آموزش تولید محتوای سئو شده

Content production
  • با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید.
  • هدف جستجو را تعیین کنید.
  • قالب مناسب را شناسایی کنید.
  • یک عنوان متا بهینه سازی شده ایجاد کنید.
  • یک H1 چشم نواز ایجاد کنید.
  • توضیحات متا را بهینه کنید.
  • ساختار محتوای خود را خوانا تنظیم کنید.
  • محتوای بصری اضافه کنید.
  • URL خود را خوانا کنید

فهرستی از موضوعات تهیه کنید.
فهرستی از کلمات کلیدی دم بلند را بر اساس این موضوعات تهیه کنید.
برای هر موضوع صفحات بسازید.
یک وبلاگ راه اندازی کنید.
یک برنامه منظم برای وبلاگ نویسی ایجاد کنید.
یک پلن لینک سازی ایجاد کنید.
فایل های رسانه ای را قبل از آپلود در سایت خود فشرده کنید.
در مورد اخبار سئو و بهترین شیوه ها به روز باشید.
موارد بیشتر…•26 بهمن 1400 AP

 

محتوای سئو چیست و چرا باید تولید شود؟

محتوای سئو برای سئوی وب سایت شما بسیار مهم است.

 

تولید محتوای سئو شده
برای بهینه سازی سایت تولید محتوای سئو شده ضروری میباشد

محتوای خوب سئو باعث می شود سایت شما در نتایج موتورهای جستجو از جمله نتایج گوگل قابل مشاهده باشد. این به شما این امکان را می دهد که ترافیک ارگانیک سایت خود را افزایش دهید و دید خود را افزایش دهید.

تعریف محتوای سئو
محتوای سئو محتوایی است که برای موتورهای جستجو بهینه شده است. تمامی متون و تصاویر وب سایت شما را می توان بهینه سازی سئو کرد.

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) را “ارجاع طبیعی” نیز می نامند. سئو هنر بهینه سازی موقعیت یک صفحه وب است. هدف این است که در اولین موقعیت های نتایج موتورهای جستجو و به ویژه در گوگل ظاهر شوند.
چرا محتوای سئو ایجاد کنیم؟
چرا محتوای سئو ایجاد می کنیم و چرا به طور خاص برای گوگل؟ به لطف این چند رقم از سهم بازار گوگل در جستجوی وب، اولین پاسخ را خواهید یافت. این به شما کمک می کند تا بهتر درک کنید که چرا تولید محتوای بهینه شده سئو برای وب سایت شما ضروری است:

در فرانسه، 91.7 درصد از سهم بازار گوگل (بینگ 5 درصد و یاهو 2.6 درصد)،
در اروپا، 91.8٪ سهم بازار برای گوگل (Bing 3.5٪ و Yandex UK 1.8٪)،
منبع: gs.statcounter.com برای ماه آگوست 2017

این چند رقم به تنهایی نشان می دهد که چرا باید الزامات محتوای Google را برآورده کنید. برای دیده شدن خوب در گوگل، محتوای سئو پادشاه است.

محتوای متنی بهینه شده سئو
برای اینکه وب سایت شما در موتورهای جستجو و به ویژه در گوگل قابل مشاهده باشد، باید حاوی محتوای متنی بهینه شده برای سئو باشد.

محتوای متنی بهینه شده برای سئو حداقل باید:

اصلی، جالب و با کیفیت،
سازگار با نیازهای وب و گوگل،
مختصر و به سرعت قابل درک،
در ارتباط بودن.
علاوه بر این فهرست کوتاه، دستورالعمل‌های کیفیت Google نیز وجود دارد:

محتوا را با فکر کردن به بازدیدکنندگان خود به جای موتورهای جستجو، طراحی کنید
بازدیدکنندگان خود را فریب ندهید
از استفاده از تکنیک‌های سئو بر خلاف دستورالعمل‌های گوگل که برای ارتقای رتبه‌تان است، خودداری کنید
سایت خود را منحصر به فرد، جذاب و متمایز از رقبای خود کنید
منبع: راهنمای وب مستر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محتوای متنی بهینه شده برای سئو و کپی رایتینگ وب:

8 اصل نوشتن محتوا برای وب

محتوای بصری بهینه شده سئو
بسته به صنعت شما، محتوای بصری ممکن است به اندازه محتوای متنی مهم باشد. از سال 2001 (مطابق با تولد تصویر گوگل)، جستجوی تصاویر به طور مداوم در گوگل پیشرفت کرده است.

با استفاده از تصاویر باکیفیت مرتبط با فعالیت کسب و کار خود می توانید ترافیک باکیفیتی در وب سایت خود کسب کنید.

این مورد، برای مثال، برای آژانس های ارتباطی، سایت های تجارت الکترونیک، نمونه کارها از هنرمندان مانند عکاسان و طراحان گرافیک، بانک های تصویر، چاپگرها و غیره صادق است.

برای بهینه سازی ارجاع تصاویر خود، ضروری است:

با نشان دادن کلمات کلیدی هدفمند برای توصیف تصویر خود از برچسب های “ALT” استفاده کنید
برای بهینه سازی زمان بارگذاری به اندازه و وزن آنها توجه کنید
عنوان تصویر را پر کنید
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی سئوی تصویر:

سئو: چگونه ارجاع تصویر را بهینه کنیم؟

و فراموش نکنید که Google Images در ابتدای سال 2017 (برای فرانسه) تکامل یافته است. مزیت این به روز رسانی امکان جستجوی تصویر با کیفیت تری را فراهم می کند.

محتوای سئو و تصویر گوگل
چگونه محتوای سئوی خود را افزایش دهیم؟
ایجاد محتوای بهینه شده سئو برای دید شما مفید خواهد بود، مشروط بر اینکه معیارهای خاصی را در سطح صفحه وب که محتوای شما را در خود جای می دهد، رعایت کنید. یک صفحه وب حاوی محتوای سئو باید شامل موارد زیر باشد:

یک برچسب عنوان
باید حاوی عنوان صفحه وب شما باشد و محتوای آن در نتایج گوگل نمایش داده شود. البته باید حاوی کلمه کلیدی هدفمند اصلی باشد.

برچسب عنوان (عنوان): رمزگشایی یک معیار اصلی سئو برای بهینه سازی سئوی شما

یک برچسب عنوان
تگ عنوان یا تگ H1 “عنوان ویرایشی” محتوای شما است، در صفحه شما قابل مشاهده است و باید حاوی کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد.

چگونه یک عنوان سرمقاله موثر و تاثیرگذار بنویسیم؟ و چرا در تگ H1؟

توضیحات متا
این به کاربران اینترنتی از محتوای صفحه وب مربوطه در قالب یک توضیح کوتاه اطلاع می دهد. در نتایج موتورهای جستجو قابل مشاهده است و باید کاربر را تشویق کند که روی لینک صفحه وب شما کلیک کند.

چگونه یک تگ متا توضیحات را برای جذب بازدیدکننده بهینه کنیم؟

چگونه محتوای سئو را تبلیغ کنیم؟
هنگامی که محتوای سئو به سایر اقدامات اضافه می شود، شانس را برای بهینه سازی سئو در نظر می گیرید

ent و موقعیت صفحه وب شما. آیا EMS با شما صحبت می کند؟ به یک یادآوری کوچک نیاز دارید؟

EMS اضافه شدن SEO، SEA و SMO است. و بله، این سه مکمل یکدیگر هستند و اجازه ارجاع خوبی به وب سایت شما در گوگل می دهند.

سه اهرم اصلی برای تبلیغ محتوای شما:

سئو، ارجاع طبیعی،
SEA، ارجاع پولی،
SMO، بهینه سازی رسانه های اجتماعی.
در واقع، محتوای سئو منحصر به فرد و با کیفیت باید در شبکه های اجتماعی پخش شود. ترویج محتوای سئو با کیفیت بهترین راه برای دریافت بک لینک طبیعی برای افزایش آگاهی و دیده شدن صفحه وب شما است.

برای محتوای سئو با چه کسی تماس بگیریم؟
برای تولید محتوای سئو، شما چندین گزینه دارید:

با رعایت دستورالعمل های گوگل، محتوا را از A تا Z به تنهایی بنویسید،
یک پیش نویس بنویسید که سپس برای یک آژانس سئو وب بهینه سازی می شود.
از یک آژانس SEO یا یک ویرایشگر وب استفاده کنید.
محتوای سئو
به اختصار،
نوشتن محتوای سئو با ارزش افزوده بالا برای بهبود موقعیت شما در گوگل ضروری است. اگر علیرغم تمام تلاش‌هایتان و با رعایت این چند نکته، موقعیت‌یابی وب‌سایت شما انتظارات شما را برآورده نمی‌کند، از تماس با خدمات یک آژانس وب برای انجام ممیزی وب‌سایت خود دریغ نکنید. این ممیزی به شما این امکان را می دهد که نقاط ضعف سایت خود را شناسایی و اصلاح کنید تا عملکرد آن را بهبود بخشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوشتن محتوای سئو:

نوشتن محتوای وب چیست؟
نوشتن وب، نحوه بهبود عمل ارجاع طبیعی خود 1
ویرایشگر وب چیست؟ ماموریت او چیست؟
برچسب ها

5/5 - (1 امتیاز)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here