تولید محتواسئو

ارزیابی تعداد کلمات محتوا مقاله برای سئو سایت

رقابت برای موقعیت یابی طبیعی، نبرد مهم دیگری را در طول محتوا به همراه دارد.

در حال حاضر گوگل و الگوریتم های آن به متون طولانی ارزش بیشتری می دهند. آنها معتقدند، نه بی دلیل، که از آنجایی که کاربران آنها به دنبال اطلاعات و دانش خاصی در مورد موضوعات خاص هستند، محتوای طولانی جامع تر، دقیق تر و رضایت بخش تر است.

بنابراین، امروزه هر ویرایشگر محترمی باید بتواند مطالب را با اصول نگارشی طولانی کند. کاهش طول از نظر سرعت و خوانایی مهم است، اما مقالات طولانی ارزش مثبت و متمایز کننده ای دارند.

تعداد کلمات محتوا مقاله چقدر باید باشد؟

بدیهی است که تعمیم در موضوعی مانند این همیشه تقلیل گرایی است.

با این حال، شما باید در مورد جوانب مثبت و منفی ابعاد مختلف متون پرکاربرد شفاف باشید.

به این ترتیب، شما نه تنها قادر خواهید بود بسته به شرایط، شرح برخی از انواع یا انواع دیگر را توصیه کنید، بلکه کیفیت آنها را افزایش دهید و ویژگی های منفی آنها را هنگام نوشتن به حداقل برسانید:

  • کمتر از 100 کلمه: آنها مطالبی با عمق کمی هستند و به طور کلی در توصیف محصولات یا خدمات در فروشگاه های اینترنتی استفاده می شوند. آنها نیاز به یک کار جامع از ترکیب و دقت زیاد دارند: هیچ کلمه ای نباید باقی بماند.
  • بین 101 تا 250: کلمه آنها متون کوتاهی هستند که اغلب به تجارت الکترونیک نیز مرتبط هستند. طول آن از قبل اجازه می دهد تا منابع سبک، مثال ها و ایده های ثانویه را در حد اعتدال گنجانده شود. با این حال، الزامات دقت و اقتصاد زبانی مقوله قبلی حفظ می شود. مزیت چیست؟ شروع به خواندن آنها آسان است و اگر آنها را خوب نوشته باشید، رها کردن آنها برای خواننده دشوار خواهد بود.
  • بین 251 تا 450 کلمه: آنها مطالبی با طول متوسط ​​هستند که امکان توسعه برخی موضوعات را بدون عمق زیاد فراهم می کنند. انتخاب یک ایده مرکزی و حداکثر دو یا سه ایده اصلی و تمرکز محتوا به سمت آنها راحت است. گسترش آن حفظ علاقه را آسان می کند، اما در عین حال نیاز به ترکیب قلاب ها، طعمه ها و نکات برجسته ای دارد که به نفع سرگرمی و متقاعدسازی است. آنها در وبلاگ های امروزی رایج هستند.
  • بین 451 تا 850 کلمه: برای نوشتن صحیح این متون باید اطلاعات گسترده ای در مورد موضوع مورد نظر و همچنین تجربه کافی در نوشتن محتوا داشته باشید. تنها در این صورت است که می توانید بین چیز اصلی، ثانویه مهم و لوازم جانبی غیرقابل استفاده، تفاوت قائل شوید. تشویق خواندن عرضی (پررنگ، عنوان، آجر، فهرست…) که باید غوطه ور شدن در مقاله را تشویق کند، مهم است. بسیاری از وبلاگ ها از این قالب ها استفاده می کنند.
  • بین 851 تا 2000 کلمه: ما در مورد محتوای بسیار طولانی صحبت می کنیم، بنابراین دسترسی به منابع مستند مناسب کافی نیست! شما باید ایده های خود را ایجاد کنید، درونی شده و به خوبی جذب شده و آنها را به درستی بنویسید. پست های خوش ساخت، متون برای وب و بروشورها یا کتاب های دیجیتالی شامل این نوع محتوا هستند. شما باید ایده‌های اصلی را با مثال‌ها، منابع، ژانرهای ادبی و سایر منابعی که به قلب هدایت می‌شوند، پوشش داده و همراه کنید. ریتم بسیار مهم است و شما باید سوالاتی بپرسید که خواننده را به سمت نتیجه بکشاند. اگر به موضوع تسلط ندارید، بهتر است آنها را ننویسید.
  • بیش از 2001 کلمه: متون بسیار طولانی مستلزم آن است که ویراستار یک نویسنده ماهر باشد… و تسلط گسترده ای به موضوع داشته باشد. در غیر این صورت بحث ها و انسجام گفتمان با شکست مواجه می شود. کتاب‌های الکترونیکی تا همین اواخر طبیعی‌ترین زیستگاه آنها بودند. با این حال، همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، گوگل شروع به ارزش گذاری بسیار بیشتری برای این محتوا کرده است، به همین دلیل است که در وبلاگ ها و وب سایت های مختلف بیشتر می شود. مزیت آنها این است که ایده های زیادی را ارائه می دهند. معایب؟ اگر آنها خیلی خوب نوشته نشده باشند، می توانند خسته کننده باشند و به شما انگیزه دهند که دیگر مطالعه نکنید. نویسنده باید در سطح اجرایی عالی اجرا شود تا بتواند کار کند. قبل از اینکه متعهد به نوشتن آنها شوید، به آن فکر کنید.

تولید محتوا سایت چند کلمه باشد

نکاتی برای نوشتن تولید محتوا زیاد

گسترش محتوا ممکن است برای بازیافت مقالات، پاسخ موثرتر به تقاضای هدف شما برای اطلاعات یا افزایش امکان دستیابی به موقعیت سئوی خوب ضروری باشد.

در اینجا منابعی وجود دارد که به شما کمک می کند تا آن را درست انجام دهید:

  • قبل از افزودن هر چیزی، تمام مطالب را بخوانید.
  • ایده اصلی را شناسایی کنید.
  • ایده های اصلی را دریابید.
  • تصمیم بگیرید که آیا می توانید ایده اصلی دیگری را که تاکنون وجود نداشته است، وارد کنید.
  • ایده‌های اصلی را از طریق مثال‌ها، مطالعات موردی، ابزارهای سبکی، شمارش‌ها، فهرست‌ها، روایت‌ها، توصیف‌ها، داده‌های اضافی و غیره بسط دهید.
  • امکان ایجاد یک پسوند سبکی، استفاده از کلمات طولانی تر یا عبارات مرکب، پیرامون، چرخش و غیره را در نظر بگیرید.
  • وقتی متن را بزرگ کردید دوباره پررنگ را مدیریت کنید: هر چه طول آن بیشتر شود اهمیت آن افزایش می یابد.

نوشتن محتوای کم در وب سایت

بنابراین، ممکن است لازم باشد مختصرتر صحبت کنید و از رها کردن محتوای خود اجتناب کنید. یا برای تنظیم آن در فضای پایین تر. این فرآیند را برای سنتز دنبال کنید:

  • کل مطالب را بخوانید و ایده های خود را بیان کنید.
  • هر چیز ثانویه یا جانبی را با معیارهای سلسله مراتبی حذف کنید.
  • بهبود دقت واژگان
  • از زیردستان جدا شوید و از آنها دوری کنید.
  • همه چیز غیر قابل مصرف را حذف کنید.
  • پس از پایان بررسی کنید.

همانطور که می بینید، گسترش تولید محتوا اهمیت فزاینده ای دارد. از این دانش برای رشد به عنوان یک نویسنده استفاده کنید.

امتیاز خود را ثبت کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا