تبلیغات

تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ

چند صباحی است که حرفه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ را برای خودم انتخاب نمودم. چند مشتری را با معرفی و چند مشتری را در حین کار و فعالیت بدست آوردم. این روزها چون هنوز به برند تبدیل نشدم گهگاهی هم خالی از فعالیت میشوم. اما در اینجا میخواهم از حال و هوای این روزهای مگس پرانی 🙂 برای شما بنویسم، که چه اتفاقاتی برای من و شما در این روزها رقم میخورد.

بخش ششم: چشم باز، گوش بسته

هر شخصی دور و بر خود دوستان و دشمنانی دارد، یکی با حجم دوستان بیشتر، یکی هم با انبوهی از دشمنان. اما نکته اینجاست که:

با هر قدم که به سمت موفقیت بر میدارید، از دوستان قدیمی یکی کم میشود!

عزیز من ، این قانون طبیعت است و شما هم این را درک کنید و برای رفتگان مراسم سوگواری نگیرید!

با هر قدم که بر می دارید درب جدیدی به روی شما باز می شود، به شرط آنکه تمام ذهن شما معطوف به کار خود باشد و از حواس پرتی ها اجتناب کنید. یک قانون کوچک به شما یاد بدهم تا خیلی راحت بتوانید فرق موافق و مخالف را درک کنید.

قانون اشاره: چشم باز، گوش بسته!!!

میرا، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ

شاید شما در یک شغل خاصی موفق بوده باشید، اما اینبار بنا به هر دلیلی می خواهید شغل خود را تغییر دهید. اصلا فرض بر این بگیریم که در شاخه خاصی موفق به تحصیل و اخذ مدرک شدید، حال در شغلی غیر مرتبط میخواهید شروع به فعالیت نمایید. (از فاکتور های انتخاب شغل غافل نشوید).

از همین لحظه به بعد باید حس شنوایی خود را غیر از مواقع ضروری غیر فعال کنید!

چرا!؟

من شخصا به هرچیزی اعتقاد نداشته باشم، به این مهم اعتقاد دارم که ذهن شما باید در اختیار شما باشد. هر کسی از راه می رسد، طبق چهار حالت میخواهد اظهار نظر نماید.

یک: از بی دانشی
دو: از با دانشی
سه: از بد خواهی
چهار: از خیر خواهی

دقت کن!

عزیز من، بهتره در اینجا یک مطلب مهمی را آویزه گوش خود کنید، آن هم اینکه افرادی که خیر خواه هستند و یا انسان های دانشمند، همیشه پشت شما هستند. پس اینجا دقت کنید روبروی شما کسانی ظهور می کنند که نقش سرعتگیر را دارند.

پس گوش خود را به حرف های دیگران ببندید، غیر از آن موقع که ضرورت دارد و آن هم زمانی است که تکیه گاه ها نکاتی را برای موفقیت شما گوشزد میکنند.
زمانی که من وارد تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ شدم از یک تجربه مرتبط و از همه مهم تر با دانشی اکتسابی ورود کردم. غیر از یکی دو نفر که مطمئن بودم خیرخواه من هستند دیگران خبر از این نداشتند.

همین که اولین قدم را برداشتم شروع شد!!!

هر کسی به من میرسید سعی داشت به نحوی خود را به من ثابت نماید، چرا!؟ دقیقا با هر قدمی که بر میداشتم یکی را هم از دست میدادم!

اگر با دانش قبلی و آگاهی کامل، راه خود را انتخاب نمودید، پس مشاور خود را هم با آگاهی و دانش کافی انتخاب نمایید. در بین راه افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد، اما آنان، انتخاب شما نباشند!

یاد بگیریم که ما نهایت در طول زندگی خود، حتی نمیتوانیم بر روی یک نفر تاثیر گذار باشیم، حتی همسر! پس چرا زمانی را که باید صرف تلاش برای موفقیت و پیشرفت خود کنیم را در راه دیگری خرج نماییم!؟

من “میرا” هستم و روزی تصمیم گرفتم در راه جدیدی قدم بردارم، در اینجا با بخش ششم از مقاله “صفر تا صد” در خدمت شما عزیزانم هستم.

قانون اشاره چگونه عمل مینماید!؟

فرض کنید در خیابان شخصی روبروی شما قرار میگیرد و متاسفانه زبان شما را بلد نیست و شما نیز همچنین. راه دیگری ندارد جز اینکه بتواند با شما ارتباط برقرار کرده و نیاز خود را مطرح نماید. چه اتفاقی می افتد!؟

در اولین مرحله او سعی دارد با زبان خودش به شما بفهماند که نیازش چیست! اما نمیتواند، پس در نتیجه به شیوه ی دیگری رو می آورد. شیوه ی دیگر هم دقیقا زبان اشاره است، با حرکات دست و صورت میخواهد نیاز خود را به شما بفهماند.

          وقتی کسی روبروی شما قرار میگیرد، در زندگی و کار شما صاحب نظر میشود.  اگر شماناشنوا باشید، مجبور می شوید از حرکات و حالات چهره اش متوجه منظور گردید.

         پس از هر اتفاقی در زندگی شما، او ممکن است ابراز تاسف یا خرسندی با زبانش کند. اما اگر قانون اشاره را فرا گرفته باشید، از حالات و رفتار وی، پی به شخصیت درونی اش خواهید برد.

آن زمان است که با کمی دقت، پی به شخصیت درونی اشخاص میبرید، چه خوب ، چه بد.

خیلی ساده بود، فقط کافیست نشنوید!

وقتی که راه جدیدی آغاز کردید!

دقیقا در سه مرحله از شروع، صاحب نظران ابراز وجود میکنند و آن سه مرحله عبارتند از:

یک: وقتی راه جدیدی را شروع کردید.
دو : وقتی که در راه جدید، موقتا توقف کردید.
سه: وقتی مالی را از دست بدهید.

دقت کن!

عزیز من، در عین سه مرحله، نشنوید! مرحله اول که راه جدیدی آغاز کردید و شنیدن افعال منفی که “آی تو نمیتوانی” تنها ذهن شما را درگیر میکند.

مرحله دوم، موقتا متوقف شدید و این واقعا طبیعی است. چرا که شما هنوز برند نشدید و زمان زیادی خواهد برد تا بتوانید هر روز خود را با مشتری جدید آغاز کنید.

من تازه وارد عرصه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ شده ام. با هر توانایی و سطح دانشی، قطعا زمان میبرد تا رزومه بسازم و بتوانم توجه مشتریان جدید را به خود جلب نمایم. اگر غیر از این باشد که نمی شود.

مرحله سوم: دیدی گفتم اینکار به درد تو نمیخورد!؟ حالا ماشینت رو فروختی و همین رو هم دیگه نمیتونی بخری!

اینجاست که باید به قانون اشاره توجه کرد!

عزیز من، شاید برای سرمایه گذاری، شاید برای دادن جای بدهی، شاید برای تبدیل به احسن کردن و هر دلیل دیگری ماشین خود را فروخته ای. درست است که یک بی خرد این حرف را زده، اما تو همچنان و همیشه به قانون اشاره پایبند باش و نشنو

نکته: حتما در طول راه برای خود مشاور و مربی تعریف کن، اما آگاهانه آنان رو خود انتخاب کن!

 

موفقیت و پیشرفت در کسب و کار خود، با “تبلیغات” و “دیجیتال مارکتینگ” به سبک “میرا

 

مقاله “صفر تا صد” در خصوص موفقیت در راستای انتخاب و شروع یک راه جدید میباشد. در هر یک از این بخش ها، امثالی از مشاغل مختلف زده میشود و صرفا جهت تفهیم موضوع مورد بحث است.

کانون تبلیغات و برندینگ “نسخه اصلی” بر پایه دانش و توانایی های کادر فنی و اجرایی در اولین روزهای سال 1400 شکل گرفته است. و با هدف مشاوره تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ پیشروی مینماید. در این راستا و در خصوص خدماتی بر همین پایه، همچون طراحی فروشگاه های اینترنتی، سئو، گوگل ادز و …(ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید).

 

مقالات اموزشی
H Mira

ایمیل مارکتینگ، آموزش ساخت کمپین ایمیل

ایمیل مارکتینگ، اهمیت، آموزش ساخت کمپین و نکاتی که باید به آن دقت نمود. ایمیل مارکتینگ یک بازاریاب موفق همیشه کمپین های بازاریابی ایمیلی را در سرویس گیرنده ایمیل آزمایش می کند! در هر

Read More »
مقالات اموزشی
H Mira

بازاریاب اینترنتی چیست؟؟

.بازاریاب اینترنتی چیست؟؟ نوشته میرا   بازاریاب اینترنتی-وب استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان در حال افزایش است. در حقیقت ، در سال 2021 بیش از 4.8 میلیارد نفر در سراسر جهان

Read More »
الگوریتم میرا
مقالات اموزشی
H Mira

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: