الگوریتم میرا

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که با رعایت اصولی آن منجر به حل مسئله می شود.

الگوریتم میرا

بعد از ترسیم نمودار سینوسی میرا متوجه شدیم که روند فروش، فراز و نشیب هایی دارد. البته که باید قبول کنیم این فراز و نشیب ها همیشگی است. برای موفقیت در فروش ملزم به رعایت دو دستور العمل در این خصوص هستیم.

  1. دستور العمل برای ثبات بیشتر و کم شدن طول موج سینوسی
  2. دستور العمل برای صعودی شدن روند فروش،طبق الگوریتم میرا

مطمئن باشید راه حل نهایی در ذهن شماست و نتیجه ی وقتی که صرف خواندن آن نمودید، سبب کنجکاوی ذهن شما باید گردد. نه من و نه هیچ کس دیگه نمیتواند موفقیت را به شما ببخشد. موفقیت در هر امری، حاصل کنجکاوی در امور و درنتیجه ساختن راه حلی برای آن است. باید یاد بگیریم موفقیت اکتسابی است و در ویترین هیچ فروشگاهی یافت نمی شود و نخواهد شد. من میرا هستم، نویسنده ی مقاله “فروش به سبک ریاضی”.

الگوریتم ثبات بیشتر و کم شدن طول موج

در الگوریتم میرا، اشاره ی ویژه ای به ثبات خواهیم داشت. در حقیقت این ثبات است که سبب موفقیت در هر امری می گردد. اما چگونه در روند فروش به ثبات برسیم و روندی صعودی بدست بیاوریم!؟

روند اجرای کار ثبات دارد، اما متغیر هایی در طول مسیر همواره هستند و آن دقیقا همان روش های ما می باشد. 

اولین قدم این است که ما یک فلوچارت تهیه کنیم، آن هم دقیقا به شکل زیر.

 

 

یک فلوچارت نقشه تصویری الگوریتم ما است. بنابراین تمام دستور العمل ها باید طبق این فلوچارت اجرا شود. همانطور که در عکس مشخص است، این یک سبک از الگوریتم شاخه ای است. لازم به ذکر است که اینجا از بابت وجه تشابه با مبانی اصلی الگوریتم، جهت رسیدن به فروش بیشتر نام آن را الگوریتم میرا نهادیم!

بنابراین تمامی راه هایی که رفته ایم را باید به تفکیک در این فلوچارت جایگذاری کنیم. به عنوان مثال ما پنج راه را در این فلوچارت مشخص کردیم.

  1. تبلیغات در اینستاگرام
  2. وب سایت
  3. پخش تراکت
  4. بیلبورد
  5. حضور در نمایشگاه

فرض بر اینکه مثال ما در خصوص یک پیشه با محوریت تولید کالای عمومی می باشد. در نتیجه باید به تفکیک به آنالیز رفتارهای فروش در این 5 مورد دقت نمایید. در صورت نتیجه گیری مثبت، ادامه دهیم، با نتیجه گیری منفی، کمی تغییر رویه دهیم و اگر باز منفی شد، قطع کنیم. اگر هم نتیجه گیری ما 50% بود، باید به فکر تغییر رویه به سمت ثبات بیشتر باشیم تا به درصد بیشتری از موفقیت برسیم.

1-تبلیغات در اینستاگرام

امروزه این شبکه اجتماعی، مورد استقبال اکثریت مدیران کسب و کارهاست و دلیل آن نیز جامع بودن آن برای مردم است. هر تنوع کالایی و یا خدماتی در آن دیده می شود، اما فارغ از نتیجه گیری در آن!

عده ای هم یه با زحمات خاص خود توانسته اند در آن برای خود و یا محصولات شان به نحوی برند سازی کنند. اما برای یک واحد تولیدی در الگوریتم میرا چه پیش می آید!؟

اگر از نگاه دیجیتال مارکتینگ نگاه کنیم، بودن در شبکه های اجتماعی لازمه ی کار است. اما از نگاه عملکرد و کارایی باید در آن نگاه عمیق تری داشت. پس یک نگاه آنالیز گرانه به آن داشته باشیم و نتیجه گیری در دو بازه زمانی کوتاه مدت(یک ماه) و کمی دراز مدت(سه ماه) را مورد بررسی قرار دهیم.

فرض: برگشت هزینه در داشتن یک صفحه کاربری، حدوداً قابل قبول است، و این یعنی 50%.

پس با کمی دقت و تامل سعی بر فراگیری فنون و قوانین بیشتری داشته باشیم. به پست هایی که قرار می دهیم، دقت کنیم کدام یک از آنها مورد توجه بیشتری قرار گرفته و به عکس. خوب ها را تکرار کنیم و در خصوص روزها و حتی ساعت ها نیز توجه داشته باشیم.

ثبات قدم شرط اصلی موفقیت است و فراموش نکنیم که توجه به ریزه کاری ها سبب محقق شدن آن می شود.

وب سایت

همیشه گفتم و باز هم میگویم که : وب سایت دو کاربری دارد، یک صرفا داشتن آن از نظر من کلا بی فایده، دوم داشتن نوع بهینه ی آن برای در آمد زایی.

انواع و اقسام وب سایت ها سبب این شده که سالیانه رقم چشم گیری به تعداد آن اضافه گردد. هر کس و در هر جایگاهی میتواند برای خود یک وب سایت داشته باشد. اما اینجا منظور از داشتن وب سایت نوع دوم و بهینه ی آن برای الگوریتم میرا می باشد.

اکثر شرکت ها و کمپانی ها، برای خود یک وب سایت با هر هزینه ای طراحی نمودند. اما فارغ از اینکه این وب سایت چه نقش هایی که می تواند برای آنان داشته باشد.

اگر امروزه شاهد مکانیزه شدن برخی از مشاغل هستیم، از نظر من یک وب سایت بهینه و اصولی، همان مکانیزه شدن یک فروشنده ماهر است. هرچه به آن بها دهیم و زمان صرف کنیم، قطعا نتیجه بهتری حاصل خواهد شد. بنابراین وقتی از نگاه دیجیتال مارکتینگ به آن نگاه کنیم، اولین و اساسی ترین نیاز، وب سایت بهینه و سئو شده است.

قبلا می گفتیم بعضی ها، و امروز باید بگیم همه ی آدمها برای رفع نیازشان به موتور های جستجوگر گوگل مراجعه میکنند.

حالا اگر کسی در این فلوچارت و شاخه وب سایت آن، به بن بست رسیده، باید در نوع مدیریت و راهبری آن تجدید نظر نماید.

تراکت،بیلبورد،نمایشگاه و یا هر راه تبلیغاتی

یکی از بخش های پر کار تبلیغاتی که اکثر مشاغل محلی از آن استفاده مینمایند، تراکت است. ارزان بودن، قابل دسترس بودن، شاید هم ساده ترین نوع تبلیغ که عموم از آن آگاهی دارند سبب استفاده آن شده. اما واقعیت این است که تراکت برای خیلی ها عالی و برای بعضی ها واقعا بی ثمر است.

الگوریتم میرا، برای همه ی مشاغل قابل طراحی است و اینکه شما در هر شغلی از نوع های مختلفی برای تبلیغات استفاده می کنید قابل تغییر و یا اضافه نمودن در این فلوچارت است.

بعضی از مشاغل هستند که برای کار خودشان بیلبورد را مناسب میدانند. اما آیا واقعا نتیجه آن را با نمودار سینوسی میرا مورد ارزیابی قرار داده اند!؟ اصلا برای طراحی بیلبورد و داشتن یک ایده جذاب زمان گذاشته اند؟!

 

مقالات اموزشی
H Mira

ایمیل مارکتینگ، آموزش ساخت کمپین ایمیل

ایمیل مارکتینگ، اهمیت، آموزش ساخت کمپین و نکاتی که باید به آن دقت نمود. ایمیل مارکتینگ یک بازاریاب موفق همیشه کمپین های بازاریابی ایمیلی را در سرویس گیرنده ایمیل آزمایش می کند! در هر

Read More »
مقالات اموزشی
H Mira

بازاریاب اینترنتی چیست؟؟

.بازاریاب اینترنتی چیست؟؟ نوشته میرا   بازاریاب اینترنتی-وب استفاده از اینترنت هر روز در سراسر جهان در حال افزایش است. در حقیقت ، در سال 2021 بیش از 4.8 میلیارد نفر در سراسر جهان

Read More »
الگوریتم میرا
مقالات اموزشی
H Mira

الگوریتم میرا

الگوریتم به شیوه ی میرا دقیقا مجموغه ای از روش های با ثباتی است که سبب افزایش فروش میشود. همانطور که الگوریتم در ریاضی به معنای مجموعه ی متناهی از دستورالعمل هایی است که

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید: