success12

3 عامل پیشرفت در کسب و کار

۳ عامل پیشرفت در کسب و کار

پیشرفت در کسب و کار لازمه هایی دارد که امروز در این مقاله میخواهیم به آن بپردازیم

پیشرفت یا توسعه هر کار در وهله اول نیازمند مدیریت و رهبری کاملا حساب شده از طرف مدیریت کسب وکار است

اما یک مدیر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک مدیر خوب باید با تدبیر و حساب شده عمل کند
و برای هر موقعیتی امادگی لازم را داشته باشد
یعنی حتی برای ورشکسته شدن هم آمادگی داشته باشد
اماده بودن به معنای پلن بیزینس B هست
پیشرفت در کسب و کار سخت نیست!

همیشه یک پلن B داشته باشید

داشتن پلن بی از لازمه های هر شخص است
اما برای مدیر یک مجموعه از صفات خیلی برجسته است و برای پیشرفت لازم است

انتخاب کارکنان و کارمندان متعهد به کار برای پیشرفت

یکی از دغدغه های مهم هر مدیر و رئیسی استخدام نیروی متعهد است
نیروی کاری را جذب کنید که علاوه بر شرکت یا مجموعه ی شما به تخصص اش هم متعهد باشد

کارمندان ساختار شکن بهتر هستند یا متعهد؟

بنظر شما کدام نیرو کاربرد بیشتری در مجموعه شما دارد؟؟
طبق یک آزمون روانشناسی کسانی که از پیشفرض ها و استاندارد های کاری تبعیت میکنند  بازدهی و سابقه کمتری را دارند

آزمون مرورگر و تعیین پشتکار کاری شاید برای شما اصلا این عبارت منطقی نباشد اما باید بدانید که این آزمون گرفته شده و پشتوانه ی قوی در علم روان شناسی دارد

خب همه میدانیم که مرورگر دیفالت سیستم ویندوز مایکروسافت ایج هست اما طبق این آزمایش کسانی که مرورگر دیگری را نصب میکنند
متعهد تر خواهند بود

ساختار شکن به چه معناست؟
ساختار شکن بودن به معنای شکستن استاندارد هاست
اما اکثرا انسان های پرحاشیه را به اشتباه ساختار شکن میگویند

بقول بزرگان این عرصه:
اگر مثل بقیه تلاش کنی
اندازه بقیه پیشرفت میکنی

عامل سوم ایجاد محیط کاری صمیمی بین کارمندان برای پیشرفت

تعامل همیشه پاسخگو بسیاری از مشکلات کاری و زندگی است
شاید برایتان این آمار جالب باشد

اما طبق یک سازمان نظر سنجی
۹۴ درصد مشکلات در روابط کاری و زندگی عدم تعامل است

پس مدیریت حساب شده
استخدام نیروی متعهد به کار و تخصص
و ایجاد محیط دوستانه در کار سه پیش نیاز اساسی برای پیشرفت است

Writer:reza

مقالات اموزشی
H Mira

ایمیل مارکتینگ، آموزش ساخت کمپین ایمیل

ایمیل مارکتینگ، اهمیت، آموزش ساخت کمپین و نکاتی که باید به آن دقت نمود. ایمیل مارکتینگ یک بازاریاب موفق همیشه کمپین های بازاریابی ایمیلی را در سرویس گیرنده ایمیل آزمایش می کند! در هر

Read More »
مقالات اموزشی
H Mira

بازاریاب اینترنتی چیست؟؟

.بازاریاب اینترنتی چیست؟؟ نوشته میرا   بازاریاب اینترنتی-وب استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان در حال افزایش است. در حقیقت ، در سال 2021 بیش از 4.8 میلیارد نفر در سراسر جهان

Read More »
الگوریتم میرا
مقالات اموزشی
H Mira

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: