کمپین تبلیغاتی | بهترین کمپین تبلیغاتی کدام است

کمپین تبلیغاتی

این روزها اسم کمپین تبلیغاتی را زیاد شنیده ایم. تا به حال شنیده اید که فلان شرکت یک کمپین تبلیغاتی ده میلیاردی اجرا کرده است. اجرای این نوع کمپین ها نیازمند هزینه های بالایی است. در این مقاله می خواهیم شما را با زبانی ساده با این نوع کمپین ها آشنا کنیم.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین به معنی جمع و گروه است. اگر موضوع بحث یک گروه و یا یک جمع در مورد روش های مختلف تبلیغات باشد، می توانیم این گروه را کمپین تبلیغاتی بنامیم. حالا در نظر بگیرید که اعضای این کمپین:

  1. ایمیل مارکتینگ
  2. بازاریابی تلفنی
  3. تبلیغات محیطی
  4. سئو و تبلیغات در گوگل
  5. بنر تبلیغاتی (تبلیغات کلیکی)
  6. تبلیغات ویدئویی و غیره

هستند که در مورد یک موضوع مهم صحبت می ‌کنند. این ‌موضوع می‌تواند در مورد قانع کردن مشتریان به خرید باشد. کمپین تبلیغاتی ساخته ‌شده از چندین نوع فعالیت تبلیغاتی مختلف است که به ‌صورت هم ‌زمان و یکپارچه پیام تبلیغاتی شما را به مخاطبان هدف می ‌رساند.

مطالعه بیشتر: پرسونا

هدف کمپین های تبلیغاتی

این نوع کمپین ها هدف های مختلفی را دنبال می کنند. ممکن است در مورد هدف کمپین افزایش فروش یک شرکت و یا یک محصول خاص باشد. حتی می توانند با هدف برند سازی و افزایش آگاهی مشتریان فعالیت کنند. بار ها مشاهده کردده اید که وقتی در حال تماشای تلویزیون و یا چک کردن اینستاگرام هستید تبلغیات خاصی برای شما نمایش داده می شود. این مووضع به معنای قرار داشتن در کمپین تبلیغاتی است.

کمپین تبلیغاتی

این کمپین ها از راه کارهایی مانند:

  • تبلیغات موبایلی
  • تبلیغ در سطح اینترنت
  • شبکه های اجتماعی
  • تلویزیون و رادیو

برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

اگر شما از اینستاگرام برای تبلیغ محصول و یا خدمات خود استفاده می کنید در اصل از یک تاکتیک بازاریابی استفاده کرده اید. اما اگر تبلیغات خود را علاوه بر شبکه های اجتماعی به ایمیل، تلویزیون و رادیو و حتی بنر های سطح شهر سوق دهید، در واقع از بنر های تبلیغاتی استفاده کرده اید.

چرا از کمپین تبلیغاتی استفاده می کنیم؟

برای پاسخ به سوال چند مورد را بررسی می کنیم که چرا شرکت ها با توجه به هزینه بالای کمپین ها از آن استفاده می کنند.

افزایش گسترده مخاطبان

مهم ترین دلیلی که باعث می شود به سمت تبلیغات کمپینی برویم این است که مخطبان بیشتری قادر به تماشای ما هستند. با استفاده از این روش می توانید علاوه بر مخطبان شبکه های اجتماعی، افرادی که پای تلویزیون هستند را نیز جذب کنید.

برند سازی

استفاده از کمپین های تبلیغاتی به دلیل گسترده بودن فضای تبلیغات در آن ها این کمک را به شما می کند تا بتوانید برند خود را قدرتمند کنید. هر چه مخطبان بیشتری شما را بشناسند، برند شما شناخته تر و دارای اعتبار بیشتری می شود.

اگر به تبلغات شرکت های بزرگ توجه کنید میزان موفقیت آن ها را از این کمپین ها می بینید. استفاده از تبلیغات گسترده و عمومی این امکان را فراهم می کند تا کسب و کار قدرتمندی داشته باشید.

 

 

امتیاز خود را ثبت کنید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here