مشاور تبلیغات

مشاور تبلیغات-کانون تبلیغاتی نسخه اصلی

 

مشاور تبلیغات-کانون تبلیغات نسخه اصلی:مشاورین تبلیغاتی مسیر موفقیت و پیشرفت

در کسب و کار می توانند،گامی موثر برای رسیدن به اهداف ما درنظر داشته باشند.

یک سازمان،هنگامی نیازمند به مشاوره برای تبلیغات کسب و کار خود دارد که مسیر

دستیابی به اهداف خود را ندارد و اهداف مشخص و تعیین شده ای را در نظر نگرفته است.

یک تیم مشاوره تبلیغات با ایجاد رویکرد هایی مناسب به ساخت،تولید و ارائه محتوا برای

مخاطب های خود،می پردازند.

کیفیت رسانه و محتوا های انتخابی نقش مناسب و موثری در استقبال عموم مردم از تبلیغات

سازمان ها دریافت می کند،به شیوه ای که انتخاب نامناسب و اشتباه در این مورد می تواند

منجر به از دست رفتن منابع و سرمایه های سازمان شود.

مشاور تبلیغات چه کسی است؟

مشاور تبلیغات،با تحقیقات و پژوهش هایی که در خصوص کسب و کار دارند،می توانند با

راهکار هایی عملی جهت رونق کسب و کار و بهبود فرآیند های تبلیغاتی پیشنهاداتی را به سازمان ها ارائه دهند.

وظایف مشاورین تبلیغاتی در خصوص سازمان ها،تحلیل اطلاعات آماری و مشاهداتی تجربی می باشد

که به منظور پیشنهاد راهکار های تاثیرگذار در فرآیند تبلیغات را عهده دار است.

درواقع مشاورین تبلیغاتی افراد یا سازمان هایی هستند که توسط کسب و کار ها برای ارائه خدمات به

صورت کوتاه و یا بلند مدت دعوت به همکاری می شود.

مشاورین ماهر و مجرب بعد از اتمام گفتگو با مدیران کسب و کار و بررسی سازمان های مورد نظر به

تعیین بودجه و تدوین برنامه های تبلیغاتی ، با توجه به نیاز های مخاطبان و مشتریان،ویژگی های محصولات

و خدمات اهداف سازمانی می پردازد.

علاوه بر اینکه  می توان مسئولیت های اجرا و طراحی برنامه های تبلیغاتی ، نظارت بر تولید و ساخت محتوای تبلیغاتی یا انتخاب رسانه تبلیغاتی و مناسب را بر عهده مشاور تبلیغاتی سازمان قرار داد.

مشاورین تبلیغات در خصوص برنامه های بازاریابی ،روابط عمومی ،ارتباطات و تبلیغات سازمان می توانند برنامه ریزی و تصمیم گیری می  نماید.شما با بهره گیری از توانایی های یک مشاور گام بسیار مهمی در جهت پیش گرفتن از رقبا خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تبلیغات می توانید مقاله تیزر تبلیغاتی و نویسنده تبلیغاتی را نیز بخوابید.

وظایف مشاور خوب چیست؟

  • شناخت شرایط سازمان و تهیه گزارش شناخت از محصولات، خدمات و کمپانی طرف قرارداد
  • برنامه ریزی و اجرای برنامه های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز سازمان ها در حوزه تبلیغات و برندسازی
  • طراحی یک برنامه تبلیغاتی ( تقویم تبلیغاتی ) برای ساختارمند کردن برنامه های تبلیغاتی
  • تعیین بودجه بندی مناسب در شرایط سه حالت خوش بینانه، عادی و سختگیرانه، برای تقویم تبلیغاتی یاد شده.
  • طراحی یک برنامه اجرای (Action Plan ) قابل استفاده برای اجرای دقیق کمپین ها و برنامه های تبلیغاتی
  • پیش بینی و طراحی کمپین های تبلیغاتی در تقویم تبلیغاتی به فراخور نیاز
  • انتخاب پیمانکاران تبلیغاتی و نظارت بر عملکرد آنها برای عینیت بخشی هرچه بیشتر به برنامه های تبلیغاتی طراحی شده.
  • گزینش رسانه های اثربخش تبلیغاتی با توجه به میزان نرخ تبدیل و قیمت در زمینه رسانه های دیجیتال و رسانه های سنتی
  • آموزش پرسنل کارفرما در حوزه تبلیغات و کمک به استخدام نیروهای مدنظر در این حوزه
  • و در نهایت، مشاور تبلیغات وظیفه تسهیل فرآیند سنجش اثربخشی تبلیغات را از طریق گروه های تحقیقات بازار فراهم می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تبلیغات،می توانید مقاله،مشاور فروش کیست و چه ویژگی هایی دارد را بخوانید.

خصوصیات مشاور تبلیغات

  • او باید فردی برون­گرا و اجتماعی باشد – مشاور تبلیغات
  • ذوق و ابتکار عمل داشته باشد
  • در برقراری ارتباط، حرفه­ای، توانا و مسلط باشد
  • اعتماد به نفس بالایی داشته باشد
  • خوش سر و زبان و صبور باشد
  • در انجام کار، پشتکار و همت داشته باشد و به آسانی تسلیم نشود
  • به یادگیری و مطالعه جدیدترین روش­های تبلیغاتی روز دنیا علاقمند باشد

 

اگر به صورت کلی به این امر بنگریم تبلیغات صد در صد لازم و ضروری نیست مگر اینکه ما بخواهیم در کارمان سود دهی بیشتر ویا فروش بیشتر محصولات را داشته باشیم.
در این صورت ما نیاز به یک مشاور تبلیغاتی داریم
مشاور تبلیغاتی چه کاری انجام می دهد؟
یک مشاور تبلیغاتی بااستفاده از ایده های مناسب و هدفمند کردن بودجه و میزان هزینه ی مصرف شده در تبلیغات در راستای فروش بهتر وسود دهی بیشتر تلاش میکند.
یک مشاور تبلیغاتی درک کاملی از کسب و کار مشتری مورد نظر خود به دست میاورد وبا توجه به اطلاعات به دست آورده اقدام به تبلیغ برای مشتری میکند
مشاور تبلیغاتی روزنامه ها ، تلویزیون، سایت های شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین..را بررسی می نیازها ی مشتری را در نظر گرفته وبا استفاده از خلاقیت از گزینه های مناسب برای بازار یابی مشتری استفاده میکند.
شما باید با تحقیق و تحلیل بازار به هدف نزدیک شوید و این برادر نظر بگیرید که میشی شما چطور با مخاطب ارتباط برقرار میکند وبرای بهتر شدن آن تلاش کنیم با تبلیغات درست پای متوسط مخاطب شنیده می شود و مخاطب با آن ارتباط بر قرار می کند.
وظایف و مسئولیت های مشاور تبلیغاتی
به وجود اوردن استراتژی های تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف مناسب و مرتبط با کسب وکار
فراهم کردن زمینه مناسب برای امین های تبلیغاتی و فضانورد نیاز برای بازار یابی
مدیریت و تایید آگهی ها به صورت مرادی
تعیین لیستی از مشتریان و شرکت ها با توجه به در آمد زایی وبازدهی انان
باید در تبلیغات تمام قوانین شرکت دنبال شود
به وجود اوردن روابط کاری عالی و قوی با مشتریان و فراهم کردن خدماتی عالی برای مشتریان
تهیه ی سفارشات و پیشنهاد های فروش مشتریان
شرکت در جلسات مربوط به بازار یابی تبلیغاتی
توسعه دادن فروش محصولات به صورت خرده فروشی
توصیه برای ایجاد محصولات بهتر برای مشتری و درک نیاز های مشتری
تاثیرات داشتن مشاور تبلیغاتی در مسیر موفقیت
داشتن یک مشاور حرفه ای تبلیغاتی میتواند به شرکت ها کمک کند تا در مسیر موفقیت حرکت کنند شرکتها باید بدانند که داشتن یک تبلیغات موقر ودرست برای ان ها مانند سرمایه گذاری عمل میکند وبرای اینکه راه و روش درست تبلیغات حرفه ای انجام شود یک مشاور تبلیغاتی نیاز دارند
مشاور تبلیغاتی با دادن مشاوره به مشتری خود و معرفی ابزار مناسب تبلیغاتی به مشتری ونیز ارائه ی یک قیمت تخمینی به مشتری میزان هزینه را به مشتری می گوید.
بعد از تبلیغات مشاور تمام ابعاد آن را بررسی می کند و نقاط ضعیف را بررسی کرده وکاستیها را برطرف میکند و نقاط قوت آن را حفظ کند تاثبات در بخش های مختلف به وجود اید
مشاور تبلیغاتی توانمند با تسلط به حوزه های مختلف بازار ومدیریت ،دقیق پیش می رود و هدفش از تبلیغات کامل کردن ابزارهای ارتباطی یکپارچه ی بازار یابی است
یک مشاور تبلیغاتی موفق کیست؟
مشاور تبلیغاتی با استفاده از دانش خود ،روش های تبلیغاتی را براساس تجربیات موفق خود برای کسب و کار برنامه ریزی میکند.
تبلیغاتی هدفمند که به وسیله افراد متخصص انجام می شود با کمترین هزینه های ممکن وبرای ایجاد سود دهی بیشتر در کسب وکار وفروش بیشتر
مشاور تبلیغاتی پیشنهاد ها رادر قالب کمپینگ ها و طرح های تبلیغاتی با شرکت ارائه می دهد مون های تبلیغاتی را ترسیم می کند و خروجی بازدهی ها را ترسیم می کند و بودجه ی لازم برای طرح را تعیین می محرومند زمان لازم برای اجرای طرح را تعیین می کند و صاحبان شرکت برادر نظر گرفتن شرایط وبررسی طرح با مشاور همکاری می کنند.
یک مشاور تبلیغاتی باید ویژگی های شخصیتی داشته باشد و باید دارای روحیه ای خلاق وپر انرژی داشته باشد باانگیزه و اعتماد به نفس زیاد کار ها را دنباله گیری کند ودر کارهای دارای روحیه ی رقابتی باشد.
یک مشاور تبلیغاتی باید با استفاده از یک مشاوره تبلیغاتی حرفه ای باید منابع و فرایند بازار یابی را تقویت کند و سپس بین تیم خدماتی و منابع بازار یابی و فروش هماهنگی های لازم را ایجاد کند.
یکی از ویژگی‌های که یک مشاور را حرفه ای می کند این است که بتواند یک مشاوره ی تبلیغاتی در زمان محدود با بودجه ی محدود انجام دهد بتواند نتیجه ی خوب و قابل قبول به دست بیاورد.
زمان وبودجه هر دو از عواملی هستند که در همه ی موارد محدود است و مشاور باید بتواند با زمان وبودجه ی محدود در مشاوره ی تحقیقاتی به نتیجه و باز دهی مناسب دست پیدا کند و حرفه ای باشد.

writer:ov team

تبلیغات رایگان
برندینگ در ایران
mr.web

تبلیغات رایگان

تبلیغات رایگان برای همه مامورد توجه قرار می گیرد. تبلیغات رایگان:تبلیغات در لغت نامه به معنی محلی برای توجه عمومی به موضوع مورد نظر از

Read More »
 دور کاری
مقالات اموزشی
mr.web

 دور کاری وفریلنسرینگ

دور کاری وفریلنسرینگ به چه معنی است؟ فریلنسرینگ و دور کاری یعنی: کار کردن از راه دور، دور کاری به معنی انجام کار خاصی نیست

Read More »
استارت آپ
کسب و کار
mr.web

استارت آپ

استارت آپ استارت آپ را در فارسی به کلمه شرکت نو پا ترجمه کرده اند. استارت آپ به فعالیتهای گفته می شود که در حوزه

Read More »
جملات انگیزشی
کسب و کار
mr.web

جملات انگیزشی

جملات انگیزشی جملات انگیزشی:در هر لحظه از زندگی ما می توانیم دارای حالات روحیه متفاوتی باشیم. وقتی که یرسار ار انرژی هستیم وانگیزه ی کافی

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: