روش تبلیغ

۶ روش تبلیغات

روش تبلیغات:در واقع هر عملی که بخواهید با آن محصول،خدمت و یا کسب و کارتان را معرفی کنید تبلیغ نام دارد

اولین نوع:تبلیغات در اینستاگرام

روش تبلیغ:با شنیدن تبلیغات بنابر شرایط جوی فعلی شبکه های مجازی این تیتر در ذهنمان نقش می بندد
کمپین های اینستا
شرکت در کمپین های اینستاگرام
شما میتوانید با شرکت در این نوع کمپین ها در اینستاگرام به شرط آنکه استراتژی خوبی در روند تبلیغاتتان داشته باشید به مشتریان جدید برسید

دومین روش تبلیغ در گوگل

روش تبلیغ:سامانه گوگل ادز
با تمام بدنامی و شایعات پشت سر خود برای یک سری کسب و کارها کاملا مناسب است
اما چه کسب و کارهایی میتوانند از خدمت گوگل ادز استفاده کنند؟
کسب و کار هایی که امتیاز نمایندگی برند خاصی را دارند میتوانند از این خدمت استفاده کنند
کسب و کارهایی که فصلی هستند میتوانند از این خدمت استفاده کنند
کسب و کارهایی با محصولات متغیر میتوانند از این خدمت استفاده کنند

سومین نوع:تبلیغات تلوزیون

روش تبلیغ:میتوان گفت موفق است
میتوان گفت موفق نیست
اما بخاطر اعتبار دهی به محصول شما اگر بودجه اینکار را دارید امتیاز خوبی برای برندتان خواهد بود

چهارمین روش تبلیغات شبکه ای

اگر با شنیدن کلمه بازاریابی شبکه ای ذهنیت بدی پیدا نکنیم الگوریتم های این بازاریابی میتواند به ما کمک کند
بعنوان مثال شما فروشنده کفش هستید و به مشتریان انلاین خود میگویید هرکس مشتری جدیدی را به فروشگاه ما معرفی کند از ۵ درصد تخفیف و اگر دو مشتری معرفی کند مثلا ۱۰ دزصد تخفیف در خرید بعدیش دریافت میکند

پنجمین نوع: تبلیغات میدانی

استفاده از بیلیورد ها در خیابان ها و پوستر تبلیغاتی و تراکت و …
هزاران راهکار قدیمی که دیگر جوابگوی کسب و کار های امروزی نیستند اما در کنار تبلیغات دیجیتال باید تبلیغات میدانی متناسب با استراتری خود انتخاب  کنید

ششمین روش تبلیغ در سایت ها

ریپورتاژ اگهی که گاها در قالب پاپ آپ یا بنر در سایت ها نمایش داده میشود  روش تبلیغ دیگری است که امروزه تبدیل به معضل برای کاربران و دغدغه برای سئوکاران شده
اما اگر از استاندارد ها پیروی کنیم و هدف گذاری کنیم آنچنان کار پیچیده و سختی نیست

 

writer: reza

مقالات اموزشی
H Mira

ایمیل مارکتینگ، آموزش ساخت کمپین ایمیل

ایمیل مارکتینگ، اهمیت، آموزش ساخت کمپین و نکاتی که باید به آن دقت نمود. ایمیل مارکتینگ یک بازاریاب موفق همیشه کمپین های بازاریابی ایمیلی را در سرویس گیرنده ایمیل آزمایش می کند! در هر

Read More »
مقالات اموزشی
H Mira

بازاریاب اینترنتی چیست؟؟

.بازاریاب اینترنتی چیست؟؟ نوشته میرا   بازاریاب اینترنتی-وب استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان در حال افزایش است. در حقیقت ، در سال 2021 بیش از 4.8 میلیارد نفر در سراسر جهان

Read More »
الگوریتم میرا
مقالات اموزشی
H Mira

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: