سئو

بک لینک وب سایت چیست؟

منظور از بک لینک – که می تواند به عنوان یک لینک ورودی از سایت دیگر ترجمه شود – لینک های ورودی مختلفی است که دامنه متفاوتی را به دامنه ما متصل می کند. آنها توسط وب مسترهای دیگر برای ذکر ارسال شده اند، اگر بک لینک nofollow باشد ارزش سئو ندارد.


تعریف بک لینک: لینک هایی که از وب سایت های دیگر دریافت می کنید. بک لینک ها (یا لینک های ورودی) برای سئو ضروری هستند زیرا باعث بهبود رتبه در موتورهای جستجو می شوند. بک لینک ها به شما اجازه می دهند تا بازدیدهای ارجاع را افزایش دهید.

زیرا این عناصر یکی از مهم ترین عوامل برای موقعیت یابی یک وب سایت در سرویس گوگل هستند. از سوی دیگر، دریافت لینک ها به روشی ناشایست می تواند منجر به جریمه ها و تلفات ترافیکی شود.

لینک های ورودی ارزشمند هستند اما به سختی به دست می آیند. به همین دلیل هر روز سعی می کنید کیفیت بیشتری به محتوای خود بدهید. اما باید یاد بگیرید که از کسانی که به شما لینک می دهند تشکر کنید. به طور خلاصه، در اینجا به این می پردازیم که بک لینک چیست و تکنیک های طعمه گذاری لینک برای چه مواردی هستند.

آنچه در این مطلب می خوانید:

بک لینک (یا لینک ورودی) چیست؟

بک لینک یا لینک ورودی، هایپرلینک هایی هستند که به وب سایت شما وارد می شوند. آنها نقل قول به صفحات وب را نشان می دهند که قادر به هدایت کاربر هستند. آنها در عمل پیوندهایی هستند که یک وب سایت از دامنه های موضوعی دیگر دریافت می کند.

در مقایسه با لینک های داخلی، لینک هایی که به صورت مستقل قرار می دهید، دریافت لینک های دریافتی آسان نیست و به همین دلیل تکنیک های لینک بیلدینگ فعال می شوند تا قابل ذکر باشند. به این ترتیب رتبه صفحه سایت، وبلاگ یا تجارت الکترونیک افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: پنالتی گوگل چیست؟

چند نوع بک لینک وجود دارد؟

معنی بک لینک: لینک ورودی از سایت دیگر به سایت هدف است. اما اگر این تعریف اولین شبهات را برطرف کند، باید ارزیابی کرد که چگونه درج لینک ها و کار انجام لینک سازی سئو انجام می شود. چند نمونه از نقل و ذکر وجود دارد.

  • Nofollow: با ویژگی که مزیت سئو را از بین می برد.
  • Dofollow: برای اهداف موقعیت یابی مفید است.
  • سمی: از سایت های مخرب یا هرزنامه.
  • پرداخت شده: پیوندهایی که در غرامت پولی قرار داده شده اند.
  • Side-wide: پیوندهای ورودی در مناطق ثانویه سایت.
  • پیوند عمیق: پیوند دادن به صفحات یا بخش های عمیق.
  • سرمقاله ها: پیوندهای درونی دریافت شده برای اطلاعات بیشتر.
  • Webgraphy: پیوند به عنوان یادداشت یا نقل قول اضافه شده است.
  • تصویر: نمونه ای از بک لینک درج شده از طریق ویژوال.
  • محتوای تولید شده توسط کاربر: پیوند به انجمن ها یا انجمن ها.

تعریف بک لینک بر اساس ویژگی کد HTML ارائه شده است. علاوه بر rel = “nofollow” عناصر دیگری نیز برای معنا بخشیدن به بک لینک ها وجود دارد. مانند rel = “ugc” برای پیوندهای نظرات وبلاگ و rel = “sponsored” اختصاص داده شده به محتوای پولی و حمایت شده.

نمونه بک لینک وب سایت

منظور از بک لینک چیزی نیست جز بک لینک که ذکر منبع است. فقط به دامنه ای متفاوت از دامنه شما منتهی می شود. در اینجا چند نمونه از بک لینک های ویکی پدیا آورده شده است.

نمونه بک لینک
نمونه هایی از بک لینک با نماد لینک خروجی.

این بک لینک‌ها نشان‌دهنده لینک‌های خروجی برای دامنه مورد نظر، یعنی لینک‌های خروجی هستند. دامنه اینترنتی که آنها را دریافت می کند آنها را به عنوان لینک های ورودی می بیند که بک لینک های مفیدی برای سئو هستند.

چگونه یک بک لینک ایجاد کنیم؟

ساده ترین راه استفاده از متن است. سپس یک کلمه یا گروهی از کلمات کلیدی را انتخاب کرده و یک لینک اضافه می کنید. همچنین می‌توانید بک لینک‌ها را روی دکمه‌های قابل کلیک قرار دهید، گزینه‌ای که توسط وردپرس گوتنبرگ آسان شده است.

بیشتر بخوانید: کلمات کلیدی و پرس و جو

یکی از موارد گزینه ای است که به شما امکان می دهد لینک ها را روی عکس ها یا هر عنصر بصری ثابت دیگری درج کنید. بنابراین تصویر را قابل کلیک می کنید تا به دامنه دیگری برسد. در این صورت گوگل تگ جایگزین یا ALT تصاویر را به عنوان متن لنگر می بیند.

چگونه لینک را در تصویر وارد کنیم؟ ساده: عکسی را که می خواهید قابل کلیک کنید انتخاب کنید و به قسمت ویرایش بروید. در اینجا می توانید متن جایگزین را قرار دهید، مجموعه ای از پارامترها را تنظیم کنید و همچنین تصمیم بگیرید که آیا پیوند ورودی اضافه کنید یا نه، به همین راحتی!

بک لینک تصاویر
روش ساختن بک لینک بر روی تصاویر

می توانید آن را به خود تصویر یا یک URL سفارشی پیوند دهید. با گزینه دوم، می توانید لینک های ورودی به عکس یا تصویر اضافه کنید.

چرا برای سئو به بک لینک نیاز دارید؟

لینک های یک طرفه برای سئو مهم هستند زیرا نظر مثبتی را نسبت به کسانی که آنها را دریافت می کنند به گوگل منتقل می کنند. وقتی یک وبلاگ نویس پیوندی را به صفحات شما وارد می کند، مفید بودن شما را به موتور جستجو منتقل می کند.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت لینک بیلدینگ در وبلاگ

این بهینه سازی خارج از صفحه است. هایپرلینک ها می توانند داخلی باشند، بنابراین به منابع دیگر همان پروژه هدایت می شوند، یا به منابع خارجی اشاره می کنند. در این صورت، هرکسی که این منشن ها را دریافت کند، بک لینک دریافت می کند.

در نتیجه سبب:

  • افزایش بازدیدهای ارجاع برای کسانی که لینک ورودی را دریافت می کنند.
  • اختیارات بیشتر برای دامنه هدف.
  • ارتباط محتوا با هر کسی که پیوند را درج می کند.

گیرنده لینک می تواند ترافیک دریافت کند و بازدید سایت را افزایش دهد و باید مزایای سئو داشته باشد. زیرا در بین فاکتورهای رتبه بندی، ارزیابی مثبت سایر سایت ها از طریق درج لینک های بدون nofollow نیز وجود دارد.

به گفته Moz، رابطه بین رتبه بندی گوگل SERP و لینک های ورودی خوب مهم است. برای این کار باید تلاش کنید تا همیشه منشن های ارزشمندی دریافت کنید. خرید پیوندها توسط قوانین گوگل ممنوع است.

بیشتر بخوانید: معنی SERP در سئو چیست؟

هر کسی که پیوندهای خروجی خوبی درج می کند باید به صفحه مربوط باشد. و کیفیت لینک های خروج از وب سایت را به دقت ارزیابی کنید.

چگونه یک بک لینک به وب سایت شما ایجاد می شود

عناصر تشکیل دهنده یک پیوند به منابع دیگر، در واقع یک هایپرلینک خروجی، اندک هستند. در اینجا یک مثال معمولی از بک لینک آورده شده است:

<a href="https://www.example.ir/">backlink</a>

اگر قبلاً روی ویرایشگر متن وردپرس کار کرده‌اید، احتمالاً از قبل فنونی را می‌شناسید که به شما اجازه می‌دهند بک لینک وارد کنید:

  • عنصر a href.
  • URL مقصد.
  • لنگر متن یا تگ alt.

برای درج پیوند به دامنه دیگری از صفحه وب خود، فقط به کلمه ای که می خواهید به عنوان متن لنگر استفاده کنید بروید، نماد زنجیره را در ویرایشگر متن انتخاب کرده و کلیک کنید. با این کار یک کادر محاوره ای برای URL باز می شود.

نحوه قرار دادن بک لینک در سایت وردپرس

در این مرحله می توانید تصمیم بگیرید که یک سری عناصر اضافی را وارد کنید تا ویژگی های خاصی را به پیوند بدهید. به خصوص در مورد:

  • لینک هدف
  • Nofollow.
  • UGC و حمایت مالی.
  • عنوان.

اولی پیوندی را در یک پنجره مرورگر جدید باز می‌کند و از از دست دادن صفحه ناوبری اصلی خواننده جلوگیری می‌کند.

nofollow یک عنصر تعیین کننده است زیرا به گوگل می گوید که پیوند را برای اهداف سئو دنبال نکند.

به طور مستقیم به UGC و ویژگی های حمایت شده مرتبط هستند که به ترتیب به وجود پیوندهای مرتبط با محتوای تولید شده توسط کاربر و محتوای حمایت شده مربوط می شوند. ارزش آنها برابر با nofollow است

UGC و حمایت های مالی ارزش لینک سازی SEO را خنثی می کنند، اما اطلاعات مفیدی را به گوگل اضافه می کنند. نمونه ای از کد HTML برای درج بک لینک.

<a href="https://www.originalversion.ir" rel="nofollow">Site B</a>
<a href="https://www.originalversion.ir" rel="UGC">Site B</a>
<a href="https://www.originalversion.ir" rel="sponsored">Site B</a>

در یک پیوند می توانید ویژگی عنوان را وارد کنید، یک کپی رایتینگ برای بیرون آوردن یک برچسب با متن زمانی که ماوس مکان نما را از روی بک لینک ها عبور می دهد.

ارزش یک لینک برای سئو چقدر است (بک لینک)

وقتی یک لینک ورودی به منبعی قرار می دهید که برای خواننده مفید است، نه تنها برای نویسنده مقاله سود می برید، بلکه به محتوای خود در اینترنت ارزش بیشتری می دهید.

لینک داخلی فقط یک رشته کد برای پرش از یک صفحه به صفحه دیگر نیست، یا فقط هدف استراتژی سئو شما نیست: یک پیوند هدف نیست، بلکه یک وسیله است.

البته، همه اطلاعات بیشتری می‌خواهند تا بفهمند چگونه می‌توان لینک‌های باکیفیت دریافت کرد. زیرا این مرحله به کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو و افزایش رتبه پیج کمک می کند. اما هرگز نباید فراموش کنیم که پیوند، فرآیند ورود به پیوند ثابت یک وب سایت دیگر، یک وسیله است.

وسیله انتقال فرهنگ، جبران زحمات کسانی که به شما اجازه داده اند به اهداف خود برسید و متنی برای رفع نیازهای خواننده.

ارزش یک لینک از نظر کمیت چقدر است

ایده این است که تعداد زیادی لینک از سایت های بی اهمیت ممکن است ارزش کمتری نسبت به یک بک لینک از یک پورتال معتبر داشته باشند. ارزیابی لینک های با کیفیت یکی از نکات مهم هر استراتژی سئو خارج از صفحه است و بر اساس چند نکته است:

  • سازگاری دامنه و صفحه ای که پیوند می دهد.
  • انکر متنی که لینک روی آن قرار می گیرد.
  • اعتبار دامنه ای که URL شما را ذکر می کند.
  • سرعت دریافت لینک های ورودی
  • ترافیک ورودی از یک پیوند – آیا کیفیت دارد؟

بک لینک با کیفیت رایگان است. گوگل بارها یادآور شده است که هیچ تکنیک معتبری برای خرید لینک های ورودی وجود ندارد. کسانی که بک لینک می خرند ریسک می کنند.

لینک بیلدینگ چیست؟ تکنیک هایی برای ایجاد شبکه ای از لینک ها و افزایش رتبه صفحه یک وب سایت و اعتبار آن از نظر گوگل. هدف: افزایش رتبه و رساندن سایت به جایگاه برتر.

لنگر متن، کلمات برای درج بک لینک

از کلماتی که هیچ تداوم معنایی با موضوع ندارند اجتناب کنید و از کلمات کلیدی که برای شما مهم هستند استفاده کنید. مثال:

برای لغو انکر تکست مانند “بیشتر”، “منبع”، “اینجا بخوانید”. کلمات کلیدی محتوای منبع پیوند شده را توصیف می کنند. بنابراین متن لنگر یک عامل تعیین کننده برای یک بک لینک با کیفیت باقی می ماند.

منطقه سایتی که در آن لینک های ورودی را درج می کنید

بک لینک درج شده در یک پست غنی که به موضوع منبع درج شده اختصاص داده شده است، مطمئناً از نظر گوگل معتبرتر از پیوندهای موجود در نوار کناری است. شاید در ویجتی که نقش یک وبلاگ را دارد. یا حتی بدتر در فوتر.

تبادل لینک: بهتر است از آن اجتناب کنید

چند بار چنین موقعیتی به شما پیشنهاد شده است؟ من به شما لینک دادم و شما آن را به من برگردانید. این یک راه حل ایده آل به نظر می رسد، در واقع گوگل کاملا از این شرایط آگاه است. در راهنمای رسمی که او پیشنهاد می‌کند از طرح‌های پیوند بیش از حد اجتناب کنید، من از روی عادت هرگونه تبادل پیوند را رد می‌کنم.

پاسخ دادن به پیوند دریافت شده با پیوندی دیگر یکی از بدترین راه ها برای تشکر از کسانی است که به ما اشاره کردند. من مخالفتی با این فرآیند ندارم، اما گوگل این کار را می کند:

هر پیوندی که برای دستکاری رتبه سایت یا رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل ایجاد شود، می تواند بخشی از یک طرح پیوند و در نتیجه نقض دستورالعمل های وب مستر گوگل در نظر گرفته شود. این شامل (…) تبادل بیش از حد پیوند (“به من وصل شوید و به شما وصل می شوم”) یا ایجاد صفحات شریک صرفاً برای پیوند متقابل.

developers.google.com

این بدان معنا نیست که شما باید در پیوندها خسیس باشید، بلکه باید همیشه به موضوع وبلاگی که شما را لینک کرده است توجه کنید. بدون اینکه فراموش کنید اگر یک بک لینک از یک دامنه دریافت کنید و به نوبه خود آن را لینک کنید، از نظر سئو ارزش کمتری خواهد داشت.

رتبه صفحه سایت برای داشتن بک لینک با کیفیت

حتی اگر رتبه صفحه دیگر نقطه مرجع برای ارزیابی خوب بودن سایت نباشد، دریافت لینک در یک صفحه با مقادیر بالا (مانند صفحه اصلی) مطمئنا یکی از جنبه های اصلی برای تعیین خوب بودن ارتباط یک سایت است.

تنوع پروفایل لینک های ورودی

از نظر گوگل دریافت بک لینک از منابع مختلف مهم است. هم از نظر دامنه ارجاع دهنده و هم از نظر ماهیت خود پیوند.

به عنوان مثال، این یک فرضیه ملموس است که ذکرهای زیادی با متن لنگر متنی که نام برند و URL را ذکر می کنند، معمولاً بیشتر موارد واقعی و درست است.

بدیهی است که بسیاری از پیوندها به خانه اشاره می کنند. اما همچنین مواردی به صفحات داخلی، منابع مفید، پیوندهایی که از تصاویر خالص شروع می شوند نیز وجود دارد. به طور خلاصه، داستان معمول: نمایه پیوند نباید طبیعی به نظر برسد، اما باید باشد.

تعداد پیوندهای موجود در صفحه: ارزشی که باید ارزیابی شود

یک مفهوم بسیار ساده از انتخاب پذیری: هر چه تعداد لینک های موجود در یک صفحه کمتر باشد، ارزش لینک های موجود بیشتر است. اگر می‌خواهید به یک پیوند لینک بدهید، تمام مواردی را که لازم نیست حذف کنید و اجازه دهید رتبه صفحه متمرکز شود.

Nofollow: آیا بک لینک های نوفالو ارزش دارند؟

استفاده از پیوند های نوفالو در زمانی ارزشمند است که پروفایل لینک های ورودی را به شکل معمول و نرمال برای گوگل بسازد. همه لینک ها نباید فالو باشد!

چگونه از بک لینک ها تشکر کنیم

به جای اهدا یک بک لینک در جواب لینکی که یک وبلاگ نویس برای شما و به رایگان منتشر نموده است از این 5 مورد زیر استفاده نمایید:

اظهار نظر
می توانید با لینک در مورد مقاله نظر دهید. اما نوشتن فقط تشکر برای پیوند دقیقاً بهترین نیست: سعی کنید حتی حداقل ارزشی را برای مداخله خود قائل شوید. در عوض، نظر خود را مانند یک پست مهمان با درج قالب بندی و پیوندها بیان کنید.

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
توییتر یک راه عالی برای تشکر و نشان دادن این است که از این حرکت خوشتان آمده است. اگر نویسنده وبلاگ دارای حساب توییتر است، زمانی که پست را ریتوییت می کنید، کافیست @منشن را با نام او وارد کنید تا مطمئن شوید که مورد توجه قرار بگیرید.

داستان مشابه برای فیس بوک: هنگام اشتراک گذاری در صفحه فن یا دیوار نمایه خود همیشه به یاد داشته باشید که نام شخصی را که شما را با @ پیوند داده است ذکر کنید.

از خبرنامه استفاده کنید
آیا سرویس خبرنامه دارید؟ یک راه خوب برای تشکر از کسانی که به شما لینک می دهند این است: مطمئن شوید که همیشه فضایی در نشریه بعدی برای کسانی که تصمیم گرفته اند کار بازاریابی محتوای شما را در وبلاگ ذکر کنند وجود داشته باشد.

ارسال یک ایمیل
قطعاً خیلی اجتماعی نیست! شاید استفاده از ایمیل زمانی قابل توجیه باشد که قبلاً بین کسانی که پیوند می دهند و کسانی که به آنها پیوند دارند دوستی وجود دارد. یا نیاز به نظری در خصوص خطایی در متن یا خود لینک باشد.

همیشه خوب است که اشتباهات را به صورت خصوصی بیان کنید. به خصوص زمانی که شخصی که این کار را انجام داده است شما را لینک کرده است.

نحوه بررسی بک لینک های ورودی

چگونه بک لینک در سایت پیدا کنیم؟ چگونه می توانم ببینم کسی به من لینک داده است؟ ابزارهای مختلفی برای ارزیابی لینک‌هایی که وارد سایت می‌شوند و همچنین آنهایی که از سایر پورتال‌ها دریافت می‌شوند به منظور ارزیابی لینک‌سازی و درآمد لینک وجود دارد.

این تکنیک ها برای ساختن شبکه و طرح های پیوند به گونه ای است که شبهه ایجاد نکند. بلکه برای به دست آوردن ارتباطات خودجوش. یا بر اساس فعالیت روابط عمومی دیجیتال و سئو. اما این ابزار تحلیل بک لینک چیست؟

  • Seozoom
  • Majestic
  • Semrush
  • Ahrefs

موارد دیگری مانند جستجوگر بک لینک عالی Moz وجود دارد. همچنین می‌توانید روی ابزارهای رایگان سئو مانند Ubersuggest حساب کنید، اما بهتر است با نرم‌افزار سئوی باکیفیت کار کنید.

لینک سازی و کسب درآمد: نحوه دریافت بک لینک

تکنیک های قدیمی لینک بیلدینگ دیگر کار نمی کنند. همین امر در مورد درج پیوندها در دایرکتوری ها، بیانیه های مطبوعاتی و بازاریابی مقاله نیز صدق می کند. امروزه کار بازاریابی محتوا مرتبط با روابط عمومی دیجیتال بسیار خوب عمل می کند.

یعنی؟ من محتوای باکیفیت، مانند کتاب یا اینفوگرافیک ایجاد می کنم، سپس با وبلاگ نویسان علاقه مند تماس می گیرم و برای یافتن بک لینک ها کار می کنم. این همان چیزی است که لینک بیلدینگ در مقیاس انسانی ساخته می شود.

بازاریابی محتوا

اولین قدم برای دریافت لینک های ورودی: ایجاد چیزی خاص است. من در مورد کتاب های الکترونیکی، راهنماهای قابل چاپ، فرم ها، تصاویر رایگان، قالب ها و نمودارها صحبت می کنم. من یک صفحه با 30 عکس رایگان برای دانلود دارم. و من همچنین یک الگو برای ایجاد یک تقویم سرمقاله دارم که می توانید بدون هیچ هزینه ای داشته باشید. فقط یک کلیک برای دریافت آن.

و همکاران از این کار قدردانی می کنند. همین امر در مورد کتاب های الکترونیکی رایگان من که توسط افراد زیادی دانلود و خوانده شده است، صدق می کند.

برای ایجاد وفاداری، گره زدن مردم به برند خود، شناخته شدن و گسترش نام. اما همچنین برای دریافت بک لینک بدون فشار دادن به دست خود، به روشی طبیعی.

روابط عمومی دیجیتال

من برای داشتن پیوندهای ورودی به این روش حرکت می کنم: تحقیقات اولیه برای درک اینکه چه کسی با موضوع من سروکار دارد، تا ایده ای از کار انجام شده توسط رقبا به دست بیاورم. سپس به وب سایت های مختلفی که چنین اسنادی را بررسی می کنند، اطلاع رسانی می کنم.

بنابراین من یک ایمیل خوب با ارائه پیوست آماده می کنم. پیشنهاد گنجاندن در فهرست منابع مشابه و در دسترس بودن من برای بررسی یا مصاحبه.

وبلاگ نویسی

گاهی اوقات برای یافتن بک لینک ها باید حجم جستجوی یک پرس و جو و نتایج ارائه شده در گوگل را با هم مقایسه کنید: اگر یک جستجوی آموزنده است اما صفحات فاقد، کیفیت سطحی و نه چندان دقیق هستند، جایگاه خاصی پیدا کرده اید.

این به ویژه برای مطالب و آموزش های سنگ بنا کار می کند. آنچه اغلب کمبود دارد دانش اولیه است: همه مقالات پیشرفته می نویسند و هیچ کس راه حل های به روز و قابل توجهی برای شروع تعاریف ارائه نمی دهد.

به همین دلیل است که این محتوا را در تقویم تحریریه قرار دادم: من عاشق راهنماهای دقیق و مقالات بسیار عمیق هستم که به یک موضوع اساسی اختصاص داده شده است.

فهرست منابع

لیست منابع برای کسانی که در یک صنعت کار می کنند همیشه کار می کنند. اما فقط در صورتی که بتوانید کار خارق العاده ای انجام دهید: قرار دادن دو یا سه پیوند در کنار هم بی فایده است، به خصوص در بخش های رقابتی. و اکنون یافتن مداری که نتواند خود را چنین تعریف کند دشوار است.

مطالعه موردی

یکی از روش های دریافت بک لینک: انتشار مطلبی دقیق و مفید است. همکاران بسیار دوست دارند، من به شما اطمینان می دهم. اگر بتوانید یک مطالعه موردی با پیش فرض، توسعه و نتیجه گیری را روی کاغذ دیجیتال قرار دهید، چیزی قدرتمند خواهید داشت.

برای ساختن ویدئوها، مصاحبه ها، پادکست ها و هر چیزی که برای شفاف سازی لازم است سرمایه گذاری کنید. مردم اعداد می خواهند و شما باید این تجربه را به یک مقاله تبدیل کنید. درست مانند پستی که در مورد موقعیت صفر در گوگل انجام دادم و لینک ها رسید.

اخبار

زمان‌بندی همه چیز در ساخت لینک است، از طریق زمان‌بندی خوب می‌توانید روندهایی را که بحث‌ها را مطرح می‌کنند، رهگیری کنید. و به شما امکان می دهند بک لینک ها را پیدا کنید. چگونه این اتفاق می افتد؟ مورد اول: شما می توانید منبع باشید.

اگر خبر جالب باشد، می توانید انبوهی از لینک های ورودی داشته باشید، اما قرار گرفتن در مسیر درست آسان نیست. به شما اطمینان می دهم که از روزنامه های سراسری (بعضی از نوفالوها) نیز لینک هایی خواهد رسید.

وبلاگ نویسی مهمان

خرید بک لینک اشتباه است. اما چگونه می توانید لینک های ورودی دریافت کنید؟ یکی از موثرترین تکنیک ها وبلاگ نویسی مهمان است: توانایی انتشار محتوای با کیفیت در سایت های مرتبط و با لینک مرجع به منبع شما.

در واقع، حتی در این مورد، گوگل (با مت کاتز) هشدارهایی را راه اندازی کرده است و تاکید می کند که استفاده گسترده از پست های مهمان با کیفیت پایین می تواند منجر به جریمه شود. با این حال، یک پست مهمان خوب برای ایجاد لینک در سئو مفید است.

سوالات و پاسخ های سریع در مورد بک لینک ها

بک لینک برای سئو چیست؟

لینک های ورودی که به وب سایت شما اشاره می کنند و از پورتال های دیگر می آیند. آنها فاکتورهای مفیدی برای تأثیرگذاری بر رتبه در سرپ و رسیدن به مقام اول هستند.

نحوه ایجاد بک لینک

برجسته کردن یک کلمه (انکر تکست) و درج لینک با ویرایشگر وردپرس. همچنین می توانید پیوندی را روی یک دکمه قابل کلیک یا روی یک تصویر درج کنید.

بک لینک برای چیست

در وهله اول برای رسیدن به یک منبع، یک سایت جالب، یک مرجع برای تایید اطلاعات. سپس برای موقعیت یابی و همچنین برای افزایش بازدید و اعتبار دامنه ارجاع ارزش سئو دارد.

چگونه بک لینک های یک وب سایت را ببینیم

اگر می‌خواهید لینک‌های ورودی وب‌سایت خود را کنترل کنید، می‌توانید از کنسول جستجوی Google استفاده کنید که بخشی به لینک‌های ورودی و همچنین برای لینک‌های داخلی اختصاص دارد. سپس ابزارهای خاصی مانند Ahrefs، Semrush، Majestic، Moz و Seozoom نیز وجود دارد.

چگونه تعداد لینک ها را افزایش دهیم؟

تکنیک های مختلفی وجود دارد که به شما امکان می دهد بک لینک های جدید پیدا کنید. شما می توانید روی تکنیک های لینک سازی (تبادل لینک ها، دایرکتوری ها، بیانیه های مطبوعاتی، PBN ها، لینک های شکسته در صفحات دیگر) یا کسب لینک (بازاریابی محتوا، روابط عمومی دیجیتال) کار کنید، اما مراقب مجازات های پنگوئن گوگل یا دستورالعمل های مربوط به طرح های لینک های خروجی و ورودی باشید.

آیا آماده دریافت لینک های ورودی خود هستید؟

آیا این راه حل ها برای همه صدق می کند؟ نه، در برخی موارد محتوا کافی نیست و کسانی که با حرفه ای متفاوت با لینک سازی سروکار دارند وارد بازی می شوند.

اما یک چیز را می توانم بگویم: با این روش می توانید در دریاهای آرام قایقرانی کنید و به اصل گوگل احترام بگذارید، لینک ها باید همیشه طبیعی باشند.

امتیاز خود را ثبت کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا