آیا گنجاندن وبلاگ در فروشگاه آنلاین راحت است؟ چه مزایا و معایبی دارد؟ آیا واقعاً ارزش تلاشی را دارد که از نظر تبدیل و عملکرد نیاز دارد؟ در این مقاله در مورد رابطه وبلاگ و سایت فروشگاه آنلاین صحبت خواهیم کرد. شما مرتبط ترین جنبه هایی را که باید در نظر بگیرید، کشف خواهید کرد. اگر تجارت الکترونیکی دارید به خواندن ادامه دهید.
جنبه هایی که باید هنگام داشتن وبلاگ در سایت فروشگاه آنلاین ارزیابی شوند
وبلاگ یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که در صورت داشتن تجارت الکترونیک (سایت فروشگاهی) می توانیم از آن استفاده کنیم. با این حال، تعدادی از جنبه ها وجود دارد که باید قبل از اجرای یک وبلاگ، آنها را در نظر بگیرید و ارزیابی کنید. در اینجا برجسته ترین آنها را به تفصیل شرح می دهیم:
شما باید زمان و تلاش خود را صرف کنید
برای مدیریت موثر وبلاگ، باید یک استراتژی محتوای خوب تنظیم کنید. شما باید موضوعاتی را که قرار است در مورد آنها صحبت کنید انتخاب کنید و یک برنامه زمان بندی انتشار تهیه کنید. علاوه بر این، شما باید کلمات کلیدی را برای هر نشریه انتخاب کنید. همه اینها مستلزم زمان و تعهد است. همچنین نیاز به برنامه ریزی خوبی دارد.
نیاز به مدیریت بازخورد خوب دارد
نظرات در پست ها به شما امکان می دهد با کاربران تعامل داشته باشید. با این حال، آنها انتظار دارند به درخواست های آنها در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود. عدم انجام این کار تصویری از حرفه ای بودن و توجه اندک به کاربران را به بقیه افراد جامعه نشان می دهد.
نتایج بلافاصله دیده نمی شوند
وقتی کمپین های تبلیغاتی را برای جذب مشتری به وب سایت خود انجام می دهید، می توانید نتایج را در مدت زمان نسبتاً کوتاهی ارزیابی کنید. از طرف دیگر، یک وبلاگ بسیار بیشتر طول می کشد. در واقع، بسته به محتوا، ممکن است تا یک سال طول بکشد تا خود را در موتورهای جستجو قرار دهید.
مزایای داشتن وبلاگ برای سایت فروشگاهی
داشتن یک وبلاگ در سایت تجارت الکترونیک ابزاری است که می تواند به شما کمک کند کسب و کار خود را بصورت آنلاین تبلیغ کنید. در واقع یک سری مزیت دارد. اینها برخی از برجسته ترین آنها هستند:
بهبود موقعیت در گوگل
گوگل برای صفحاتی که به طور منظم محتوا منتشر می کنند ارزش قائل است. از طریق یک استراتژی خوب انتشار محتوا، می توانید موقعیت وب سایت خود را ترجیح دهید و در اولین Serps ظاهر شوید.
وبلاگ شما اقتدار وب خود را افزایش می دهد
با تولید محتوا که برای کاربر ارزشمند باشد، برند خود را به اعتبار و دیده شدن خواهید رساند. امروزه افراد قبل از تصمیم گیری برای خرید به دنبال اطلاعات هستند. آنها دوست دارند نظرات، مقایسه ها، نظرات سایر خریداران و غیره را بخوانند.
از طریق وبلاگ می توانید تمام این اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید. بنابراین، شما تصمیم خرید را تسهیل خواهید کرد. این باعث میشود که برند شما در بخش خود از اعتبار وب بیشتری برخوردار باشد. اگر می خواهید در مورد چگونگی افزایش قدرت خود بیشتر بدانید، این مقاله ممکن است برای شما جالب باشد.
بیشتر بخوانید: نحوه ایجاد محتوا برای تجارت الکترونیک
ترافیک و تبدیل را با مشتریان خود افزایش دهید
به روز رسانی مداوم وبلاگ شما مشتریان بالقوه بسیاری را به وب سایت شما جذب می کند. همچنین، با ارائه اطلاعات بسیار ارزشمند به آنها، آنها را بسیار راحت تر حفظ خواهید کرد و به مرور زمان می توانید یک جامعه قابل توجه ایجاد کنید. این در نهایت منجر به فروش بیشتر می شود.
از سوی دیگر، محتوای تولید شده به صورت دائمی عمل می کند، بنابراین بارها و بارها مشتریان را جذب می کند.
شما خود را از رقبا متمایز می کنید
مطمئناً بسیاری از رقبای شما فقط بر فروش محصولات خود تمرکز می کنند و نه برآورده کردن خواسته های کاربران. کم کم احساس بی اعتمادی به وجود می آید. بسیاری از اوقات در حال حاضر خرید آنلاین انجام نمی شود. به خصوص هر چه قیمت بالاتر باشد.
با ارسال اطلاعات مفید با کاربر و تعامل با او در نظرات، اعتماد او را جلب می کنید. این شما را کاملاً از رقبا متمایز می کند، زیرا خدمات مشتری شما ارزش بالایی دارد.
وبلاگ در فروشگاه آنلاین، آیا واقعا ارزشش را دارد؟
همانطور که می بینید، چندین مزیت وجود دارد که یک وبلاگ به شما ارائه می دهد و جنبه های دیگری که می تواند دشوارتر باشد. با این حال، اگر جوانب مثبت و منفی را بسنجید، خواهید دید که ارزش داشتن آن را دارد. در اینجا به برخی از دلایل اشاره می شود:
قدرت شما به عنوان یک برند و جایگاه شما تقویت می شود
کاربران ارزش محتوای شما را درک خواهند کرد. این باعث می شود که آنها شما را به عنوان یک معیار در بخش خود ببینند. گوگل برای برندهایی ارزش قائل است که به طور مداوم ارزش ایجاد می کنند.
ایجاد وفاداری مشتری و افزایش فروش
با داشتن یک جامعه وفادار، خرید به جای رقابت در سایت فروشگاهی شما انجام می شود. با این کار صورتحساب شما به طور مداوم افزایش می یابد.
محتوای تولید شده به صورت دائمی کار می کند
پس از ایجاد و انتشار، تمام محتوایی که منتشر کرده اید مشتریان جدید را به طور مداوم جذب می کند. برخلاف کمپین های تبلیغاتی که تاریخ انقضا دارند، محتوای شما هرگز از مد نمی افتد.
ما در نسخه اصلی به شما کمک می کنیم تا محتوای با کیفیت، به روز و مدیریت شده ایجاد کنید. ما از هرگونه اخبار بازاریابی دیجیتال آگاه هستیم تا بتوانیم نوآورانه ترین خدمات را ارائه دهیم. می توانید به مقاله تجارت الکترونیک ما نگاهی بیندازید.
بیشتر بخوانید:
نوشتههای مرتبط
بیزینس پلن شرکت پخش مواد غذایی-چگونه کسب و کار خود را اغاز کنیم؟!
استارت آپ مارکتینگ و سقوط برندهای سنتی
پلن برندینگ | مشاوره برند سازی