digikala nightmare

کابوس دیجیکالا برای کسب و کارهای اینترنتی

کابوس دیجی کالا:یکی از وسوسه کننده ترین پیشنهاد هایی که این روزها می شنویم،
راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است؛یا توسعه بازار های فروشمان به بستر های مجازی مانند وبسایت فروشگاهی اینستاگرام و…
اما از طرفی دیگر با شنیدن جوابگو نبودن این نوع کسب و کار ها تصمیم بر آن می شود که از این کار صرف نظر کنیم.

کابوس دیجیکالا برای فروشندگان اینترنتی

خاطرم هست وقتی به یک لوازم موبایل (اکسسوری و ویجت) پیشنهاد بازار اینترنتی دادم پاسخ داد:
محصولات ما را دیجی کالا می فروشد و ما دیگر در این بازار شانسی نداریم!
به یاد دو بقالی افتادم که باهم همسایه بودند و هر کدام معتقد بودند روزیشان می رسد، و می رسید.
فروشگاه های اینترنتی زیادی در کنار هم در حال فعالیت هستند و دیجی کالا یکی از این هاست.
پس نمی شود بخاطر بودن سایت ها و فروشگاه های مشابه کسب و کارمان را کنار بگذاریم!
بعلاوه اینکه فروشگاه های اینترنتی زیادی را دیدم که در کسب و کارشان موفق تر بودند.

دیجی کالا بصورت تخصصی کار نمیکند!

وقتی وارد دیجی کالا می شویم، با منوی شلوغی رو به رو می شویم که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را به فروش می گذارد،
پس این نشان می دهد فروشگاه تخصصی در همه زمینه ها نیست.
در کنار این تئوری مد می توانیم با راه اندازی یک فروشگاه تخصصی به مخاطبانمان اطلاعات زیادی از محصولاتمان دهیم و تخصص خود را به نمایش بگذاریم.

کابوس دیجی کالا عرضه و تقاضا

کابوس دیجی کالا:این روزها تقاضای فروش های اینترنتی بالا رفته است و یک فروشگاه نمی تواند جواب تمام کشور را بدهد، از طرفی تخصصی نبودن فروشگاه ها می تواند پوئن مثبتی برای کسب و کار ما باشد به شرط آنکه از تلاش باز نمانیم.

تلاش مستمر موفقیت را به دنبال دارد.
مطمئنا همه این ضرب المثل را شنیدیم:
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی!
راه اندازی کسب و کار اینترنتی یک مدل سرمایه گذاری است که در بلند مدت به درآمد می رسد.
پس اگر در ماه های اول موفق به فروش نشدید؛لطفا بیشتر و مضاعف تلاش کنید،تا بهترین شوید !
البته که برای طی کردن این مسیر طولانی و دشوار نیاز مند مشاوره برای کسب و کارتان هستید.
در این صورت می توانید از مشاوره رایگان تیم نسخه اصلی استفاده کنید.

کابوس دیجی کالا:
تیم نسخه اصلی برای موفقیت شما آرزو نمی کند؛بلکه ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بهترین در صنف کاری خودتان شوید.

اگر بخواهیم برای کسب و کار پلن ساده ای طرح کنیم اینطور نتیجه می گیریم:
– فروش اینستاگرام
– فروش سایت
– تبلیغات صحیح
اما اگر هر کدام از اینها را حساب کنید به این نتیجه می رسید که شما به مشاور نیاز دارید؛کسانی
که سالیان سال در این رشته فعالیت کردند و تجربیات زیادی در حیطه تبلیغات دیجیتال دارند.
بعضا میشنویم که میگویند:
ما به سایت نیاز نداریم و در بستر اینستاگرام فروش خوبی را تجربه می کنیم.
برای این موضوع پیشنهاد میکنم مقاله فیلترینگ اینستا گرام در ایران را حتما مطالعه فرمایید.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

writer:ov team

مقالات اموزشی
H Mira

ایمیل مارکتینگ، آموزش ساخت کمپین ایمیل

ایمیل مارکتینگ، اهمیت، آموزش ساخت کمپین و نکاتی که باید به آن دقت نمود. ایمیل مارکتینگ یک بازاریاب موفق همیشه کمپین های بازاریابی ایمیلی را در سرویس گیرنده ایمیل آزمایش می کند! در هر

Read More »
مقالات اموزشی
H Mira

بازاریاب اینترنتی چیست؟؟

.بازاریاب اینترنتی چیست؟؟ نوشته میرا   بازاریاب اینترنتی-وب استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان در حال افزایش است. در حقیقت ، در سال 2021 بیش از 4.8 میلیارد نفر در سراسر جهان

Read More »
الگوریتم میرا
مقالات اموزشی
H Mira

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: