11 نکته برای نوشتن یک پست وبلاگ

نوشتن مقاله وبلاگ

11 نکته برای نوشتن پست های وبلاگ که سئو دوست باشند!
بیایید شروع کنیم

هدف این است که با وبلاگ نویسی سبب جذب مخاطبان شما می شود و این کار برای وادار کردن آنها برای دستیابی به اهداف بازاریابی شما انجام می شود.

بنابراین، به جای مبارزه با مهارت های جذاب محتوای خود، آماده بهینه سازی وبلاگ خود باشید و از پست های وبلاگ سرنخ ایجاد کنید.

زیرا طبق برخی گزارش‌های ConvertKit، شصت درصد وبلاگ نویسان در محدوده سنی 25 تا 44 سال و 23٪ 45 سال یا بیشتر بودند.

در مجموع 32 میلیون وبلاگ نویس تنها در ایالات متحده با 570 میلیون وبلاگ در اینترنت می باشد.

وقتی مقاله مورد نظر کاربر را می نویسید حتماً انتظار ترافیک بالاتری از وبلاگ خود دارید، اما اگر ترافیک مورد انتظار را دریافت نکنید، فکر می کنید مشکل چیست؟

مشکل می تواند این باشد که ممکن است از عناصر کلیدی بهینه سازی وبلاگ خود استفاده نکنید، که یکی از آنها از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کند یا ممکن است بیش از حد از آن استفاده کرده باشید.

کلمات کلیدی داخل وبلاگ به کاربر شما کمک می کند تا محتوای شما را به راحتی پیدا کند، اما استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می تواند باعث اختلال در مطالعه مخاطبان شود.

و اگر این زیاده روی توسط موتورهای جستجو مانند گوگل کشف شود، محتوای شما برای کاربران آنلاین نامربوط می شود و باعث از دست دادن رتبه شما در SERP ها می شود.

شما پست های وبلاگی 1500 کلمه ای نوشتید که حداقل 3.5 ساعت طول کشید تا به یکی از این دو هدف برسید:

1. علاقه مند نگه داشتن خواننده خود

2. حل مشکلات آنها در عین کسب درآمد

 

وبلاگ 1500 کلمه ای

 

همانطور که شما، موضوعی را انتخاب می کنید و در مورد آن تحقیق می کنید، آن قطعه جالب را می نویسید و آن را منتشر می کنید، کل این فرآیند نسبتا طولانی و سخت است.

و برای استفاده بیشتر از وبلاگ نویسی، باید وبلاگ خود را برای کاربران هدف خود بهینه کنید، به همین دلیل سئو برای نوشتن وبلاگ مهم است.

در این مقاله، 11 نکته برای نوشتن پست های وبلاگ دوستدار سئو به شما ارائه کرده ام که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند.

 

11 نکته برای نوشتن یک پست وبلاگ

وبلاگ نویسی برای سئو بهترین راه برای عملکرد در این عرصه دیجیتال است تا وب سایت خود را قابل مشاهده نگه دارید، اعتبار کسب و کار و اعتبار سایت خود را در طول زمان با کمک کاربران مورد نظر خود با ارائه راه حل های مورد نظر آنها ایجاد کنید.

وردپرس 64.2 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، با 35 درصد محبوب ترین صفحات وب در صنعت توسعه وب، وبلاگ نویسی منبع ترافیک شماره یک برای وبلاگ نویسان با درآمد بالا، ترافیک ارگانیک از Google است.

بنابراین، رعایت تمام عناصر نحوه نوشتن پست های وبلاگ وردپرس سازگار با سئو، ضرورت امروزی است. همانطور که طبق آمار: “72٪ از بازاریابان آنلاین ایجاد محتوا را به عنوان موثرترین تاکتیک سئو خود توصیف می کنند.”

در اینجا، بازاریابان تولید محتوا را به عنوان یک عامل ترافیکی توصیف می‌کنند که طبق گزارش Semrush، درآمد ماهانه 8000 دلاری در ماه ایجاد می‌کند.(البته برای سئو کاران خارج از ایران)

بنابراین، در اینجا 11 نکته برای نوشتن پست های وبلاگ که دوستدار سئو باشد را به شما ارائه مینماییم.

مخاطب هدف

اولین قدم برای شروع انتخاب سرفصل ها یا قبل از نوشتن یک پست وبلاگ برای سئو، نیاز شما به عنوان یک تجارت این است که مخاطبان خود را بشناسید، به ویژه مخاطبانی را که می خواهید با محتوای وبلاگ خود هدف قرار دهید.

طبق گزارش “وبلاگ ها بر تصمیمات خرید مشتریان تاثیر می گذارند، زیرا 47٪ از آنها قبل از فرآیند خرید، 3 تا 5 پست وبلاگ را بازدید میکنند.”

قرار دادن ” پرسونا” به عنوان اولویت در چک لیست سئو برای پست های وبلاگ، به طوری که به وضوح تجربه مشتری خود را برای اهداف بازاریابی خود اولویت بندی کنید، مشابه آمار زیر.

اولویت اول برای کسب و کارها

با روشن بودن اهمیت تجربه مشتری، گام بعدی استفاده از کلمات کلیدی طولانی در وبلاگ خود است زیرا به خزنده های موتور جستجو کمک می کند تا وبلاگ شما را برای ارتباط با پرس و جوی مخاطب هدف شما تجزیه و تحلیل کنند.

این باعث می شود گام بعدی در نحوه نوشتن پست های وبلاگ دوستانه سئو باشد.

کلمه کلیدی هدفمند

جنبه دیگر نوشتن وبلاگ شما برای سئو عبارت است از ارائه یک هدف واضح کاربر از طریق محتوا به مخاطبان هدف شما و چه راهی بهتر از قرار دادن کلمات کلیدی در محتوای شما.

کلمات کلیدی معیارهایی هستند که توسط موتورهای جستجو برای رتبه‌بندی محتوای شما در نتایج SERPs استفاده می‌شوند، که آن را برای چک لیست پست وبلاگ SEO شما حیاتی می‌کند.

کلمه کلیدی عباراتی هستند که مخاطبان هدف شما به طور خاص برای دریافت محصولات و خدماتی که شرکت هایی مانند شما ارائه می دهند جستجو می کنند. آنها ممکن است این محصولات و خدمات را از شما بخرند و آنها را به مشتریان شما تبدیل کنند.

و با درک قصد مشتری خود و تصمیمات خرید آنها در مورد محصولات یا خدماتی که برای فروشگاه آنلاین تبلیغ می کنید، تعامل را به دست می آورید، که می تواند از طریق پست وبلاگ شما کمک کند.

هشدار: استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در پست وبلاگ سئو می تواند منجر به پر کردن کلمات کلیدی شود و موتور جستجو ممکن است وبلاگ شما را برای مشتریان و مخاطبانی که هدف قرار داده اید مرتبط تلقی نکند.

فراداده چشمگیر

ابرداده یک تبلیغ کوچک از محتوایی است که شما در وبلاگ خود تولید کرده اید و تصمیم مشتری شما را مبنی بر ادامه یا عدم ادامه محتوای شما تحریک می کند.

بنابراین، بهینه سازی عنوان متا یا عنوان محتوای خود همراه با در دست داشتن توضیحات متا، که از قبل تصمیم می گیرید که توضیحات متا شما چگونه خوانده شود تا مشتری شما را جذب کند، یک گام ضروری در نوشتن محتوای وبلاگ برای سئو است.

موارد مهمی که باید برای بهینه سازی ابرداده محتوای وبلاگ خود کنترل کنید عبارتند از:

1. عنوان متای خود را کمتر از 60 کاراکتر و توضیحات متا را زیر 160 کاراکتر نگه دارید تا مشتریان شما بتوانند هدف کاربر شما را به وضوح درک کنند و تصمیم محکمی بگیرند.

2. کلمات کلیدی طولانی را در عنوان محتوای وبلاگ خود قرار دهید، زیرا زمانی که گوگل نتیجه ای را برای درخواست کاربر ارائه می دهد، عنوان و توضیحات شما باید حاوی کلمات کلیدی و معنایی آنها باشد تا خزنده های گوگل به راحتی آنها را انتخاب کنند.

به نحوه عنوان و توصیف نمونه های پست های وبلاگ SEO نگاه کنید.

الف. اعداد را در عنوان قرار دهید.

مثال – “15 باور اشتباه در استراتژی تولید محتوا

ب. یک پیشنهاد یا معامله را در توضیحات ارائه دهید.

ج. عنوان شما باید منعکس کننده موضوع وبلاگ باشد. این به این معنی است که به مخاطبان هدف خود یک حس هوشمندانه راه حل بدهید.

به طور کلی هدف شما از وبلاگ ها را برای خوانندگان شما توضیح می دهد و خلاصه ای کوتاه برای آنها ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: ترفندهایی برای عنوان صفحه و توضیحات متا که ترافیک SEO و CTR شما را افزایش می دهد

پست طولانی و جذاب

برای درگیر نگه داشتن کاربران خود مستلزم آن است که نوشتن محتوای وبلاگ شما برای سئو باید از حداقل 2000 کلمه تشکیل شده باشد.

ارائه طول مورد نیاز مقاله که حداقل 1600 کلمه است که خواندن آن حدود 7 دقیقه طول می کشد و حداکثر 2000+ که مخاطبان هدف شما را درگیر می کند.

اگرچه، طبق گفته فوربس، حداقل معیار 300 کلمه نیز وجود دارد، که برای وبلاگ نویسانی است که مهارت کافی برای نوشتن مقالات طولانی ندارند و سعی می کنند وبلاگ نویسی را برای اعتبار دامنه و همچنین برای ایجاد درآمد امتحان کنند.

به گفته SEMrush، “در حالی که مقالات کوتاه تر ترجیح داده می شوند، مقالات طولانی تر در رتبه بندی و بازدید از وب سایت بهتر عمل می کنند زیرا جامع تر هستند.”

همانطور که در نمودار زیر می بینید، حتی زمانی که 75 درصد از افراد ترجیح می دهند مقالات کمتر از 1000 کلمه را بخوانند، اکثریت و طول رتبه بندی بالای 1500 باقی می ماند.

میانگین طول پست وبلاگ چقدر است؟

برای ایجاد یک پست وبلاگ برای سئو، برخی از حقایق، آمار و جزئیات در مورد محصولات و خدماتی که تبلیغ می کنید و صنعتی که برای آن کار می کنید ارائه دهید. این به شما کمک می کند تا درآمدی را که انتظارش را داشتید ایجاد کنید.

همچنین، پاراگراف های خود را کوتاه و دقیق نگه دارید و این کارایی خدمات سئوی وبلاگ شما را در حین رتبه بندی در SERP تضمین می کند.

بیشتر بخوانید: 8 اصل برای نوشتن محتوا

زبان آسان و ساده

خدمات سئوی وبلاگ شامل نوشتن پاراگراف های کوتاه برای مخاطبان شما می شود تا درک هدف محتوای وبلاگ شما بدون حوصله برای آنها آسان شود.

تولید محتوا شما باید کاربر شما را وادار کند تا در وب سایت و محصولات و خدماتی که شما تبلیغ می کنید، اقدامی انجام دهد. این را می توان با کلمات ساده و اطلاعات دقیق و با استفاده از پاراگراف ها و عنوان های فرعی کوتاه تر به دست آورد.

فکر کردن به این سوالات و تنها راهی که می توانید این معضل را حل کنید حفظ زبان خود است سن نگارش خود را جوان نگه دارید!

سن جوان یعنی:

1. از کلمات ساده و معمولی استفاده کنید که پرس و جوی ترافیک شما را تشکیل می دهند

2. از کلمات پیچیده که سطح فارغ التحصیلی یا بالاتر هستند استفاده نکنید

3. از چند مثال برای رساندن نقطه نظرات خود به کاربر استفاده کنید.

4. استفاده از صدای فعال. این به وبلاگ شما کمک می کند تا مستقیماً با کاربران صحبت کند.

5. در صورت لزوم دستور زبان خود را کنترل کنید.

به خاطر داشته باشید، نکاتی که استفاده می کنید باید برای مخاطبان شما قابل انتقال و زبانی آسان برای تجربه کاربری بهتر باشد.

معناشناسی، قطعات و جستجوهای صوتی

کلمات کلیدی اعضای ضروری یک وبلاگ هستند اما از دهه گذشته گونه جدیدی به نام Semantics Search جای خود را گرفته است.

در این نوع جستجو، موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و سایرین با خزیدن در اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی کاربر، تاریخچه جستجو و کلمات کلیدی مشابهی که مشتری جستجو کرده است، هدف جستجو را درک می کنند.

از این رو، یک ویژگی جدید جستجوی گوگل به نام قطعه‌های برجسته اختراع شد که به یکی دیگر از ویژگی‌های پرطرفدار کمک کرد، جستجوهای صوتی پاسخی مستقیم به درخواست کاربر آنلاین ارائه می‌دهد.

و طبق رتبه‌بندی پیشرفته وب، «جعبه‌های پاسخ یا قطعه‌های ویژه تقریباً 32.3 درصد CTR را تضمین می‌کنند».

بنابراین، اسنیپت‌های برجسته در دید آنلاین شما نقش دارند و به عنوان یک نقطه در چک لیست سئو پست وبلاگ شما گنجانده می‌شوند.

 

چگونه یک تصویر برند قوی بسازیم

اکنون، محتوای وبلاگ شما باید با افزودن نکات سئو زیر (برای کسب نتیجه) بهینه شود.

  1. یک کلمه کلیدی با حجم بالا و رقابت کم برای موضوعی انتخاب کنید که کلمه کلیدی با اولویت شما باشد که به عنوان کلیدواژه اصلی شناخته می شود و آن را در وبلاگ خود قرار دهید.
  2. جستجوهای LSI یا مرتبط توسط مخاطبان خود را که به کلمه کلیدی اصلی شما مرتبط هستند، پیدا کنید و آنها را با محتوای وبلاگ خود درج کنید.
  3. از عنوان، عنوان فرعی و سایر قالب های فهرست در محتوای خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا موقعیت شماره 1 را در SERP ها بدست آورید.
  4. جستجوی صوتی پست وبلاگ خود را بهینه نگه دارید، زیرا به دیده شدن و CTR های شما نیز کمک می کند.

اگر دید خود را کنترل کنید، CTR خود را افزایش دهید و وبلاگ خود را برای ویژگی های جدید موتور جستجو مانند جستجوهای صوتی بهینه سازی کنید، باید به روز رسانی ها را با آخرین فناوری مورد تقاضا حفظ کنید.

یک برنامه ساختاریافته نگه دارید

بنابراین برای رسیدن به عملکرد نهایی پست وبلاگ سئوی خود، باید یک قالب ساختاریافته برای پست وبلاگ خود ایجاد کنید.

این به این معنی است که یک قالب واضح برای هر پست داشته باشید که باید دارای:

  1. یک متن مقدماتی (معرفی موضوع شما)
  2. بدنه محتوا (عنوان فرعی، امتیازها، فهرست ها، نکات پاداش، ابزارها، و غیره)
  3. نتیجه گیری (خلاصه و نتیجه گیری کوتاه با عبارات CTA قانع کننده)

این طرح مختصری از ساختار شما را ارائه می دهد و می توانید هر کدام را با توجه به نیاز وبلاگ خود اضافه و کم کنید.

هنر وبلاگ باعث می‌شود ایده شما برای ایجاد محتوا روشن بماند و شما در ایجاد آن یک حرکت آرام داشته باشید.

وبلاگ های منتشر شده نیاز دارد تا ارتباط آن با وبلاگ جدید شما را افزایش دهد و علاوه بر این که مطالب بیشتری برای خواندن مرتبط با موضوع شما به مخاطبان ارائه دهد.

طبق یک نظر از Backlinko، “پست های طولانی وبلاگ 77.2٪ لینک های ورودی بیشتری در مقایسه با پست های کوتاه تر دارند.”

بنابراین پیوند داخلی یا خارجی به حداکثر 2000 کلمه در محتوای شما نیاز دارد تا بک لینک های بیشتری به دست آورید و بنابراین در چک لیست SEO برای پست های وبلاگ قرار می گیرد.

قدرت دامنه

بک لینک دادن اعتبار وب سایت شما را ایجاد می کند که یکی دیگر از معیارهای موتورهای جستجو است که از رتبه بندی وب سایت شما پشتیبانی می کند و به شما کمک می کند تا اعتبار وب سایت و پست وبلاگ خود را در بین همتایان آنلاین خود ایجاد کنید.

و به همین دلیل است که بسیاری از وب‌سایت‌های بازاریابی از وبلاگ‌نویسی در استراتژی بازاریابی محتوا خود استفاده می‌کنند تا با تأثیرگذاری قوی بر خزنده‌های Google و کسب رتبه در SERP، استراتژی‌های قدرتمند لینک‌سازی را دریافت کنند.

اشتباهات گرامری و سرقت ادبی را بررسی کنید

نوشتن ممکن است در مورد دانستن اصول اولیه نوشتن و ایجاد محتوای مستقیم باشد که اطلاعاتی را ارائه می دهد، اما وبلاگ نویسی در ارتباط با همدلی کاربران و جذابیت برای درخواست آنها است.

این ما را به عرصه جهانی بازاریابی می‌آورد و بنابراین، وقتی وبلاگ نویسی می‌کنید، نه تنها برای خوانندگان می‌نویسید، بلکه برای موتورهای جستجویی که از کار با کیفیت بالا از طریق دیده شدن، اشتراک‌گذاری و رتبه‌بندی قدردانی می‌کنند.

به همین دلیل است که یک وبلاگ نویس، نویسنده محتوای بازاریابی و سایر افراد حرفه ای که می نویسند باید حداقل 2 تا 3 ویرایش و بررسی برای هر نوع اشتباه گرامری، خطا یا سرقت ادبی ارائه دهند.

جلوگیری از سرقت ادبی

سرقت ادبی غیرقابل قبول است و به راحتی می توان آن را با برخی از ابزارهای ارائه شده آنلاین مانند  Dupli Checker، Copyscape، Grammarly بررسی کرد. اینها ابزارهای رایگانی هستند که به شناسایی محتوای وبلاگی که اشتباه شده یا عمداً کپی شده اند برای افزایش اعتبار دامنه کمک می کنند.

دانلود Grammarly

تولید محتوا کپی نیاز به اصلاح دارد زیرا در عوض می‌تواند اعتبار وبلاگ شما را به صورت آنلاین کاهش دهد زیرا Google checker آن را برای کپی کردن شناسایی و جریمه خواهد کرد.

بنابراین، کنترل اشتباهات گرامری و اجتناب از تولید حتوای تکراری به شما کمک می کند تا محتوای سئو دوستانه و اصلی بنویسید که باعث افزایش اعتبار وب سایت شما می شود.

از محتوای بصری استفاده کنید

کلمات ممکن است موضوع شما را تعریف کنند، اما تصاویر، گیف ها، اینفوگرافیک ها و ویدئوها انرژی متفاوتی را در وبلاگ شما می گذارند.

با توجه به اینکه حداقل 90٪ وبلاگ نویسان امروزی تصاویر را در پست های وبلاگ خود قرار می دهند، از هر چهار نفر 1 نفر شامل ویدیوهایی است که 34٪ گزارش می دهد که نتایج بهتری دریافت می کند، استفاده از محتوای بصری همراه با متن های پرکلمات به طور کلی به وب سایت شما اعتبار و قدرت می دهد.

حتی Orbitmedia.com با این جمله ثابت می کند که “39٪ از وبلاگ نویسانی که 10 تصویر یا بیشتر در پست های خود اضافه می کنند، نتایج قوی را گزارش می کنند.”

آمارهای بالا تعداد کافی را در اختیار شما قرار می دهد که این تصاویر بخش مهمی از یک وبلاگ نیز هستند. حال، مسئله این است که اینها فقط به قرار دادن آنها در یک پست وبلاگ برای سئو محدود نمی شوند.

قرار دادن هر گونه محتوای بصری در وبلاگ شما مستلزم بررسی سه چیز است:

  1. وضوح محتوای بصری شما.
  2. فشرده سازی این فایل ها. فایل های فشرده حجم فایل را کاهش می دهند اما کیفیت تصویر را کاهش نمی دهند و سرعت بارگذاری صفحه وب شما را کاهش نمی دهند.
  3. کپی رایت را کنترل کنید. سعی کنید از تصاویر بدون حق امتیاز برای محتوای خود استفاده کنید.

محتوای بصری در وبلاگ

استفاده از محتوای بصری از این طریق به شما کمک می کند تا به اهداف خود دست یابید تا ذهن بصری مخاطبان خود را جذب کنید. شما با نحوه نوشتن پست های وبلاگ وردپرس سازگار با سئو آشنا می شوید و اعتبار خود را در بین 20 میلیارد صفحه وبلاگ ایجاد می کنید.

به روز رسانی و اشتراک گذاری منظم

بروزرسانی‌ها روشی هستند که با یک پست در رسانه‌های اجتماعی، یک ایمیل کوچک به صندوق ورودی یا حتی پاسخ به نظرات خاص آنها در وبلاگ خود، به مخاطبان خود نشان می‌دهید که چقدر در زندگی آنها فعال هستید.

مسئله این است که به روز رسانی ها بخشی از وبلاگ نویسی به هم مرتبط است، “38٪ از وبلاگ نویسان می گویند که پست های وبلاگ قدیمی خود را به روز می کنند.”

بسیاری از وبلاگ نویسان فراموش می کنند که وبلاگ های قدیمی خود را به روز کنند یا فکر می کنند که اینها کارهای غیر ضروری هستند و باید به سمت موضوعات جدید بروند.

این به خودی خود یک اشتباه است زیرا هر صفحه وب یا صفحه وبلاگ در وب سایت شما به اعتبار وب سایت شما اضافه میشود، بنابراین، اگر به روز رسانی آنها را نادیده میگیرید، مردم نمیخواهند آنها را به اشتراک بگذارند زیرا آنها همانطور که می گوییم “قدیمی” هستند.

 

نتیجه گیری:

اکنون، می‌دانید که نوشتن یک مقاله قانع‌کننده برای مخاطبان خود و موتور جستجو است، زیرا هر دو عامل تعیین می‌کنند که آیا شما رتبه آنلاین را کسب کنید یا خیر.

برای راهنمایی ها و خدمات بازاریابی بیشتر، می توانید یک جلسه استراتژی 30 دقیقه ای رایگان با کارشناسان ما برنامه ریزی کنید. در این تماس، کارشناسان ما در مورد کسب و کار شما صحبت می کنند و استراتژی های رایگانی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید از آنها برای افزایش فروش و درآمد خود استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here