مشاور تبلیغات

مشاور تبلیغات

مشاور برندینگ و تبلیغات:از همان لحظه تولد، حداقل یک نفر مشاور و راهنما کنارمان است.
فکر کنید مادر، به بچه‌ی خود خوردن و آشامیدن را یاد ندهد، آن کودک به علت عدم آگاهی از خوراکی های ممنوعه، چه اتفاقی برایش خواهد افتاد!؟

مشاور برندینگ و تبلیغات کیست!؟مشاور تبلیغاتی

برخی از افراد حال به واسطه تحصیل ویا استعداد، قادر به ارائه کالا ویا خدماتی چه در چهارچوب تولید ویا خرید و فروش هستند.
در هر صورت سرمایه‌ای برای شروع کسب و کار خود دارند، اما آن کسی موفق خواهد بود که شناخت کافی به بازار، تبلیغات و برندینگ محصول خود داشته باشد.
فرض کنید که شخصی می‌تواند محصولات غذایی تولید کند، مثلا ماکارونی. خب بعد از مهیا کردن تمامی تجهیزات مورد نیاز، مانند کارخانه، خط تولید،
تجهیزات بسته بندی و مسائلی این چنین، حال نوبت این فرا رسیده که محصول تولیدی خود را چگونه روانه بازار کند!

محصول تولیدی خود را چگونه روانه بازار کنید؟

در گذشته، شخصیت های زیادی توانسته‌اند تا با تولید یک محصول، بتوانند در بازار، برند سازی کنند و به موفقیت در کسب و کار خود برسند.
آنها سواد بازار را نداشتند ولی با چند شانس کوچک و با کمک توانایی های بزرگ و دانش خوبشان به موفقیت رسیدند.
وضعیت اقتصادی و ثبات آن، انقلاب صنعتی داخلی، امتیازات و کمک های بانکی،
نرخ تورم پایین، کمک کاسب ها و بزرگان آن صنعت و وجود اعتماد از جمله شانس هایی بود که بعضا برند‌های بزرگ فعلی، توانستند با اکتفا به آن به موفقیت برسند.
امروزه با نبود هیچ نقطه‌ی عطفی و حتی مشکلات غیرقابل پیش‌بینی،
شرایط برای بقای حتی برند های قدیمی نیز سخت است و شرکت ها و برند های نوپا دشواری های زیادی را پیش رو دارند.

راه حلمشاور تبلیغاتی

در این چنین شرایط پیش آمده نیاز داریم تا همانند آن کودک، از وجود یک مشاور جهت بهبود شرایط و کم شدن احتمالات مخرب، بهره ببریم.
کارخانه‌ی ماکارونی آماده‌ی این است تا با ظرفیت معینی خط تولید خود را روشن نماید. اما این فقط آغاز راه است.

وظایف مشاور برندینگ و تبلیغات چیست؟

همانطور که گفته شد، ممکن است شخصی در تولید محصول و یا ارائه خدمتی مهارت ویژه ای داشته باشد،
اما ممکن است در قسمت تبلیغات و برندینگ به علت عدم آگاهی و یا کسری وقت ضعف داشته باشد.
کارخانه‌ی تولید ماکارونی باید بداند که محصول خود را چگونه بسته بندی کند! آنالیز شرکت ها و برند های دیگر، در این قسمت مهم است. مرحله بعد این است که مصرف کنندگان از چه نوع بسته بندی خواسته و یا ناخواسته حمایت می‌کنند.

در گذشته نوع لوگو و بسته بندی و امثال این مسائل، به علت کم بودن رقیب آنچنان مهم نبود.
و به مشاور برندینگ و تبلیغات نیازی نبود، قدیمی ها به خاطر دارند که ماکارونی به صورت فله هم به فروش میرفت.
پیشرفت جوامع، علم، تغییر سلیقه مردم، تبلیغات، آموزش، آلودگی و ویروس ها و خیلی از مسائل دیگر سبب شد که مردم به دنبال برند، و آنهم برند های مطرح بروند.
در زمانی برند های فعلی در تولید مواد غذایی شکل گرفتند که به علت رقابت کم، بازار با ثبات،
تبلیغات ارزان و البته کم بودن تعداد منابع تبلیغاتی کاری نه چندان سخت داشتند. اما امروزه هزینه های تبلیغات آنچنان زیاد است که در صورت اشتباهات،
خسارت به بار آمده، جبران ناپذیر است.
برای برندینگ در زمان فعلی حتی انتخاب نوع و شکل لوگو، رنگ سازمانی و بسته بندی محصولات نیز آنالیز گردد.

 

فروش کالا به هر قیمتی نخواهد بود!مشاور تبلیغاتی

برای برندینگ، زمان اهمیت ویژه ای خواهد داشت، اما نوع فروش محصول، بازاریابی، تبلیغات و هر راه دیگری که منجر به فروش می‌گردد
باید از جوانب گوناگون آنالیز و مورد مقایسه قرار گیرد. این نیز یکی دیگر از مسائلی است که می‌بایست مورد توجه مشاور باشد.

و اما وظایف مشاور برندینگ و تبلیغات چیست؟

این که محصولات و برند های دیگر مورد آنالیز قرار گیرد به تنهایی کافی نخواهد بود. فروش محصول سبب بقای برند است. در علم برندینگ برای فروش یک محصول تازه عرضه شده، کیفیت فروش مهم تر از کمیت آن است. اما آنچه که به فروش سرعت می‌دهد تبلیغات است.
نوع تبلیغ، مکان، زمان تبلیغ، سناریو تبلیغ و کلا هر راه و شیوه ی تبلیغات در برندینگ بسیار مهم است. همانطور که برند سازی نیاز به آنالیز و مقایسه دارد،
تبلیغات هم راهی جز طی کردن این مراحل نخواهد داشت.
در بحث برندینگ و تبلیغات متوجه‌ی نقش مکمل هر دو بر هم شدیم.

 

اگر به صورت کلی به این امر بنگریم تبلیغات صد در صد لازم و ضروری نیست مگر اینکه ما بخواهیم در کارمان سود دهی بیشتر ویا فروش بیشتر محصولات را داشته باشیم.
در این صورت ما نیاز به یک مشاور تبلیغاتی داریم

مشاور تبلیغاتی چه کاری انجام می دهد؟

یک مشاور تبلیغاتی بااستفاده از ایده های مناسب و هدفمند کردن بودجه و میزان هزینه ی مصرف شده در تبلیغات در راستای فروش بهتر وسود دهی بیشتر تلاش میکند.
یک مشاور تبلیغاتی درک کاملی از کسب و کار مشتری مورد نظر خود به دست میاورد
وبا توجه به اطلاعات به دست آورده اقدام به تبلیغ برای مشتری میکند
مشاور تبلیغاتی روزنامه ها ، تلویزیون، سایت های شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین..را بررسی
نیازها ی مشتری را در نظر گرفته وبا استفاده از خلاقیت از گزینه های مناسب برای بازار یابی مشتری استفاده میکند.

شما باید با تحقیق و تحلیل بازار به هدف نزدیک شوید و این برادر نظر بگیرید که میشی شما چطور
با مخاطب ارتباط برقرار میکند وبرای بهتر شدن آن تلاش کنیم با تبلیغات درست پای متوسط
مخاطب شنیده می شود و مخاطب با آن ارتباط بر قرار می کند.

وظایف  مسئولیت های مشاور تبلیغاتی

  • به وجود اوردن استراتژی های تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف مناسب و مرتبط با کسب وکارفراهم کردن زمینه مناسب برای امین های تبلیغاتی و فضانورد نیاز برای بازار یابی
  •  مدیریت و تایید آگهی ها به صورت مرادی
  • تعیین لیستی از مشتریان و شرکت ها با توجه به در آمد زایی وبازدهی انان
  • باید در تبلیغات تمام قوانین شرکت دنبال شود
  • به وجود اوردن روابط کاری عالی و قوی با مشتریان و فراهم کردن خدماتی عالی برای مشتریان
  • تهیه ی سفارشات و پیشنهاد های فروش مشتریان
  • شرکت در جلسات مربوط به بازار یابی تبلیغاتی
  • توسعه دادن فروش محصولات به صورت خرده فروشی
  • توصیه برای ایجاد محصولات بهتر برای مشتری و درک نیاز های مشتری

تاثیرات داشتن مشاور تبلیغاتی در مسیر موفقیت

داشتن یک مشاور حرفه ای تبلیغاتی میتواند به شرکت ها کمک کند
تا در مسیر موفقیت حرکت کنند شرکتها باید بدانند که داشتن یک تبلیغات موقر ودرست برای ان ها
مانند سرمایه گذاری عمل میکند وبرای اینکه راه و روش درست تبلیغات حرفه ای انجام شود
یک مشاور تبلیغاتی نیاز دارند
مشاور تبلیغاتی با دادن مشاوره به مشتری خود و معرفی ابزار مناسب تبلیغاتی
به مشتری ونیز ارائه ی یک قیمت تخمینی به مشتری میزان هزینه را به مشتری می گوید.

بعد از تبلیغات مشاور تمام ابعاد آن را بررسی می کند
و نقاط ضعیف را بررسی کرده وکاستیها را برطرف میکند و نقاط قوت آن را حفظ کند
تاثبات در بخش های مختلف به وجود اید

مشاور تبلیغاتی توانمند

مشاور تبلیغاتی توانمند با تسلط به حوزه های مختلف بازار ومدیریت ،
دقیق پیش می رود و هدفش از تبلیغات کامل کردن ابزارهای ارتباطی یکپارچه ی بازار یابی است

یک مشاور تبلیغاتی موفق کیست؟

 دور کاری

دور کاری

مشاور تبلیغاتی با استفاده از دانش خود ،روش های تبلیغاتی را براساس تجربیات موفق خود
برای کسب و کار برنامه ریزی میکند.
تبلیغاتی هدفمند که به وسیله افراد متخصص انجام می شود با کمترین هزینه های ممکن
وبرای ایجاد سود دهی بیشتر در کسب وکار وفروش بیشتر

مشاور تبلیغاتی پیشنهاد ها رادر قالب کمپینگ ها و طرح های تبلیغاتی با شرکت ارائه می دهد
پلن های تبلیغاتی را ترسیم می کند و خروجی بازدهی ها را ترسیم می کند
و بودجه ی لازم برای طرح را تعیین می محرومند زمان لازم برای اجرای طرح را تعیین می کند
و صاحبان شرکت برادر نظر گرفتن شرایط وبررسی طرح با مشاور همکاری می کنند.

  1. یک مشاور تبلیغاتی باید ویژگی های شخصیتی داشته باشد و باید دارای روحیه ای خلاق وپر انرژی داشته باشد
    باانگیزه و اعتماد به نفس زیاد کار ها را دنباله گیری کند ودر کارهای دارای روحیه ی رقابتی باشد.
  2. یک مشاور تبلیغاتی باید با استفاده از یک مشاوره تبلیغاتی حرفه ای باید منابع و فرایند
    بازار یابی را تقویت کند و سپس بین تیم خدماتی و منابع بازار یابی و فروش هماهنگی های لازم را ایجاد کند.
  3. یکی از ویژگی‌های که یک مشاور را حرفه ای می کند این است که بتواند یک مشاوره ی تبلیغاتی
    در زمان محدود با بودجه ی محدود انجام دهد بتواند نتیجه ی خوب و قابل قبول به دست بیاورد.
  4. زمان وبودجه هر دو از عواملی هستند که در همه ی موارد محدود است
    و مشاور باید بتواند با زمان وبودجه ی محدود در مشاوره ی تحقیقاتی
    به نتیجه و باز دهی مناسب دست پیدا کند و حرفه ای باشد.

تکامل برندینگ با تبلیغاتمشاور تبلیغاتی

کارخانه تولید ماکارونی به مرحله‌ی بسته بندی رسیده، تمامی مراحل فوق را پیشرفته و حالا منتظر راهی شدن به بازار خواهد بود.
اما برای رسیدن به فروشی که توأم با برندسازی باشد چه باید کرد. باید به یک مشاور تبلیغات مراجعه کرد.
قهرمانانه بساز، میرا
بخشی از کتاب منو بشناس
استفاده از مطالب فوق با ذکر منبع و درج نام نویسنده مجاز خواهد بود.

مقالات اموزشی
H Mira

ایمیل مارکتینگ، آموزش ساخت کمپین ایمیل

ایمیل مارکتینگ، اهمیت، آموزش ساخت کمپین و نکاتی که باید به آن دقت نمود. ایمیل مارکتینگ یک بازاریاب موفق همیشه کمپین های بازاریابی ایمیلی را در سرویس گیرنده ایمیل آزمایش می کند! در هر

Read More »
مقالات اموزشی
H Mira

بازاریاب اینترنتی چیست؟؟

.بازاریاب اینترنتی چیست؟؟ نوشته میرا   بازاریاب اینترنتی-وب استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان در حال افزایش است. در حقیقت ، در سال 2021 بیش از 4.8 میلیارد نفر در سراسر جهان

Read More »
الگوریتم میرا
مقالات اموزشی
H Mira

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: