی اولین محصول، ساختن هویت برند باید اولویت اصلی شما باشد.

برندسازی هر کاری را که انجام می‌دهید و نحوه انجام آن را در یک بیانیه اصلی و به یاد ماندنی خلاصه می‌کند که مردم آن را به خاطر بسپارند و دائماً با تجارت شما مرتبط باشند. به طاق‌های طلایی مک دونالد یا حلقه‌های رنگارنگ المپیک بیاندیشید. حتی یک نماد یا تصویر میتواند تداعی‌های معناداری را به کل جهان منتقل کند. این یعنی برندینگ!

نام تجاری شما بر اساس هویت برند شما، از جمله لوگو، رنگ ها، متن و موارد دیگر ساخته شده اند.
ما فقط از سه اصطلاح مهم استفاده کردیم:

  1. برند
  2. برندینگ
  3. هویت برند

همه آنها به هم مرتبط هستند، اما یکسان نیستند!

برند شما این است که افراد خارج از مجموعه چگونه شرکت شما را درک میکنند.
برندسازی شما فرآیند طراحی و ساخت یک برند منحصر به فرد و به یاد ماندنی خواهد بود.
هویت برند شما از عناصر خلاقانه‌ای تشکیل شده است که در فرآیند برندسازی قرار می‌گیرند – مانند وب‌سایت، حضور در رسانه‌های اجتماعی و لوگو – که پیام، ارزش‌ها و هدف شما را به اشتراک میگذارند.
این سه چیز باید با هم کار کنند. شما یک برند واقعی بدون هویت برند ندارید و اگر برندسازی نداشته باشید هرگز برندی نخواهید داشت.

با پاسخ دادن به این سوالات، برند خود را تعریف نمایید:

  • شما به عنوان یک شرکت کیستید؟
  • چه چیزی شما را از سایر برندها متمایز میکند؟
  • بیانیه ماموریت برند شما چیست؟ چه چیزی به او هدف میدهد؟
  • شما نماینده چه ارزش هایی هستید؟
  • مشتری ایده آل شما کیست؟
  • شناخت و تعیین دقیق اینکه چه کسی هستید اولین قدم برای ایجاد یک برند معنادار است.

 

برندسازی دیجیتال

برندسازی دیجیتال نحوه طراحی و ساخت برند به صورت آنلاین با استفاده از طراحی وب سایت، اپلیکیشن‌ها، رسانه‌های اجتماعی، ویدیوها و موارد دیگر است. برندسازی دیجیتال ترکیبی از بازاریابی دیجیتال و برندسازی اینترنتی برای ایجاد یک برند آنلاین میباشد.

چرا برندسازی دیجیتال مهم خواهد بود؟

خوب، از تلفن‌تان که احتمالاً همین الان در دست دارید نگاه کنید… همه ما همیشه از دستگاه‌های خود استفاده میکنیم. بسیاری از ما از طریق اینترنت با جهان در تعامل هستیم. این امر برای برندها ضروری ست که به مخاطبان دست یابند و مشتریان یکباره را به مشتریان تکراری تبدیل کنند.

برندینگ دیجیتال به هر کسب و کاری امکان میدهد در هر جایی – حتی در کف دست شما – حضور داشته باشد. پس اگر برند کفش مورد علاقه شما در اینستاگرام باشد، قطعا شما از طریق همین شبکه مجازی از آن خرید خواهید کرد!

 

دیجیتال مارکتینگ و برند سازی دیجیتال
تفاوت دیجیتال مارکتینگ و برند سازی چیست؟

بازاریابی دیجیتال در مقابل برندسازی دیجیتال

تفاوت بین برندسازی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ چیست؟ در حالی که برندینگ دیجیتال بر گسترش ارزش و تقویت وفاداری و آگاهی از برند تمرکز دارد، بازاریابی دیجیتال همه چیز در مورد یافتن مشتریان جدید و افزایش فروش است.

شما مدام با تبلیغات در اینترنت مواجه هستید، حتی اگر متوجه آن نباشید. تبلیغات ممکن است به شکل یک اینفلوئنسر اینستاگرام در مورد آرایش مورد علاقه یا یک کوپن پاپ آپ (بنر تبلیغاتی) در یک وب سایت باشد.

برخلاف تبلیغات سنتی، برندسازی دیجیتال با شما صحبت نمیکند. میخواهد با شما تعامل داشته باشد. این بیشتر در مورد ایجاد هویت آنلاین و احساسات مثبت است تا اینکه مردم را به خرید یک بار مصرف وادار میکنید. در اینجا همه چیز را در مورد انواع مختلف بازاریابی دیجیتال بیاموزید.

مزایای برندسازی دیجیتال

حضور دیجیتال به مشتریان احساس ارتباط شخصی با یک شرکت یا محصول را میدهد. برندسازی خوب، روابط با کاربران را تقویت می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا از طریق تعاملات روزمره در پلتفرم‌هایی که قبلاً استفاده می‌کنند، مستقیماً با مشتریان صحبت کنند.

مخاطب را هدف قرار دهید

حضور آنلاین شرکت شما اولین درگاهی است که مشتریان بالقوه میتوانند درباره برند شما بیاموزند و با آن تعامل داشته باشند. برندسازی دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که با هدف قرار دادن گروه‌های مشتریان خاص در پلتفرم‌های آنلاینی که بیشتر استفاده می‌کنند، مخاطبان را محدود نمایید: توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام یا امثال دیگر.

شرکتی مانند Outdoor Voices، یک برند پوشاک ورزشی را در نظر بگیرید. در عرض چند سال آنها هشتگ رسانه‌های اجتماعی خود را ایجاد کردند – #DoingThings، که مشتریان هنگام پوشیدن لباس‌های خود از آن استفاده میکنند. او سبک زندگی آنها را تجسم میبخشد. در حال حاضر بیش از 155000 پست تنها در اینستاگرام حاوی هشتگ #DoingThings است.

هدف قراردادن مخاطب
برندسازی اینترنتی شرکت Outdoor-voices – تصویر از وب سایت نامبرده میباشد.
صدا فضای باز اینستاگرام که کارها را انجام می‌دهند

#انجام_کارها تفاوت بین مصرف کورکورانه یک محصول و احساس بخشی از یک گروه یا سبک زندگی خواهد بود. خرید ساق یا سوتین ورزشی از آنها به شما امکان دسترسی به یک باشگاه دیجیتال عظیم را میدهد. این برای مشتریان بسیار وسوسه انگیزتر از خرید هر نوع لباس دیگر میباشد.

با مشتریان ارتباط برقرار نمایید

برندسازی دیجیتال موفق باعث می‌شود مشتریان احساس کنند که شما مستقیماً آنها را مورد خطاب قرار می‌دهید. به‌ویژه از آنجایی که با همان پلتفرم‌هایی که برای تعامل با دوستان و خانواده استفاده می‌کنند، با آنها ارتباط برقرار میکنید. شخصی و معنادار باشید:

اینگونه مشتریان یکباره را به دنبال کنندگان مادام العمر برند تبدیل میکنید.

در هسته خود، برندسازی دیجیتال باعث ایجاد ارتباط بین یک شرکت و مشتریانش میشود. این میتواند به سادگی یافتن اطلاعات کسب و کار شما در وب سایت شما برای مشتریان یا کمک به آنها برای دریافت سریع خدمات مشتری عالی باشد. در نهایت، برندی که به صورت آنلاین یافت نمیشود، در ذهن مصرف کنندگان مدرن وجود ندارد.

برقراری ارتباط با مشتریان
همواره با مشتریان در تماس باشید

برندسازی دیجیتال مزایای دیگری نیز دارد، مانند پتانسیل «ویروسی شدن» یا دستیابی به مخاطبان زیادی در مدت زمان کوتاه و بدون هزینه.

ساندویچ مرغ بدنام پوپی را بخورید. در عرض چند روز پس از عرضه ساندویچ، این محصول حدود 23 میلیون دلار در تبلیغات آنلاین رایگان به دست آورد فقط به این دلیل که مردم – خبرنگاران، مجریان خبر، کاربران توییتر – آن را به اشتراک گذاشته، پست کردند و پسندیدند. اکنون ساندویچ در اکثر رستوران ها فروخته شده است، که فقط تاثیر و قرار گرفتن در معرض بیشتر به محصول می‌بخشد. این همان تبلیغاتی میباشد که با پول نمیتوان خرید.

9 روش برندسازی دیجیتال موفق

1.لوگو

لوگو تصویری‌ خواهد بود که مشتری ابتدا باید با برند شما مرتبط کند. به دیزنی فکر کنید و گوش موش را ببینید.

لوگوی شما باید با شخصیت و ارزش شرکت، صنعت و مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد. در حالی که طراحی لوگوی شما نباید خیلی متظاهر باشد، اما همچنان باید به اندازه کافی به یاد ماندنی باشد تا تأثیر بگذارد، اما نه آنقدر پیچیده که در انبوه تصاویری که مخاطبان هدف شما هر روز آنلاین می‌بینند گم شود.

لوگو دیزنی
نمونه لوگو شرکت دیزنی

 

ابتدا برند را تعریف نمایید:

آیا مدرن و مینیمالیست هستید؟

یکپارچه سازی با سیستم عامل و قدیمی؟

خنده دار و حواس پرت؟

آیا علامت کلمه ای را تصور میکنید که فقط متن باشد یا چیزی که بیشتر به سمت یک تصویر یا نماد متمایل شود؟

به لوگوهای صنعت مورد نظرتان نگاه کنید تا ببینید رقبای شما چه میکنند. و تئوری رنگ را به خاطر بسپارید: رنگ لوگوی مناسب میتواند شما را متمایز کند و حال و هوای خاصی ایجاد کند. این طرح رنگ باید در تمام مواد برند شما یکسان باشد.

لوگو همچنین باید در همه اندازه‌ها روی تمام مواد برند شما خوب به نظر برسد: سربرگ، کارت ویزیت، بیلبورد.

اما فراموش نکنید: سیستم عامل های دیجیتال به اندازه ها و نمایش‌های خاصی نیاز دارند. شما باید لوگویی طراحی کنید که روی عکس‌های نمایه، عکس های جلد، هدر ایمیل، دکمه های برنامه و موارد دیگر به خوبی کار کند.

لوگو اولین ایستگاه شما در مسیر برندسازی دیجیتال عالی میباشد.

2. سایت

سایت
پیش نیاز ورود به دنیای دیجیتال، داشتن یک وب سایت قدرتمند است

اگر لوگوی شما چهره کسب و کار شما است، وب سایت شما دیجیتال شماست

اگر مشتری بخواهد مکان فروشگاه، ساعات کار، محصولات یا اطلاعات تماس شما را بداند، نمی‌خواهد دفترچه تلفن را بررسی کند. او وب سایت شما را در گوگل جستجو می کند و انتظار دارد همه اطلاعات را در آنجا به سرعت و به راحتی پیدا کند.

وب سایت‌های خوب برای پیمایش آسان و ساده هستند. طراحی را تمیز و با رنگ بندی محدودی که با لوگوی شما مطابقت دارد، از برندسازی منسجم اطمینان حاصل کنید. با فونت پررنگ و خوانا نام برند و جزئیات مهم را برجسته نمایید. صفحات را کوتاه و شیرین نگه دارید و با اطلاعات زیاد کاربران را آزار ندهید. سریعترین راه برای اینکه یک مشتری بالقوه سایت شما را ترک کند، دفن اطلاعات مهم است.

وب سایت شما باید لینک سازی داخلی «قابل خزیدن» داشته باشد. این بدان معناست که افراد و موتورهای جستجو میتوانند به راحتی به تمام اطلاعات نشان داده شده پیمایش کنند. همچنین، محتوا باید به راحتی توسط موتورهای جستجو نمایه شود (در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد) تا محتوای شما در وب گسترده گم نشود.

و در نهایت، مطمئن شوید که وب سایت شما کار میکند. هر لینک، هر دکمه، هر تصویر را بررسی کنید… اشتباهات شما را مبتدی جلوه میدهند.

وب سایت ها برای موفقیت یک برند ضروری هستند و راهنمای نهایی “نسخه اصلی” برای طراحی وب به شما در این امر کمک میکند.

 

3. پیام برند

پیام برند چیزی است که شرکت شما می گوید و چگونه آن را بیان می کند. اگر من یک رستوران صبحانه با بهترین پنکیک زغال اخته در شهر باز کنم، حتماً باید آن را در پیام برند خود نیز ذکر کنم.

پیام باید منعکس کننده کاری باشد که کسب و کار شما به آن اعتقاد دارد و به نیازها و خواسته های فوری مشتریان شما پاسخ دهد.

یک برند موفق باید به این سوالات پاسخ دهد:

  • چه کار میکنی؟
  • منتظر چی هستی؟
  • چرا مهم هستی؟

اگر من این رستوران را داشتم، می‌خواهم پیام برندم این را منتقل کند که من پنکیک بلوبری را بهتر از بقیه درست می‌کنم، صبحانه‌های خوشمزه می‌خورم، و اهمیت می‌دهم چون مکان دنج‌تر و دوستانه‌تری در شهر وجود ندارد!

پیام برند چیست؟

لحن شما باید با کسب و کار شما و خدماتی که ارائه میدهید همخوانی داشته باشد.

برق لب می فروشید؟ بازیگوش و شیک پوش بمانید.

آیا تجهیزات پزشکی می فروشید؟ لحن را کم نمایید و حرفه ای باشید.

همیشه تمام تلاش‌تان را بکنید تا به جای نقاط دردناک، روی نکات مثبت و راه حل ها تمرکز نمایید.

پیام شما باید همه جا یکسان باشد. متن جستجوی کسب و کار شما در گوگل باید با زبان سایت شما مطابقت داشته باشد. به همین ترتیب، مدیران حساب شما باید به همان شیوه ای که در صفحه اینستاگرام یا توییتر خود صحبت میکنید صحبت کنند.

مطمئن شوید که پیام برند شما با مخاطبان آنلاین شما طنین انداز می شود. به طور خلاصه، اگر برند شما در اینترنت است، باید مانند اینترنت رفتار کند. اینترنت روش خاص خود را برای برقراری ارتباط دارد (به عنوان مثال، میم ها، گیف ها، عامیانه) که کسب و کار شما باید در صورت لزوم در رسانه های اجتماعی از آن استفاده کند.

 

4. سئو

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) تضمین می کند که برند شما و پیشنهادات آن به راحتی در موتورهای جستجو پیدا می شود، که یکی از راه های اصلی مشتریان برای یافتن خدمات شما است.

یک مکان خوب برای شروع، دستورالعمل های وبمستر گوگل است که توضیح میدهد چگونه گوگل صفحات را ایندکس و رتبه بندی می کند. در اینجا نکات برتر او وجود دارد:

  • اطمینان حاصل بکنید که می توان با پیوندی از صفحه قابل کشف دیگری به هر صفحه وب دسترسی پیدا کرد.
  • تعداد پیوندهای موجود در یک صفحه را به هزار یا کمتر محدود کنید.
  • صفحات را در درجه اول برای کاربران طراحی بکنید، نه برای موتورهای جستجو
  • به این فکر بکنید که چه چیزی وب سایت شما را مفید و جذاب میکند.
  • با ارائه اطلاعات ارزش افزوده، وب سایت‌تان را متمایز کنید.
  • همیشه سایت را برای لینک های خراب و هک بررسی کنید.

سئو سایت

از ابزارهایی مانند Ubersuggest، Ahrefs یا Keywordtool برای پیدا کردن کلمات کلیدی برای استفاده در متن استفاده کنید و مطمئن شوید که طرح شما (کد وب سایت که داده های صفحه شما را شناسایی می کند) و متا تگ ها (قطعه‌هایی از متن که محتوای صفحه شما را توصیف می کند) هستند، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو باشند.

همچنین، مطمئن شوید که مقدار مناسبی از لینک‌های فعال را در محتوای خود – چه در صفحات داخلی و چه در صفحات خارجی – قرار دهید تا به سایت شما کمک کند در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شود. موتورهای جستجو مانند گوگل همه اینها را در نظر می گیرند و یک وب سایت شلخته تضمین می شود که در گستره وسیع اینترنت گم شود.

 

5. رسانه های اجتماعی

فیس بوک، توییتر، اسنپ چت: تقریباً همه، از جمله پدربزرگ 85 ساله شما، در جایی در رسانه‌های اجتماعی حضور دارند. اگر مشتریان شما آنجا هستند، برند شما نیز باید باشد.

دیجیتال برندینگ

هر پست را با پلتفرمی که در آن نمایش داده میشود، تنظیم کنید. محتوای اسنپ چت سرگرم کننده، سرزنده و با مخاطبان جوان تر خواهد بود. پست های اینستاگرام در تصاویر رشد می کنند و برای دریافت لایک و کامنت طراحی شده اند. توییتر در زمان واقعی کار میکند و به رویدادها و اخبار فعلی واکنش نشان می دهد. فیس بوک کمی از همه چیز و تمرکز بر محتوایی است که نگاهی از پشت صحنه به نحوه عملکرد برند شما ارائه میدهد.

هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی، مانند یک تأثیرگذار فکر کنید: پست‌ها را برای زمان ها و روزهای خاص برنامه ریزی کنید، با نظرات تعامل کنید و به پیام های مستقیم پاسخ دهید.

فراموش نکنید که پیشرفت خود را پیگیری کنید!

ابزاری مانند Hootsuite می‌تواند به کارآمدتر کردن پلتفرم‌های شما و ردیابی تعامل کمک کند، در حالی که گوگل آنالیتیکس به شما نشان می‌دهد که کدام صفحات مشتریان را وادار به انجام اقداماتی می‌کنند و کدام صفحه‌ها عملکرد چندان خوبی ندارند.

اگر می‌خواهید مستقیماً در رسانه‌های اجتماعی بفروشید، ابزاری مانند Shopify می‌تواند به مشتریان بالقوه پیوند مستقیمی به سبد خرید سایت شما ارائه دهد.

Hootsuite میتواند به شما در مدیریت تمام کانال های رسانه های اجتماعی کمک کند.

6. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی باید خوانا و حاوی تعداد زیادی عکس باشند.
با وجود تمام ابزارهای عالی برای بازاریابی دیجیتالی برند‌تان، فراموش نکردن ایمیل های قدیمی سخت نیست. خبرنامه ها راه بسیار خوبی برای دستیابی به مشتریان هستند، به خصوص کاربرانی که از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند.

ایمیل مارکتینگ
اهمیت ارسال ایمیل در برندینگ

ابتدا، فهرست‌های ایمیل جامد پر از «سرنخ‌ها» بسازید که احتمالاً به بازدیدکنندگان و مشترکین وب‌سایت تبدیل می‌شوند. شما این مشترکین را از طریق تبلیغات دریافت میکنید، یا آنها را مستقیماً در وب سایت با قرار دادن یک پنجره بازشو (پاپ آپ) در صفحه فرود جمع آوری میکنید که از آنها میخواهد برای یک خبرنامه ثبت نام کنند.

قبل از ارسال یک ایمیل دایره ای، در مورد آنچه که می خواهید با آن به دست آورید، واضح باشید: تعامل بیشتر؟ روابط موجود را حفظ کنید؟ معرفی محصول جدید؟ هدف شما باید مبنایی برای همه چیز از خط موضوع گرفته تا انتخاب تصویر باشد.

با ایمیل‌های خود گروه‌های مشتریان خاصی را هدف قرار دهید و آنها را با لحنی پر جنب و جوش و جذاب بنویسید که متناسب با نام تجاری شما باشد. تصاویر، ویدیوها و اطلاعات مفیدی را اضافه کنید که نه تنها می‌خواهند محصول شما را بفروشند، بلکه مشتریان را به طور فعال در سبک زندگی برند شما مشارکت می‌دهند.

ایمیل های خود را هوشمندانه برنامه ریزی کنید. ارسال ایمیل های زیاد اغلب یک بلیط درجه یک به پوشه هرزنامه است.

 

7. تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین از قدرت اینترنت برای بازاریابی محصولات شما استفاده میکند. قرار دادن یک بنر در وب سایت دیگر کافی نیست. امروزه ده ها روش برای تبلیغات دیجیتالی وجود دارد. اینها رایج ترین انواع هستند:

  • تبلیغات موتورهای جستجو: این تبلیغات وب سایت شما را به بالای سایت هایی مانند گوگل منجنیق میکند تا مشتریان ابتدا محصول یا برند شما را ببینند.
  • تبلیغات نمایشی: این تبلیغات بنرهای کلیکی هستند که در وب سایت های سراسر وب یافت میشوند.
  • تبلیغ در رسانه های اجتماعی: فیس بوک، توییتر و اینستاگرام راه های مختلفی را برای حمایت از محتوا ارائه میدهند. می‌توانید برای نشان دادن آنها در فیدهای مشتریان پول بپردازید یا یک تأثیرگذار را استخدام کنید تا کاری در مورد شما انجام دهد
  • تبلیغات فید موبایل و دسکتاپ: این تبلیغات اغلب به عنوان “محتوای پیشنهادی” در فید موبایل یا دسکتاپ کاربر ظاهر می شود. آنها احساس طبیعی تری دارند زیرا درست در فید قرار میگیرند و با محتوای بدون پرداخت ترکیب میشوند.
  • تبلیغات هدفمند: آیا تا به حال شده چیزی را جستجو کنید و ده دقیقه بعد تبلیغی برای آن ببینید؟ سپس قدرت تبلیغات هدفمند را از نزدیک می دانید. اینها به مشتریانی دست می یابند که قبلاً به کسب و کار یا خدمات شما ابراز علاقه کرده اند، خواه از طریق گوگل، بازدید از وب سایت شما یا لایک کردن صفحه فیس بوک شما باشد.
برندسازی اینترنتی
محتوا تاثیرگذار است!

8. بازاریابی محتوا

امروزه فقط تبلیغ محصول شما کافی نیست. برای ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار و بازگشتی، تعامل کلیدی است. اینجاست که بازاریابی محتوا وارد عمل میشود. به آن به عنوان جنبه انسانی برندتان فکر کنید.

اگر بازاریابی دیجیتال بر فروش متمرکز است، بازاریابی محتوا بر تعامل از طریق عکس‌ها، ویدیوها، لیست‌های پخش و پست‌های وبلاگ تمرکز می‌کند (مانند چیزی که در حال حاضر می‌خوانید!).

بازاریابی محتوای موفق باید به برند شما علاقه مند شود و مشتریان را با محصولات و پیام شما جذب کند. این به ایجاد اعتماد بین برند و کاربر کمک می‌کند و هدف آن ایجاد روابط طولانی مدت و پربار است. در حالی که بازاریابی دیجیتال مشتریان را با نام تجاری شما آشنا میکند، بازاریابی محتوای موفق باید آنها را علاقه مند نگه دارد و کاربران یکبار مصرف را به طرفداران سرسخت تبدیل کند.

 

9. اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر‌ها می توانند به شما کمک کنند تا یک محصول را با حس انسانیت بازاریابی کنید. طراحی وب سایت توسط هیترون
اینفلوئنسر مارکتینگ نوعی بازاریابی می‌باشد که در آن افرادی با تعداد فالوورهای زیادی درباره برند شما پست می‌کنند. به جای اینکه مستقیماً برای یک گروه مصرف کننده تبلیغ کنید، پیام برند خود را در دستان یک ستاره رسانه اجتماعی قرار می دهید، که سپس به دنبال کنندگان خود در مورد آن می گوید.

طبق یک مطالعه، بیش از 80 درصد از بازاریابان جهانی در سال 2015 کمپین های اینفلوئنسر راه اندازی کردند.

با یک اینفلوئنسر همکاری کنید و برای صحبت در مورد برند هزینه ثابتی را به آنها بپردازید. از آنجایی که آنها پایگاه فالوور و اعتبار خود را در طول زمان ایجاد کرده اند، اکثر اینفلوئنسرها مورد اعتماد فالوورهای خود هستند و میتوانند برای یک برند تبلیغات کنند.

بازاریابی در دستان یک شخص واقعی طبیعی تر به نظر میرسد (حتی اگر آن شخص برای صحبت در مورد یک محصول پول می‌گیرد). اینفلوئنسرها همچنین تمایل دارند محتوای خود را ایجاد کنند، بنابراین پست های حمایت شده با ظاهر پست های قبلی صفحات آنها مطابقت دارد – به علاوه این کار کمتر برای تیم بازاریابی شما است.

با این حال، چند دام وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد. اینفلوئنسرهایی که انتخاب می کنید باید با سبک زندگی تبلیغات برند شما مطابقت داشته باشند.

از آنجایی که اینفلوئنسرها افرادی هستند، ممکن است نظراتی را به اشتراک بگذارند که با شخصیت برند شما مطابقت نداشته باشد، که میتواند به شهرت هر دو طرف آسیب برساند. بنابراین اینفلوئنسر را عاقلانه انتخاب کنید و به وضوح تعریف کنید که چگونه میخواهید مردم در مورد محصول شما صحبت کنند.

 

آموزش برندسازی دیجیتال

 

برای برندینگ خود از روش های دیجیتال استفاده کنید!

استفاده از Digital Branding  فقط فروش کالاهای شما نیست، بلکه ایجاد یک پایگاه مشتری پرشور و وفادار است که نه تنها محصولات شما را می خرند، بلکه به آنها ایمان دارند.

بنابراین: تازه، معتبر و صادق باشید.

امکانات برای برندسازی های دیجیتالی به اندازه خود اینترنت گسترده‌اند

برای دیجیتالی شدن نام تجاری خود به کمک نیاز دارید؟
آژانس دیجیتال مارکتینگ نسخه اصلی میتواند در مورد لوگو، وب سایت و موارد دیگر به شما کمک کند!
برای برندینگ از همین حالا برنامه ریزی کنید!

موفقیت کسب کردنی میباشد نه آرزو!

نویسنده: تیم تولید محتوا نسخه اصلی

از اینکه محتوای مندرج در وب سایت نسخه اصلی را با ذکر منبع منتشر مینمایید سپاسگذاریم.

 

امتیاز خود را ثبت کنید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here