کسب و کار موفق با ایجاد تمایز و تولید محتوا

تمایز

یکی از مهمترین نیاز های رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود، ایجاد تمایز در این راه است .

چگونه کسب و کارمان را متمایز کنیم ؟!

برند های بزرگ در هر فیلد کاری، همزمان با راه اندازی تیم فروش و راهکار های حرفه ای برای فروش محصولات و یا خدمات خود ،
تیم ویژه ای در خصوص تبلیغات و برندینگ گردآوری می‌کنند،  دقیقا از زمان تاسیس قبل از ورود
یک حسابدار نیاز به دو ترکیب لازم و حیاتی برای بقای خود هستند . یکی تیم فروش ، یکی تیم تبلیغات.

هرچه که این دو به هم وابسته هستند ، تیم تبلیغات و برندینگ به یک شخصیت محوری نیازمند است و آن کسی نیست جز تولید محتوا کن .

چیدمان تیم برندینگ را در مقاله ای مجزا و با ذکر جزئیات وظایفشان به عرض شما خواهیم رساند . اما در اینجا نقش تولیدکننده محتوا را شرح خواهیم داد.

نقش تولیدکننده محتوا

امروزه و تقریبا با شناخت نسبی همگان و اطلاع رسانی ها در فضای مجازی ،
با شغل جدیدی آشنا شده ایم که از آن به عنوان های مختلفی ذکر می‌گردد.
تولید کننده محتوا ، محتوا نویس ، محتوا گذار ، محتوا کار و چند عنوان دیگر که همگی به این مهم اشاره می‌نمایند‌.

لازم یه ذکر که این شغل درست است که در زمان حاضر مطرح شده ،
اما بدانید تاریخچه ای دیرینه دارد . شعر هایی که شاعران در خصوص وصف واقعه و یا دیدن زیبایی هایی از طبیعت

و یا حتی وضع عشق خود می سرودند نیز به نوعی در همین عنوان جای می‌گیرد.

اگر اینجا اجازه داشته باشیم از عنوان ^محتوا نویس^ به جای هر عنوان دیگه استفاده خواهیم کرد.
همانطور که در ابتدا عنوان شد برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود می‌بایست متمایز عمل کنید .
یکی از این وجه تمایز ها استفاده و بکار گیری از محتوا نویس میباشد.

بکار گیری تیم تبلیغات و برندینگ

تیم تبلیغات و برندینگ یک شرکت برای معرفی محصول به همگان نیاز دارد جملاتی در وصف کالا
و یا خدمات خود ارائه دهد . محتوا نویس با فرض داشتن اطلاعاتی مختصر شروع به نوشتن جملات
کامل و در بر گیرنده تمام خصوصیات های آن می‌کند. گاه از منابع همگانی و گاه با علم و دانش قبلی
و همینطور استفاده از ذوق استعدادی و یا اکتسابی خود  برای آن و رسیدن به وجه تمایز قلم بر می‌دارد.

یکی دیگر از فعالیت های این متخصص ، در سئو سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی میباشد.

وقتی میخواهید در صفحه اول سرچ گوگل هویدا شوید و گوگل بات (روبات جستجو گر گوگل) زودتر و قوی تر روی مطالب شما زوم کند ،
می‌بایست مطلبی تازه و جدید در چنته داشته باشید .
خب به موازات حرفه ای بودن در کسب و کار خود و نداشتن وقت لازم و یا حتی برای بدست آوردن مطلبی کامل و مفید ،
در تیم برندینگ و تبلیغات خود می بایست به محتوا نویس مراجعه کنید . این شخص با استفاده از آموخته های تخصصی
خود و کسب اطلاعات حرفه ی شما به دو طریق شروع به تولید محتوا خواهد کرد . طریق اول ، اگر نوع کسب و کار شما
بیش از سطح دانش ایشان باشد می‌بایست با مراجعه به منابع معتبر نسبت به تولید محتوا اقدام نماید.

طریق دوم به این صورت است که این کسب و کار برای محتوا نویس واضح است
و ایشان با اندوخته ی قدرت نویسندگی اش اقدام به نگارش می‌نماید.

نکته حائز اهمیت در مسئله سئو و رنکینگ گوگل همین است .
هر چه محتوا بهتر و قوی تر باشد،  سئو سایت زودتر حاصل می‌گردد.
…..

writer:Mira

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *