افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ
در ابتدای متن به چگونگی افیلیت مارکتینگ و این که افیلیت مارکتینگ چیست و

آشنایی و ذکر نکات لازم در این زمینه خواهیم پرداخت.

افیلیت مارکتینگ به معنی همکاری نمودن در خرید و فروش، به عنوان یکی از روش های

جدید بازاریابی در کسب و کار های آنلاین و همچنین سنتی شناخته می شود .

در این روش از بازاریابی، کسب و کار ها و صفحات فروش آنلاین با بستر های تبلیغاتی و

رسانه های فعال، اقدام به همکاری می کنند،

تا در جهت فروش محصولات، کالا و یا خدمات خود به سودآوری برسند .

بازاریابی ارجاعی

این روش از بازاریابی را شاید با عنوان بازاریابی ارجاعی نیز به یاد بیاورید، که از گذشته تا

به حال در بازار سنتی نیز وجود داشته و به وضوح به چشم آمده است .

به کار گیری این روش از فروش در بستر اینترنت و فضای مجازی برای کسب و کار های

آنلاین بسیار موثر واقع گشته است و سبب سود آوری خوبی برای دو طرف معامله خواهد

شد .

شما با بهره مندی از این نوع روش همکاری فروش با استفاده از تبلیغات می توانید نوعی

سرمایه گذاری برای برند و کسب و کارتان انجام دهید .

این تبادل تبلیغات و یا همان افیلیت مارکتینگ محدود به شبکه های اجتماعی و بستر

اینترنت نمی شود و در سطح شهری و تلویزیون نیز ممکن است صورت گیرد .

در این روش موثر، دیگر نیازی به مشاجره و بحث و گفت و گو و همچنین حساب و
کتاب های ناقص و گنگ و در گیری های اقتصادی نیست .

به این صورت همه چیز واضح خواهد بود که تمام داده ها و رخ داد های پیش آمده از طرف مخاطب و یا مدیریت در صفحه مورد نظر ثبت گشته و در دسترس می باشد .

پس هیچ ریسکی از جهت گم شدن سرمایه شما وجود ندارد و به میزان متغیری باز دید کننده و مشتری جذب خواهد شد .

این روش مطلوب و مورد استفاده کاربران اینترنتی و همچنین صاحبان مشاغل آنلاین بوده است و خواهد ماند .

صنعت پر طرفدار افیلیت مارکتینگ به منبعی پر آمد برای دو طرف معامله تبدیل گشته است .

به افرادی که در زمینه کسب و کار آنلاین فعالیت می کنند، اما از روش افیلیت مارکتینگ

بهره مند نگشته اند، پیشنهاد می شود حتما از این روش استفاده نمایند .

این روش برای فروشندگان و مشاغل در بستر اینترنت برای هر نوع کالا، محصول و خدماتی مورد تایید و کار آمد خواهد بود .

امروزه در تمامی نقاط جهان این روش شناخته، مورد استفاده می باشد .

همان طور که در زندگی روز مره خود مشاهده می کنیم و شاهد هستیم، بازار سنتی و

بازار آنلاین در کنار هم شاهد فعالیت برندها و تولید کنندگان فراوانی در هر زمینه می باشد.

فعالیت در بازار رقابتی امروز، در هر زمینه ای که باشد با دشواری هایی همراه است .

استفاده و به کار گیری از روش های موثر هم چون افیلیت مارکتینگ از روش صحیح می

تواند شانس شما را برای متمایز شدن افزایش داده و تعداد مخاطبان تان را بیش تر کند.

برای دیده شدن و افزایش میزان سود آوری و فروش استفاده از روش افیلیت مارکتینگ گزینه بسیار خوبی خواهد بود .

افیلیت مارکتینگ

تاریخچه افیلیت مارکتینگ در بازار خرید و فروش

تاریخچه افیلیت مارکتینگ به زمانی بر می گردد که چیزی به اسم اینترنت وجود نداشت

و بشر از سیستم های هوشمند استفاده نمی کرد .

اما در این شرایط و زمان با ابداع و به کار گیری روش افیلیت مارکتینگ در بازار خرید و

فروش، صنایع اقتصادی و تولید کنند گان و فروشندگان کوچک و بزرگ به سود قابل توجهی

دست یافتند .

هیچ شرکت و برند موفقی نبود که در آن زمان از این روش تبلیغاتی دور مانده باشد .

به مرور زمان و ورود به چند دهه اخیر که اینترنت و فضای مجازی به جزئی جدایی نا پذیر

از زندگی بشر تبدیل گشت نیز افیلیت مارکتینگ نقش خود را در بازاریابی حفظ کرده و

البته گسترده تر هم شد .

با استفاده و به کار گیری افیلیت مارکتینگ تمامی آمار ها و داده های مربوطه، از جمله زمان مشخص و دقیق خرید و فروش،

موقعیت جغرافیایی کار بران و تمامی رخ داد ها تغییرات اعمال شده بدون اشتباه ثبت می شوند .

به طور معمول نرخ مشخص و ثابتی برای افیلیت مارکتینگ و تعاملات تبلیغاتی وجود دارد

و یا در برخی از موارد تبلیغات به صورت تبادل رخ می دهد .

دیگر نوع نرخ افیلیت مارکتینگ که اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرد نوع در صدی آن

است که در این مورد نیز با به کار گیری خلاقیت هایی می توان به سود آوری بسیار بهتری

دست یافت .

نکات قابل توجه و مهم در صنعت افیلیت مارکتینگ

ایجاد زمینه برای همکاری :

امروزه بیش تر شرکت ها و سایت های فعال در زمینه بازاریابی آنلاین از روش پرداخت به ازای کلیک ppc استفاده می کنند .

استفاده از این روش ها یعنی پرداخت کلیک ppc و یا روش های مشابه دیگر ممکن است

شامل ریسک هایی برای مخاطب باشد و در اغلب موارد قابل اعتماد نیست.

اما استفاده از افیلیت مار کتینگ ، نسبت به روش های دیگر بهتر بوده و پیشنهاد می شود .

همان طور که از نام فضای مجازی مشخص است و پیش از این مشاهده شده و هم چنان نیز به چشم می خورد،

بازدید های فیک و غیر واقعی از طریق افراد استخدام شده و یا ربات ها می باشد که فضای

غیر واقعی و غیر سود آور را برای مخاطب ایجاد خواهد کرد .

با توجه به مشاهده متعدد این روش و بالا رفتن تعداد باز دید غیر واقعی خط مشی ها و

مقرراتی در این زمینه وضع شد که تا حدی از میزان تخلف ها در این زمینه کاسته است .

مهم ترین اساس در زمینه بازار یابی آنلاین و استفاده از روش افیلیت مارکتینگ، اعتماد

به شرکت و یا فرد مقابل است یعنی با انجام افیلیت مارکتینگ این اطمینان را بیابید که

بهترین بازده و سود آوری را از طریق این کار به دست خواهید آورد .

برای در یافت نتیجه بهتر پیشنهاد می شود قبل از شروع کار با عقد قرار داد به صورت

قانونی از بروز مشکلات و مسائل پیش رو جلو گیری نمایید .

امتیاز خود را ثبت کنید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here